עשרת הדיברות של שרות לקוחות
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

עשרת הדיברות של שרות לקוחות 

מאת    [ 21/11/2005 ]
מילים במאמר: 144   [ נצפה 17339 פעמים ]

 
 
עשרת הדיברות של שרות לקוחות

1. הבע יחס של הערכה ללקוחות שלך . דאג שחלק מהתרבות העסקית שלך יהיה להראות יחס של הכרת
תודה לעסק שלהם .

2. אל תשפוט את לקוחותיך . תן להם טיפול כאילו שהם הלקוחות היחידים שיש לך .

3. וודא שראשך וגופך ממוקדים בתפקידך מאה אחוז של הזמן . שכח את מזוודת בעיותיך האישיות מחוץ
לדלת .

4. הראה עניין אמיתי והקשב לדברים שאומרים לקוחותיך . הם יספרו לך מה הם צריכים.

5. תקשר בבהירות בנושא חדשות טובות ורעות . הצע עצה ואופציות להגעה לפתרונות .

6. האמן בעצמך . ביטחונך העצמי עוזר ללקוחות לתת בך אמון .

7. קבל אחריות מלאה לכל פעולותיך .

8. דאג שכל לקוחותיך יהיו מרוצים שדברו אתך . חייך , כך תשיג את האושר בקולך .

9. הוסף מגע אישי ליחסים עם לקוחותיך . שלח להם איגרות איחולים , מאמרים וקטעי עיתונות .

10. הבטח פחות , ספק יותר . תמיד תן ללקוחותיך יותר מהדבר לו הם מצפים .






בני ישראלי, M.B.A, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net
מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב