דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פולדרים מעוצבים זה דפוס אמיתי 

מאת    [ 14/11/2013 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 13676 פעמים ]

פולדרים ממותגים הם כלי הכרחי לכל בית עסק שמוסר ללקוחותיו או ללקוחות פוטנציאליים דפי מידע או חוזים, הדורשים איגוד מסודר בתוך תיקייה. מה טוב שתיקייה זו תהיה תיקייה ממותגת של בית העסק, כזו שתיצור רושם של עסק מקצועי ואיכותי.

 

פולדרים הם תיקיות לכל דבר, הם עשויים מנייר איכותי בעובי של 300 גרם, נייר כרומו מלוטש שמעניק יופי להדפסות צבעוניות. ציפוי הלמינציה של הפולדרים חשוב גם הוא, הן מבחינת היופי והתחושה שיעניקו הפולדרים, והן מבחינת העמידות של הפולדרים לאורך זמן והגנתם מפני בלאי, קימוט פינות, קריעה, נזקי רטיבות ועוד.

 

זאת מבחינת החומרים מהם מיוצרים פולדרים מהסוג האיכותי ביותר. ומה לגבי ההדפסה? חשוב לבחור בהדפסה צבעונית של פולדרים, וזאת מאחר ומדובר במוצר שהוא קודם כל נועד למתג את בית העסק, ומיתוג יוצרים באמצעות שילוב הלוגו ושילוב של צבעי החברה, התמונות והאלמנטים ששימשו את החברה במוצרי הפרסום ובשילוט שנעשה עבורה בעבר. פולדרים צבעוניים יכולים להכיל כל סוג של גרפיקה שרק תעלו על דעתכם (או שהגרפיקאי יעלה על דעתו), אשר הכרחית ליצירת מראה מקצועי ונכון, שישליך ישירות על התדמית של בית העסק כולו.

 

פולדרים צבעוניים באופן אוטומטי מזמינים ליצור גרפיקה עשירה בצבעים ובאלמנטים. אך אין ללכת שולל וחשוב לא להעמיס בתמונות ובאלמנטים שתכללו בעיצוב הגרפי. הפולדר שלכם צריך לשדר את המסר הנכון, אך לא להראות מצועצע או עמוס מדיי, הדבר אינו תורם לתדמית העסקית אלא רק מבלבל את העין ויוצר תחושה של חוסר מנוחה. חשוב שהעיצוב יהיה נקי יחסית ושכל אלמנט שיוכנס אליו ישלב באופן הרמוני ומקצועי בעיצוב הכללי.

 

חשוב על הפולדרים שנתקלתם בהם, אפילו כאלה של החברות הגדולות ביותר. חשבו מה אהבתם בעיצוב, מה היה נכון ומה אולי הציק לכם בעין. יישמו את התובנות האלו בעת עיצוב הפולדרים עבור העסק שלכם. אל תחסכו בזמן ובעלות של העיצוב הגרפי, התעקשו על יצירת העיצוב שירגיש ויראה הכי מקצועי ונכון עבור העסק שלכם.

 

פולדרים הם מוצר דפוס לא זול, ולרוב מדפיסים פולדרים באופן חד פעמי בכמות גדולה, וכדאי לחשוב היטב על העיצוב שיישאר עמכם למשך שנים רבות. חשבו על הפולדר שלכם כאשר יוכנסו אליו דפי מידע ואולי אף יוצמד אליו כרטיס ביקור. אולי תחליטו החלטה נבונה שהצד הפנימי של הפולדר הוא לא מקום לכתוב בו טקסטים ומידע, אלא לשמור על עיצוב נקי ע"י רקע בלבד או לכל היותר אלמנט ניטראלי ולא בולט מדי. הקפידו על כל שלבי העיצוב של הפולדר וצרו לכם פולדרים בעיצוב נקי ונעים לעין.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב