דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מהי תוכנית שותפים? 

מאת    [ 12/11/2013 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2392 פעמים ]

תוכניות שותפים זו ללא ספק הדרך הרווחית והשימושית ביותר כיום ליצירת כסף באינטרנט.

יזמים, עסקנים ואנשים אחרים בארץ ובעולם מוכרים מידי יום מוצרים על ידי פרסומם באינטרנט.

מכירות באינטרנט מתחלקות ל2 סוגי מוצרים: פיזיים ודיגיטאליים.

מוצרים פיזיים לדוגמא אופניים, טלוויזיה, מקרר, שעון וכו'...

אנחנו נלמד על מכירת מוצרים דיגיטאליים ואיך להרוויח כסף בעזרת פרסום ומכירת מוצרים של אנשים אחרים.

מוצרים דיגיטאליים הם ספרים אלקטרוניים, קורסים וסמינרים באינטרנט, הדרכות בווידיאו וכו'...

השיטה מנוסחת בצורה מאוד פשוטה:

נניח שאני מייצר ספר אלקטרוני (כמו הספר הזה) ואני מכניס אותו לאתר שיתופים, כדוגמת clickbank (העולמי) או אתר wesell (הישראלי), אתה נכנס לחשבונך באתר השיתופים ומקבל כתובת מיוחדת (קישור לאתר המוצר) שאותה תפרסם ואם מישהו יכנס דרכה לאתר וירכוש את הספר אתה תקבל עמלה, גם אם הוא רכש את הספר אחרי שבוע או חודש או חצי שנה, אתה עדיין תיזכר באותו אתר כזה שהביא את אותו לקוח שנכנס דרך הקישור שאתה פרסמת ולכן כאשר מבקר כזה יבצע רכישה של הספר אתה תרוויח עמלה מאותה מכירה.

היתרונות בשיטה זו הם שאתה לא צריך ליצור בעצמך מוצר ולא תצטרך להשקיע כסף בלפרסם ולמכור אותו, ישנן לא מעט דרכים חינמיות לפרסם את הקישורים שלך ותלמד עליהם בהמשך הפרק.

השיטה מאוד פשוטה, אתה מוכר מוצר של מישהו אחר ומקבל עמלה על כך שאתה הבאת את הלקוח.

כמובן שלא כל מבקר שתביא לאתר יקנה את הספר לכן אל תצפה שאם תביא 100 מבקרים לאתר הספר דרך הקישור שלך, כל ה100 יקנו את הספר... להפך האחוזים מאוד קטנים שאנשים ירכשו את הספר, זה תלוי באיכות דף המכירות של המוצר שאתה מקדם...

זאת אומרת שגם אם בחרת לקדם ספר שעולה 100 ש"ח ואתה מקבל עמלה של 50 ש"ח על כל מכירה ותביא 1000 מבקרים לאתר, אם התוכן של האתר לא מספיק משכנע סביר להניח שהמבקר לא יקנה את הספר...

צריך למצוא את המבקרים הנכונים ולקדם את המוצר הנכון.

גם אם העמלה תהיה יותר נמוכה והרווח שלך יהיה יותר נמוך, עדיין תרוויח יותר כסף אם המוצר ודף המכירות שלו יהיו טובים וישכנעו יותר אנשים לקנות.

במילים אחרות, יכול לקרות שתביא 10,000 איש לאתר ואף אחד לא יקנה ויכול להיות שתביא רק 100 אנשים שחצי מהם יקנו את הספר ויניבו לך רווחים מהמכירות.

לכן עליך ללמוד את שיטות הפרסום בספר זה על מנת להגיע לכמה שיותר אנשים ולא סתם אנשים אלא לקוחות פוטנציאלים המעוניינים לקנות את המוצר שאנו מפרסמים...

התפקיד שלך הוא לבחור את המוצר הנכון ולכתוב מאמר או אימייל שיווקי שישכנע אנשים להיכנס לקישור שלך ולראות באיזה מוצר מדובר.

מכאן – אם בחרת מוצר מספיק טוב לקדם אותו – תראה תוצאות במהרה ותראה בחשבונך את זרימת העמלות עולה ועולה ככל שתצבור יותר ניסיון, תקדם יותר מוצרים ותפרסם אותם ליותר מבקרים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב