דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שאלות שחייבים לשאול טרם כניסה לפרוייקט בניית בריכות שחייה 

מאת    [ 12/11/2013 ]

מילים במאמר: 685   [ נצפה 2500 פעמים ]

אם הסיבה הראשונה לכניסה לפרוייקט בנייה של בריכות שחייה או מערכות ספא היא בגלל, אח, שכן, חבר מהלימודים או כל סיבה שהיא בגלל שלאחר יש אז אולי כדאי לכם לשקול זאת שוב. תכנון, בנייה ותחזוקה של בריכת שחייה או ספא לא יכולה להיות גחמה או שיגעון חולף. זה משנה דרמטית את הנוף של מרחב המחייה ובמיוחד של ביתכם הפרטי ומעלה את ערכו. זה יכול להוות שינוי באורח החיים כלשכן שינוי חיובי, יותר משעשע, יותר בילוי משפחתי כיפי, יותר פעילות גופנית.

וכמובן הזמנה או בניית בריכות שחייה או מערכות ספא היא השקעה גדולה שתמיד עולה מעל הצפוי. עליכם לחשוב טוב ולהתייעץ האם אתם מוכנים להכנס ולעשות צעד שכזה מכל הבחינות: כספי, הרגשה, עצבים?

תגיעו למסקנה מדוע אתם רוצים לבנות בריכת שחייה, ג'קוזי או מערכות ספא

למה אני רוצה בריכת שחייה, ג'קוזי או מערכת ספא?

כנסו את המשפחה ונהלו דיון מעמיק על הצורך בבניית בריכת שחייה צרכים מול רצונות ונסו להגיע למסקנה האידיאלית עבור בית המשפחה. כל אחד יכתוב את הסיבה בעד ונגד בניית בריכת שחייה, ג'קוזי או מערכת ספא ונסו לנהל דיון ולטקס עצה אחת והכי חשוב אל תזניחו ותזלזלו גם בדעתו של בן המשפחה הצעיר ביותר בבית.

למה תשמש הבריכת שחייה?

האם למעשה הבריכת שחייה תענה על צורך רפואי? האם נתבקשתם מרופא המשפחה להתחיל בפעילות ספורטיבית? האם יש לכם תוכניות של ימי בידור וכיף משפחתי וחברי סביב הבריכת שחייה? האם הבריכה בעיקר מיועדת לילדים והחברים שלהם? יש קודם כל להגדיר מהם הצרכים בגינם רוצים להתחיל בפרוייקט בנייה של בריכת שחייה. ורק לאחר מכן להתקדם צעד נוסף בדרך להשגת המטרה.

באיזה סוג של בריכה אני מעוניין?

ישנם ים של סוגים וסגנונות של בריכות שחיה שחלקם אתם אפילו לא מודעים אליהם. מגוון צורות, גדלים ושילובים ואלה אחד ההיבטים המהנים בפרויקט הבנית בריכה ממש כמו ללכת לקניות רק בגדול. מומלץ לחקור מעט בנושא לאסוף מידע, לבקר במרכזי תצוגה של בריכות שחיה לשאול שאלות, להתעניין לראות את הסוגים הקיימים גם בתחום מערכות ספא והג'קוזי לראות את האפשרויות הקיימות בגן וחצר לבדוק בתצוגות את פעולת הג'קוזי אם החלטתם ללכת על זה והעיקר שתקיפו את הנושא מכל הכיוונים עד שתגיעו להחלטה הרצויה לכם.

מה הגודל והצורה יהיו?

אם יש לכם בית גדול ורחב מימדים אז, מזלכם. השיקול העיקרי שעליכם להביא בחשבון הוא היכן תמוקם הבריכת שחיה או הג'קוזי שלכם בגינה, חצר. עבור אלה מאיתנו עם מרחב קטן יותר הדבר עשוי ליצרוך מאיתכם יצירתיות יתר, עיצוב ופשרה מיוחדים כדי למקם את הברכית שחייה או הג'קוזי שלכם. למרות שכיום גם לזה יש פיתרון וישנה אפשרות לרכוש להרכבה עצמית בריכות אינטקס שאלה בריכות המורכבות מבד קשיח ועמיד בתמיכה של עמודים יציבים סביב הבריכה. פיתרון אולטימטיבי לגינה, חצר ואפילו גג.

מה התקציב לבניית בריכת שחייה?

כן כן תקציב. יבואני וספקי בריכות שחייה תמיד אוהבים לומר "ישנם בריכות שיתאימו לכל תקציב" . שזה נטייה חיובית של כל מוכר. מימון פרוייקט בנייה של בריכת שחייה הוא כמו כל פרוייקט בנייה אחר שמתבצעת בבית ולעיתים קרובות מקורות המימון הם זהים: חשבונות, חסכונות, ירושות, הלוואות, מימון ועוד. אל תצפו לאחר פרוייקט שמן שכזה לצאת לחופשה בלאס ווגאס כמו בכל פרוייקט בסדר גודל כזה מה שאתם מתכננים ומצפים לו לא בהכרח זהה ותמיד ישנה סתייה ובדר"כ כלפי מעלה.

האם אוכל לתחזק בעצמי את בריכת השחייה או שאצטרך לשכור כוח אדם?

או תחזוקה, מחממים (גופי חימום), כלור, ברום, משאבות, רובוט לניקוי בריכה, ערכות בדיקה ויתר הציוד לבריכות שחיהרשימת המטלות היא אינסופיים כדי לבנות, לשמר ולתחזק בריכת שחייה. האם אתם מודעים ולוקחים בחשבון את העלויות החודשיות שכרוך בלשמור על תחזוקה נאותה של בריכת השחייה? האם תוכלו להרשות זאת לעצמכם? לשכור שירות תחזוקה חודשי לבריכה כדי שיבצעו את העבודה המלוכלכת בשבילך? אם התשובה היא כן עשו מחקר ובו סקר שוק על המחירים שקיימים בסביבה שלכם כדי לשמור ולשמר על תחזוקה נאותה של בריכת שחייה או הג'קוזי החדש שלכם.

מתי או כמה מוקדם אני רוצה את הבריכה אצלי בבית?

אם אתם מתכננים אירוע מיוחד (כמו חתונה למשל) אפילו לחצי שנה קדימה מתחילת פעולות הבנייה של הבריכה – אז אל! תהיו מציאותיים לגבי פרק הזמן שייקח לבנות בריכת שחייה והיוועצו עם קבלנים פוטנציאליים שיתנו לכם הערכת זמן מדוייקת ככל שניתן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב