דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לתכננן טיול בארץ 

מאת    [ 12/11/2013 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 2004 פעמים ]

כל אחד מצפה לחופשה השנתית שלו או משהו כזה. תארו לעצמכם עולים למטוס עם המזוודה שארזתם ומתכוננים לטיסה ארוכה שתיקח אתכם לארץ הקודש. נכון שזה מעורר בכם התלהבות?

השאלה היא, האם בטוח להגיע בזמנים האלו לישראל? כמובן שהשאלה מורכבת ולכן רצוי לבדוק עם סוכן הנסיעות שלכם או בטופס מצד ימין מה ההמלצה שלו לגבי התאריכים שאתם מתכננים להגיע לחופשה בארץ הקודש. עליכם לקחת מספר דברים בחשבון לפני הזמנת החופשה כגון, המצב הביטחוני בישראל (סביר להניח שיהיה בסדר) שזה כמובן תלוי לאזור בו אתם מתכוונים לטייל.

הדבר השני הוא זמינות של חדרים בבתי מלון. בישראל ישנו מחסור חמור של בתי מלון ולכן רצוי להזמין באינטרנט מקומות כמה שיותר מוקדם. ברוב האתרים לא יחייבו אתכם על ההזמנה אלא רק ברגע העזיבה של המלון. אם במקרה ביטלתם את החופשה תאלצו לשלם קנס בגובה של 10% מסכום ההזמנה (סטנדרט בכל העולם). יחד עם זאת, עם ביטלתם עקב המצב הבטחוני, סביר להניח כי המלון יהיה מוכן להשיב לכם את כספכם במלואו.

דבר שלישי, החלט על אופי הטיול שלך. ישראל מציעה מספר אטרקציות רב עם אופי שונה. לכן, רצוי לתכנן את המסע שלך ולהתייעץ עם סוכן הנסיעות שממנו אתה מתכוון להזמין את הטיול. לרוב, לסוכנויות הנסיעות יש מסלולים קבועים אשר פותחו על בסיס ידע שנצבר אצלם במשך השנים ובהתאם לרצונות התיירים המגיעים לישראל. אנו ממליצים בחום להקשיב להם ולבחור באחד ממסלולי הטיול הקיימים. יחד עם זאת, אם ברצונכם לקבוע מסלול מיוחד עבורכם, תוכלו לבקש זאת מסוכנות הנסיעות אך דעו כי הטיול יעלה לכם יותר בכסף נוסף.

מכיוון שישראל היא מדינה קטנה, אתם יכולים לבקר במספר רב של מקומות במספר ימים לא גדול. לדוגמא, טיול מורשת לארץ הקודש הכולל ביקור באזור הצפוני של המדינה ומגיעה עד לאילת ולפעמים עד לפטרה שבירדן יכול לנוע סביב ה-11 ימי טיול ומכסה מספר אטרקציות רב. אנחנו ממליצים לבדוק את אתרי התיירות ובראשם את Holy Land Trips שמציע מספר מסלולים מגוונים לטיול ברחבי הארץ.

מזג האוויר בישראל הוא נוח לתייר בכל ימות השנה. הטמפרטורה הממוצעת לאורך השנה נעה בין 15-30 מעלות סלציוס ככה שאין באמת שוני מהותי בתקופה. נציין כי מזג אוויר חם קיים בחודשים יולי-אוגוסט והטמפרטורה באילת יכולה להגיע ל-35 מעלות סלציוס.

ביטחון – כולם שואלים לגבי הנושא הזה. דעו כי אין מה לדאוג!!! הבעיה מתרכזת באיזורים מוגדרים ולכן המקומות שנו מציעים לכם בטוחים ואינם קרובים לאיזורי פעילות של ההתנגדות.

תיירות – ארץ הקודש היא אחד מהמקומות המתויירים בעולם ונכון לשנת 2012 ביקרו בארץ הקודש מעל 2 מיליון מבקרים מרביתם בירושלים ובתל אביב. בשנים האחרונות ומאז ביקור האפיפיור יוחנן פאולוס בעיר נצרת, ישנה עלייה דרמית בכמות התיירים המגיעים לעיר וזוהי אחת הערים הפופולריות בישראל.

אוכל ושתייה – רבים שואלים מהו האוכל הישראלי. אז התשובה היא ערבוב של מאכלים מכל העולם אשר הגיעו יחד עם האנשים שבחרו לגור בארץ הקודש. כמובן שישנם השפעות של המזרח התיכון כגון חומוס וכמובן שמן זית שאיכותו היא מהטובות בעולם. רצוי לבקר במספר מסעדות מכיוון שהאוכל הוא ברמה גבוה במיוחד יחסית לעולם. חוויה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב