דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל המידע והטיפים על בר מים 

מאת    [ 12/11/2013 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 4952 פעמים ]

בר מים הוא מכשיר נהדר, שיכול לשמש גם את הקהל הרחב במוסדות ציבוריים הומים וגם את המשרד הקטן ומשק הבית הפרטי. הרבה אנשים עדיין מסתמכים על שישיות מים מינרליים כשהם רוצים לשתות מים נקיים ובריאים, אבל מכשיר המים החכם הוא משתלם יותר לטווח הרחוק.

בזכות העלויות ובזכות התמורה של המכשיר, רכישת בר מים למשרד או לבית היא דרך טובה להשקיע את הכסף שלכם. עם זאת, לפני שאתם רצים לקנות מכשיר כזה או אחר, כדאי שתדעו את כל מה שצריך לדעת על המכשיר ומגוון הסוגים שלו, על מנת שתבחרו את המכשיר הנכון עבורכם, וכדי שתדעו כיצד לתחזק אותו בצורה הטובה ביותר.

היום, יש מגוון סוגים של מכשירי מים חכמים לבית, למשרד ולמוסד הציבורי, והמכשירים יכולים להגיע בגדלים, עיצובים וצבעים שונים.

מבין כל המבחר, אתם צריכים קודם כל להחליט, האם אתם טיפוס של בר ריצפתי או מיני בר קומפקט בר שאפשר להניח על השיש? התשובה לשאלה הזו כבר תצמצם לכם את האפשרויות. בהחלטה, קחו בחשבון את הנגישות שלכם ושל כל מי שעתיד להשתמש במכשיר. לצורך הדוגמא, אם אחד הדיירים בבית הוא על כיסא גלגלים, תהיה לו גישה הרבה יותר נוחה למכשיר מים ריצפתי, בעוד שאת המכשיר קומפקטי שמונח על השיש הוא יתקשה להפעיל לבד כי הוא יהיה רחוק מהישג ידו.

אחרי בחירת סוג המכשיר – בר קומפקטי או בר מים ריצפתי – אפשר לעבור הלאה, לעיצוב. אין השפעה על איכות תהליך טיהור המים שמתרחש בתוך המכשיר, וגם לא על איכות המכשיר בכללותו, אבל עיצוב וצבע שמוצאים חן בעיניכם יגבירו את השימוש במכשיר.

ועכשיו לחלק הכי חשוב, והוא השימוש במכשיר והתחזוקה שלו. עם כל מכשיר שתקנו תגיע חוברת הפעלה שכוללת גם הוראות שימוש. כמו כן, אם קניתם מכשיר חדש, תקבלו גם תעודת אחריות. כדי שהאחריות תהיה בתוקף ותוכלו להשתמש בה כשמתרחשת תקלה במכשיר, אתם צריכים להיות אחראיים לגבי אופן השימוש שלכם בו, ולוודא שהוא תואם להוראות היצרן. אם יוכח שהתקלה במכשיר נוצרה עקב שימוש לא הולם בו, האחריות לא תוכל להוציא אתכם מתשלום עבור התיקון.

בנוסף, עליכם לבחור היטב את מי שאתם מזמינים אליכם הביתה כדי לבדוק (כל 6 חודשים) את המכשיר ולתקן אותו לפי הצורך. אם האחריות בתוקף, כדאי לקרוא לטכנאי מהחברה שממנה קניתם את המכשיר. אם לא, אפשר להזמין טכנאי חיצוני, ובמקרה זה חשוב לבדוק הכשרות ותעודות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב