דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי מסחר בבורסה 

מאת    [ 12/11/2013 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2179 פעמים ]

הבורסה מתחילה להיות יותר ויותר פופולארית בקרב מעמד הביניים, והרבה אנשים שמשתייכים למעמד זה מתחילים להבין שהבורסה היא הדרך הטובה והנוחה ביותר עבורם כדי להגדיל את ההכנסה. עם קורס בורסה מקצועי הם יכולים להכניס יותר מבלי לעבוד פחות.

קורס בורסה הוא מונח מופשט למדי. למעשה, יש מגוון קורסים שקשורים לבורסה ובהם אפשר ללמוד איך לסחור. כל אחד יכול לבחור את סוג המסחר שהוא מתעניין בו, אם זה השקעה לטווח קצר או השקעה לטווח ארוך. לפני שבוחרים לאיזה קורס מסחר להירשם, כדאי להתייעץ עם המרצים ויועצי הלימודים במכללות השונות, והם מצליחים לכוון כל מתעניין לקורסים שמתאימים לו.

בכל קשור למסחר בבורסה, יש שני סוגים משקיעים- המשקיע האקטיבי והמשקיע הפאסיבי. האקטיבי הוא זה שבוחר לבדו באילו מניות, אגרות חוב או אופציות להשקיע. חלק מהמשקיעים האקטיביים עושים סחר לטווח ארוך וחלקם לטווח קצר. לעומת זאת, המשקיע הפאסיבי נותן לסוכנים ולסוחרים המקצועיים לבחור עבורו את ההשקעה, והם בונים עבורו תעודת סל שמורכבת מכמה חברות שנסחרות בבורסה, ולפי המגמות הכלכליות העכשוויות.

אם אתם לא רוצים להיות פאסיביים, אלא לקחת אחריות בלעדית על הכסף שלכם, קורס מסחר יוכל לתת לכם את כל הכלים והידע שאתם צריכים כדי להתחיל לסחור.

אז אילו סוגי קורסים בתחום שוק ההון אפשר למצוא במרכז הארץ?

קורס אופציות – קורס אופציות הוא קורס שמתאים למי שרוצה לעשות מסחר מהיר, לטווח זמן של כמה ימים או שבועות בודדים. במהלך הקורס הזה לומדים איך לנתח גרפים, שכן המסחר בהן מתבסס על קריאות גרפים; לומדים לנתח מגמות עלייה וירידה, ולפיהן לזהות את הזמן הנכון לקנות אופציות והזמן הנכון למכור אותן.

קורס אג"ח- אגרות חוב הן בעלות משקל כבד בשוק ההון. לפיהן אפשר לשער מגמות ושינויים בשוק ההון בעתיד, אפילו בפרק זמן של עוד שנה או שנתיים, ואפשר גם לקבל תמונה כלשהי לגבי מה שצפוי להיות בתחום המט"ח. השקעה באג"ח היא השקעה בטוחה, עם תשואה של 5 עד 10 אחוז לערך, אבל משום שאפשר להבין ממנה הרבה דברים אחרים בשוק ההון, מי שיודע ומבין באגרות חוב, יכול לעשות במקביל השקעות אחרות ומהן להשיג תשואה גבוהה מאוד.

רשימת הקורסים עוד רחבה, ויש גם מסלולי לימוד שונים- מקוצרים או מורחבים. אתם יכולים לבחור בכל אחד מהקורסים, לפי מה שמתאים לכם ולפי המטרות והיעדים שהצבתם לעצמכם. והכי חשוב, בחרו מכללה מקצועית עם מרצים איכותיים ומנוסים בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב