דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אתר הכותל, בר מצווה ומה שביניהם 

מאת    [ 10/11/2013 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 3417 פעמים ]

גיל המצוות מסמל שלב מאוד מיוחד בחיים. כל נער יהודי מחכה בכיליון עיניים ליום הנכסף, יום הולדת 13 הוא הרבה יותר מעוד יום הולדת. מדובר באירוע מיוחד עם הילה של קדושה המסמלת את המעבר מילדות לבגרות. המסורת היהודית מעניקה משמעות רבה לגיל המצוות. זהו הגיל בו הילד מקבל על עצמו חובת קיום מצוות, עולה לתורה ומתחיל בתהליך ההתבגרות.

טקס בר מצווה בכותל מסמל בצורה היפה ביותר את המסורת היהודית והעלייה לתורה. הכותל המערבי הוא שריד היחיד של בית המקדש. המקום קדוש ליהודים ומלא בסמליות. שילוב של הקונספט של הכותל, בר מצווה וטקס יהודי בעיר הקודש, תביא עמה המון קדושה והתרגשות. קשה יהיה להישאר אדישים למקום המיוחד, לאווירת הקדושה וליופי של העיר הירושלמית העתיקה.

ירושלים, הכותל, בר מצווה ומה שביניהם – כיצד לשלב את השלושה לאירוע מרגש במיוחד?

אין כל ספק כי הבחירה בכותל כמתחם לאירוח האירוע מוצלחת. אך בכל זאת, רבים חוששים מפני סידורים רבים הכרוכים בדבר. אנו כאן בכדי לסייע לכם ולספר עד כמה זה פשוט. האווירה הקדושה באזור וההתרגשות מספיקות. האורחים לא זקוקים ליותר. ארגון בר מצווה בכותל כולל לרוב הסעות, כיבוד קל, טקס עלייה לתורה, טיול קצר באזור, ארוחה חמה במסעדה באזור. אפשר לשכור גם מדריך אשר ינהל את האירוע ויכוון את הקבוצה.

נדגיש כי יש לתאם מראש את האירוע ולתכן את כל הפרטים. הכותל עמוס ברוב חודשי השנה. לא תרצו להגיע למקום ולגלות כי מתקיימים במקום עשרות אירועים נוספים. התיאום יסייע לכם גם למצוא מקומות חנייה, לתאם סיור הדרכה, לקבל פרטים נוספים על טקס העלייה לתורה בכותל ואסוף רעיונות מיוחדים להעשרת האירוע.

מעמד העלייה לתורה בכותל

העלייה לתורה הוא רגע מאוד מרגש בעבור הנער ובני משפחתו. המקום הקדוש ביותר בו תוכלו לקיים את המאורע הוא הכותל המערבי. המעמד המיוחד מסמל לנער את הכניסה לעולם המצוות ואת החובות שלו כבן לדת היהודית. את עצמת הקדושה של הכותל המערבי לא תוכלו למצוא במקום אחר. טקס בר מצווה בכותל יכולה להיות חוויה של פעם בחיים, עליה ידברו רבות קרובי המשפחה והמשתתפים.

בר מצווה בכותל : סמליות מיוחדת

פרט לסמליות המיוחד של המאורע והמקום, ישנה גם סמליות של משפחתיות ואחווה. בני משפחה, חברים ועמיתים, מתאספים כולם ונוסעים יחד אל מקום קדוש. החוויה המיוחדת מקרבת לבבות. האורחים ישמחו להשתתף במאורע המיוחד על פני הבחירה הסטנדרטית המקובלת של אירוע באולם 

מתעניינים בתכנון בר מצווה בכותל / בת מצווה בכותל? מסיור קסום בסמטאות הרובע היהודי בליווי שירים וסיפורים, ועד מתופפים ושופרות בכותל בטקס בר מצווה בכותל מרגש ומקורי, פנו למומחים בתחום. מסיורים ירושלמיים בטעם של פעם- שכונת נחלאות ושוק מחנה יהוד, סיורי אוטובוס למגוון נקודות תצפית מרהיבות, ועד סדנאות, משחקים ואטרקציות המותאמות לכם. פנו אלינו לקבלת הצעה לטקס בר מצווה בכותל מיוחד ומרגש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב