דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים מעוצבים, מטבחים סטנדרטיים ומה שביניהם 

מאת    [ 07/11/2013 ]

מילים במאמר: 388   [ נצפה 3105 פעמים ]

מטבחים מעוצבים, מטבחים סטנדרטיים ומה שביניהם

 עיצוב מטבחים הוא תחום שעוסק גם בעיצוב המטבח הלכה למעשה וגם בקונטקסט ובשילוב שלו עם החדרים הסמוכים. מטבחים אלו מותאמים כמובן ישירות ללקוח, לצרכיו ולסגנון החיים שהוא מנהל, הם עשויים מחומרי גלם משובחים בלבד, ואלו הם רק חלק מההבדלים בים מטבח יוקרתי לבין מטבח סטנדרטי.

 ומה בנוגע לתאורת המטבח?

 נושא חשוב זה אינו מקבל מקום כאשר מדובר במטבחים פשוטים, וחבל. עיצוב מטבחים תמיד כולל בתכנית העיצוב גם את תאורת המטבח, תוך התייחסות לתאורה הטבעית שקיימת (או נעדרת) מחלל המטבח עצמו, ותוך התאמה אסתטית הן לסגנון העיצוב הנדרש והן לאווירה שהלקוח מעוניין שתשרור במטבח.

 

תאורת מטבח- למה זה כל כך חשוב?

 מפני שלאורה יש יכולת עצומה, בין אם היא מורגשת מאוד ובים אם היא עדינה וכמעט ואינה נוכחת. אתם יכולים לדמיין חדר, ניקח לדוגמא סלון, אשר התאורה בו לבנה וחזקה, מול אותו סלון בדיוק שבו התאורה עמומה וצהבהבה, מול אותו סלון שבו התאורה צבעונית. נכון שאותו סלון, מצטייר בדמיונכם כשלושה סלונים שונים לחלוטין?

הוא הדבר גם בנוגע למטבח. כמו בעיצוב חדרים אחרים בבית, גם תאורת המטבח חייבת לעלות בקנה אחד עם פונקציות המטבח. בסופו של דבר המטבח מיועד לבישול, לטיגון ולאפייה ואנו זקוקים לתאורה המתאימה. הווה אומר, תאורת פלורוסנט עדיפה על פני נורות סטנדרטיות כיון שהיא אינה פולטת חום כמותן (בל נשכח כי עבודה במטבח- שימוש בגז או בתנור אפייה- מייצרת חום). יש מבחר של נורות פלורוסנט ומגוון של צבעים. כמו כן, יש להתאים לעיצוב המטבח גם את גופי התאורה. אלו הם הפרטי הקטנים שבסופו של דבר עושים את כל ההבדל!! אתם יכולים שוב לדמיין בעיני רוחכם מטבח מושקע, מעוצב, מודרני, משוכלל, חדש, נקי ויוקרתי, ובמקביל חוטי חשמל משתלשלים מהתקרה ללא גופי תאורה, כפי שהם נראים בבניינים שאך סיימו לבנות אותם. נכון שזה צורם לעין? נכון שיש בזה טעם נפגם?

 על התאורה עצמה להיות בהלימה מוחלטת עם התאורה הטבעית (קרני השמש) שיש במטבח. כמו כן, עליה להיות ממוקמת בצורה מושכלת במקומות שונים במטבח שלכם. למשל, משטחי העבודה חייבים להיות מוארים. מקומות אחרים במטבח יכולים להשתמש בתאורה רק בשביל החלק העיצובי והאסתטי. הוא הדבר אם המטבח שלכם כולל את פינת האוכל בתוכו או שפינת האוכל סמוכה / צמודה לחלל המטבח. הרעיון המרכזי הוא כי שכל מקרה לגופו של עניין,התאמה אישית ותפירה לפי מידות. זה מה שעושה את מטבח החלומות שלכם למסוגנן, למיוחד, ולכזה העונה על ההגדרות של מטבח יוקרתי.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב