דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מתאימים מדפים נכונים לבית העסק שלכם? 

מאת    [ 03/11/2013 ]

מילים במאמר: 367   [ נצפה 2051 פעמים ]

כל יזם שפותח בית עסק או מרחיב את העסק הקיים שלו לסניפים נוספים צריך לתכנן היטב אדריכלית ופרקטית את בית העסק שלו. וכאשר ניגשים לתכנון בית העסק, צריך לחשוב על הרבה מרכיבים שיתנו ללקוח היכולת לנווט בין המדפים השונים של העסק, בין השורות השונות שמכילות את המגוון הרב של הפריטים ובאופן כללי בחלל החנות. הפרמטרים העיקריים שיש לשים לב אליהם כשמתכננים את בית העסק הינם: חווית קנייה, פסיכולוגיית מכירה ופרקטיות.

כל לקוח שנכנס לבית עסק מאופיין בצורה כזו: או שהוא יודע בדיוק מה הוא מחפש והוא מוכוון מטרה או שהיה מוצר בחלון הראווה או כל מסיח דעת אחר אשר הניע את הלקוח להיכנס אל בית העסק שלכם וכעת הלקוח ישוטט בין המדפים השונים שבחנות על מנת להתרשם ממגוון המוצרים שלכם ואולי גם לרכוש מספר מוצרים. היחס לשני סוגי הלקוחות מבחינת תכנון החנות וחווית הקנייה אותה אנו רוצים לספק ללקוחות זהה – אנו רוצים לתת להם סיבה להגיע לסוף החנות, דהיינו לעבור בין מדפים שונים ולהיחשף לשלל מוצרים שעשויים לעניין אותו, ומצד שני אנו רוצים להקל עליו ולתת לו למצוא את מבוקשתו בשקט. בשני המקרים התאמת סוג מדפים לבית העסק שלכם בעיקר תלויה באיזו תחום אתם – אם אתם בתחום בו המוצרים שלכם עשויים להשתנות מעת לעת, מומלץ לקחת מדפים מודולרים שיכולים להתכוונן בכל פעם לסוג הסחורה אותה אתם תרצו לאחסן. אם בית העסק שלכם מאופיין עם מוצרים שלא עשויים להשתנות (כמו קיוסק לדוגמא) אז קנו מדפי מתכת אשר יהיו קבועים וגם סדרך כלל זולים יותר ממידוף מודולרי. בכל הקשור לאחסנה במחסן שלכם – הרי שעדיף לקנות מדפים למחסן פשוטים עם עדיפות ליד שניה על מנת להוזיל עלויות. ישנם מגוון רחב של מדפים מסוג יד שניה מברזל וממתכת, בגדלים שונים וברמות שונות – שיוכלו להתאים לכם לעסק.

ישנם פתרונות אחסון נוספים אשר יתנו להרבה מאוד עסקים את הפתרון הראוי כגון מדפים מעץ או מדפי זכוכית - מאוד תלוי בסוג הסחורה אשר אותה תרצו לאחסן.

ישנו פתרון אחסון נוסף נהדר שנקרא בשפה המקצועית קומפקטוס - פתרון אחסון מסוג זה הינו בעל מאפיינים מדהימים מבחינת ניצול שטח האחסון. מדפי הקומפקטוס הינם במבנה של אקורדיון ומתכווצים אחד אל השני ומשאירים רק מעבר של שורה אחת. המדפים נמצאים על גבי מסילה וזזים לשני הכיוונים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב