דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד תתקשרו עם מלאכים? 

מאת    [ 01/11/2013 ]

מילים במאמר: 668   [ נצפה 3309 פעמים ]

מיהם המלאכים?

המלאכים הם ישויות אור, שנבראו כמתווכים בין הכוח העליון לצורות החיים הפיזיות. הם משמשים כשומרי הקארמה והאחראים לגורל בני-האדם, כמו גם לגורלן של כל צורות החיים האחרות.

למרות שהכתבים היהודיים הם המקור העיקרי לידע על המלאכים, חשיבותם רבה גם בנצרות ובאסלאם. מלאכים מופיעים גם בדתות הפאגאניות, בדמות אלים ואלות.

נראה שמלאכים מסוגלים להתגלות בפני בני-אדם אשר מצויים ברטט הנכון. דוגמאות מימי התנ"ך למפגשים עם מלאכים יש למכביר, אך גם בזמנים מודרניים יותר קיימים דיווחים לא מעטים. דוגמה אחת היא עמנואל סוודנבורג, המדען והמיסטיקן השוודי, שנולד בסטוקהולם בשנת 1688. בעשרות הספרים שכתב הוא מספר על המלאכים ועל אופן קיומם. בין השאר, הוא מתאר אותם כיוצרים מציאות באמצעות המחשבה ויכולים ללמד אותנו לעשות זאת גם כן.

כל מלאך ממונה על תחום ספציפי בחיי האנושות. על תפקידו של המלאך ניתן לעיתים קרובות ללמוד מתוך שמו. לדוגמה – רפאל מביא ריפוי, וגבריאל גבורה. המלאך המשמעותי לנו ביותר הוא המלאך השומר שלנו, אשר שונה מאדם לאדם. הוא אחראי על התפתחותנו הרגשית והרוחנית.

 

המלאכים בקבלה היהודית

הקבלה היא תורת הסוד היהודית. אחד הסמלים המרכזיים של תורה עמוקה ומורכבת זו של רוחניות יהודית, הוא אילן הספירות, או עץ החיים הקבלי.

אילן הספירות מורכב מעשר ספירות. כל ספירה מתארת שלב אחד בהשתלשלות הבריאה – מהאינסוף, הנמצא מעל ומעבר לאילן הספירות ומייצג את האלוהות עצמה, ועד המימד הפיזי המיוצג בתחתית אילן הספירות.

כל ספירה משתלשלת מקודמתה, וביחד הן מייצגות את עשרת ההיבטים הנתפסים של האלוהות, מהמעודן ביותר המתואר בספירה הגבוהה ביותר – כתר, ועד הארצי ביותר, המתואר כספירה הנמוכה ביותר – מלכות.

על פי אילן הספירות הקבלי, לכל אחת מעשר הספירות מקביל מלאך ספציפי. מלאכי אילן הספירות הם המלאכים המשמעותיים ביותר עימם נוכל לתקשר. בהמשך שער זה אביא את ההקבלות בין הספירות והמלאכים.

בקורס מתקדם לתקשור, הנקרא 'תקשור עם מלאכים', אני לוקח את תלמידי למסע במעלה אילן הספירות, כאשר בכל שבוע אני מנחה מדיטציה לתקשור עם מלאך המקביל לספירה אחרת. אנחנו מתחילים בספירה התחתונה, ובכל שיעור עולים ספירה אחת מעלה. כאשר מטפסים באופן זה במעלה אילן הספירות, המשתתפים חשים כיצד התדר האישי שלהם הולך ונעשה גבוה ומעודן יותר ממפגש למפגש. הם מכירים אישית את כל המלאכים, ולומדים לראות את אילן הספירות כמפת דרך אל האלוהות.

 

כיצד יוצרים קשר עם המלאכים?

עצם המודעות לקיומם של המלאכים הוא צעד ראשון ליצירת קשר עימם. השלב הבא הוא פתיחות ליצירת הקשר. כדי לזמנם באופן מודע, יש להעלות את התדר האישי שלנו לזה של המלאך. משימה זו אינה פשוטה כלל ועיקר, כיוון שהתדר של מלאך גבוה במיוחד. מסיבה זו אני מלמד את תלמידי לעשות שימוש בכלי אור שונים, שמטרתם לעזור להם להעלות תדר.

אחד מכלי האור העיקריים הוא צבע. כל ספירה בעץ החיים הקבלי מקבילה לצבע מסוים כמו גם למלאך ספציפי. ניתן, לכן, לתקשר עם מלאך המקביל לספירה מסוימת באמצעות הדלקת נר בצבע המקביל לאותה ספירה. הדלקת הנר בצבע המקביל לספירה, תאפשר לנו להתכוונן לתדר של אותו מלאך, ועל ידי כך לתקשר עימו.

כלים נוספים שאותם אני מלמד בקורס תקשור עם מלאכים, הם שימוש בקריסטלים ובשמנים אתריים המקבילים למלאכים השונים, על מנת להתכוונן לתדר של אותם מלאכים. לא אוכל להביא כאן מידע על כל הקריסטלים והשמנים, לכן אציג רק שני קריסטלים בעלי סגולות כלליות של משיכת המלאכים לחיינו: 

הסלסטייט – אבן עתיקה בצבע תכול, המייצג את השמיים, כפי ששמה רומז (מלעז – שמיימי – Celestial). אגדה אחת מספרת שהסלסטייט נוצרה משירת מלאכים. אבן זו עוזרת בהעלאת תדרים, היא מרגיעה את המיינד ומחברת לחוכמה הפנימית. על מנת לזמן את נוכחותם של המלאכים לחייכם, תוכלו לענוד את האבן דרך קבע במהלך היום ולהניחה תחת הכרית בלילה. לחלופין, תוכלו לענוד אותה רק במהלך תקשורים שתערכו, ככלי עזר ליצירת קשר עם מלאכים.

האנג'לייט – אבן שנתגלתה רק בשנת 1987, מה שהופך אותה לאבן של העידן החדש. גם צבעה תכלת, אך הוא אטום יותר בהשוואה לזה של הסלסטייט. מקור שמה במילה הלועזית למלאך (Angel), מה שמעיד על סגולותיה ככלי עזר ליצירת קשר עם מלאכים. היא מסייעת גם בהסרת מחסומים רגשיים, מחזקת את החוש השישי ומקלה על שינוי מצב התודעה. השימוש באבן ייעשה באופן שהומלץ לגבי הסלסטייט.

 

 

דר´ זפרן הוא מורה רוחני ידוע, סופר רב מכר ומנחה סדרה משלו בטלויזיה. הוא מנהל את המכללה ללימודים רוחניים, המציעה קורסי תקשור, שחזור גלגולים ואימון אישי בגישה רוחנית (קואצ'ינג רוחני). הוא נחשב מורה של מורים בקהילה האלטרנטיבית. רבים מתלמידיו עוסקים בתקשור, שחזור גלגולים ואימון רוחני כמקצוע. ניתן ליצור עימו קשר באמצעות "המכללה ללימודים רוחניים", בטלפון 03-5660066. מידע נוסף באתר הבית של דר' ירון זפרן




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב