דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דואר פנאומטי שינוע אוטומטי מהיר, יעיל ובטוח. 

מאת    [ 29/10/2013 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 3129 פעמים ]

דואר פנאומטי  שינוע אוטומטי מהיר, יעיל ובטוח.

בכל חברה, תעשייה וארגון יש צורך בשינוע דואר על בסיס יומיומי. שינוע הזה יכול להיעשות באופן ידני על ידי בני אדם, להיות כרוך בזמן ( מיותר), בטעויות אנוש (שהן בלתי נמנעות), באובדן חומר בעת השינוע (טעות אנוש בשוגג או חלילה במזיד) ועוד. אותו שינוע יכול להיעשות באופן אוטומטי, יעיל, מהיר וברמת בטיחות מקסימלית- שינוע פנאומטי.

כיצד עובד המנגנון הלכה למעשה?

מערכות שינוע פנאומטיות בנויות ממפוח, מערכת צינורות וקרוניות.מערכת צינורות אלו משנעת באמצעות ואקום, כך שלמעשה היא יונקת את מה שאנו רוצים לשנע. מושאי השינוע נשאבים ממקום למקום במהירות עצומה ( 6-8 מטר לשניה!), כאשר תפקידו של המפוח הוא לייצר את כוח היניקה הרצוי, תוך התאמה לתכולת הקרוניות,שמתואמות מלכתחילה לקוטר הצינורות שבמערכת. במילים אחרות, כל מערכת שינוע פנאומטי מותאמת באופן אישי וייחודי למטרה שלשמה היא נועדה ולתנאי הארגון או החברה אותן היא משמשת. נקודות ההתחלה והסיום של כל מסלול משלוח זה ממוקמות בתחנות הקצה, כאשר בין נקודות אלו נמצאת מערכת צינורות ומפצלים, שתפקידם לנתב את תנועת השינוע שבתוך המערכת עצמה. מערבת שינוע זו מתופעלת ניתנת לשליטה מוחלטת ולבקרה מרבית. גם אם אתם מתקשים לדמיין בעיניי רוחכם את המבנה של מערכות שינוע אלו, אתם בוודאי מבינים כי שינוע אוטומטי זה, פירושו חיסכון אדיר בזמן ובשעות עבודה אותם ניתן לנצל למטרות אחרות בארגון. כל ארגון שמכבד את עצמו נמנע כיום מביצוע שליחויות ידניות, הן מטעמי יעילות ולוגיסטיקה מתקדמת ובן מטעמי בטיחות ואמינות.

יתרונות שינוע פנאומטי ביומיום:

שינוע דואר פנאומטי מאפשר העברת פריטים במשקלים שונים ממקום למקום בהתאם לנדרש. פריטים אלו יכולים לשקול 1 גרם והגיע עד למשקל של 28 ק"ג. מערכות פנאומטיות אלו מתוכננות ומהונדסות מלכתחילה בהתאם לארגון, לצרכיו ולדברי הדואר אותו הוא נוהג לשנע. בהתאם לכך גם נקבעים קוטרי הצינורות. כל ארגון עוסק בתחום אחר, ובהתאם לכך יתרונות השינוע הפנאומטי. כך למשל, בתי חולים שנעזרת במערכות אלה לצורך שינוע בדיקות דם נהנות מזריזות, יעילות , זמינות של אנשי מקצוע היכולים לתת שירות ולהתפנות לצרכי החולים במקום להיעדר לצורך העברת דגימות הדם למעבדה בכוחות עצמם, וכמובן ניקיון והיגיינה ברמה גבוהה מאוד. חברות להשכרת רכבים נהנות ממערכות אלה לצורך שינוע של ניירת, מטבעות, מפתחות רכב ושטרות- שוב, יתרון משמעותי בחסכון בכוח אדם או ליתר דיוק  הגברת זמינות הידיים העובדות לצורך מתן שירות, במקום לביצוע שליחויות שניתן לבצעם מהר יותר ובאופן אוטומטי. למותר לציין כי שינוע דברי דואר אלו באופן אוטומטי, מגביר משמעותית את רמת הבטיחות והאמינות, ומצמצם משמעותית טעויות אנוש.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב