דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טאבלטים בבתי הספר 

מאת    [ 28/10/2013 ]

מילים במאמר: 324   [ נצפה 3094 פעמים ]

עם השוק הצרכני למכשירים ניידים שגולש לכיוון רוויה, חברות טכנולוגיה נופלות חזרה על הפתגם הישן: תפוס אותם בזמן שהם צעירים. ואם אתה מחפש אנשים צעירים, אין מקום טוב יותר כדי למצוא אותם יותר מאשר בבתי ספר.

אמזון אמרה כי רכשה את חברת TenMarks, חברה שעושה יישומים מתמטיים העומדים בסטנדרטים לתכנית הליבה אשר אומצה על ידי רוב המדינות בארה"ב. TenMarks אומרת שמוצריה כבר נמצאים בשימוש בעשרות אלפי בתי ספר. העסקה מאפשרת לאמזון להעמיס בקינדלים עם תוכן בלעדי. זה יחזק את המגרש שלהם בזמן שהם נדחקים למקום בקהל של חברות טכנולוגיה שמנסות לעלות על בולמוסי הקנייה החינוכיים-טכנולוגיים.

על פי נתונים אינטראקטיביים, השוק החינוכי בארה"ב עבור מחשבים אישיים ומחשבי לוח הוא בהיקף של כ-5 מיליארד דולרים, עם מכירות טאבלטים למוסדות חינוך שהוכפלו ב-2011-2012. כספי משלם המסים הולכים הצידה בכדי לממן רכישות רבות יותר. כפי שהם קונים מסביב, מחוזות בתי הספר הולכים לגשת לזה בצורה הדומה מאוד לצרכנים: הם הולכים לקנות את המכשירים שיש להם את היישומים הטובים ביותר.

יהיו להם אפשרויות. אפל שגם היא התמקדה במכירה לבתי ספר, אמרה שמכרה 1.1 מיליון אייפדים ברבעון אחרון, כחלק מיוזמת החינוך שלה, מה שהופך אותם ל-7.5 אחוזים ממכירות הכוללות לתקופה. לדוגמה, הזרוע החינוכית של ניוז קורפ (NWS), החלה למכור טאבלטים של אנדרואיד שעמוסים בתכנים חינוכיים משלו למחוזות בתי הספר. החברות מנחיתות עסקות רווחיות על ידי מכירה של היכולת להתאים את השיעורים לתלמידים באופן אינדיבידואלי, דרכים חכמות לעדכון התוכן באופן אוטומטי, וברק כללי של מודרניות. זה נראה בלתי נמנע שלמידה הולכת להראות אחרת בעתיד הקרוב.

בכל זאת, זה כבר ברור שהמצעד הזה לכיוון עולם חדש ואמיץ של חינוך הולך להיות מסודר בערך כמו תרגיל אש לתלמידי כיתה א'. שנת לימודים זו בת רק כמה שבועות, וילדי בית הספר של האומה כבר מראים לנו מה יכול להשתבש.

את הלוחות אפשר לשבור. ילדים בדרך כלל הולכים להיות קשים עם מחשבים. אם אתם בחיפוש של תרחיש גרוע, קחו לדוגמה את המצב של חברת AMPLIFY במחוזר גילפורד בצפון קרוליינה. מחוז בתי הספר אמר שייפסק השימושים בטאבלטים עקב חששות בטיחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב