דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עזרו למבקרים באתר שלכם להשאר ולקנות 

מאת    [ 28/10/2013 ]

מילים במאמר: 332   [ נצפה 2102 פעמים ]

רוצים להבטיח כי המבקרים יציאו מאתר האינטרנט שלכם באופן כמעט מיידי לאחר שנחתו שם? הקפידו להקשות עליהם למצוא את מה שהם מחפשים. רוצים לגרום לאנשים להישאר באתר שלכם יותר וללחוץ או לקנות דברים? קראו את הכתבה הזו!

עשו לכם לוגו מלוטש ומקצועי - וקשרן אותו לדף הבית שלכם. "הלוגו שלך הוא חלק חשוב של המותג שלך, כדאי לוודא שהוא ממוקם באופן בולט באתר שלך", אומרת טיפאני מונהולן, מנהלת שיווק בכירה בתוכן. "השתמשו בתמונה ברזולוציה גבוהה וכללו אותו בפינה השמאלית העליונה של כל אחד מהדפים שלכם", היא מייעצת. "כמו כן, כדאי לקשר את הלוגו שלכם בחזרה לדף הבית, כך שמבקרים יוכלו לנווט בקלות אליו."

השתמשו בניווט אינטואיטיבי. "אפשרויות ניווט עיקריות פרוסות בדרך כלל בתפריט אופקי לאורך החלק העליון של האתר", אומר בריאן גאטי, מנהל חברת שיווק דיגיטלית. ספקו "אפשרויות ניווט משני מתחת לסרגל הניווט הראשי, או המרווח של האתר, הידוע בסרגל הצד".

למה ניווט אינטואיטיבי הוא כל כך חשוב? "פריסות ניווט מבלבלות יגרמו לאנשים לפרוש מדף ולא יניעו אותם לנסות להבין אותו", אומר גאטי. אז במקום לשים קישורים לדפים חשובים פחות - שיגרעו מהקריאה לפעולה או מידע ראשי - בחלקו העליון של הבית שלכם או בדפי נחיתה, שימו "קישורים או פיסות מידע פחות חשובות בתחתית הדף בכותרת תחתונה".

היפטרו מעומס. "זה קל מאוד בימים אלה להיות עמוסים מבחינה ויזואלית עם תמונות, אנימציה וגרפיקה. עד לנקודה שבה המוח שלנו מפסיק לעבד מידע כאשר הוא מתעמת עם אפשרויות רבות מדי", מסביר פאולו וידאלי, אסטרטג שיווק דיגיטלי בכיר, בסוכנות שיווק דיגיטלית.

כדי לגרום למבקרים להשאר באתר שלך, "וודאו כי בדפים אין קריאות לפעולה מתחרות או בלאגן ויזואלי ועומס חזותי[למשל, המון גרפיקה, תמונות או אנימציות] שימשוך את עיניו של המבקר מהחלק החשוב ביותר של הדף." בנוסף, כדי לשמור על עומס מינימלי על דפי נחיתה, "שקלו להגביל את הקישורים והאופציות בכותרת העליונה ובכותרת התחתונה על מנת לצמצם את המיקוד עוד יותר", הוא אומר.

טיפ נוסף לייעול דפים: "שמרו על פסקאות קצרות", אומר איאן לוריא, מנכ"ל חברת שיווק באינטרנט, "ברוב אתרי אינטרנט, פסקה אחת צריכה להיות לא יותר מחמש עד שש שורות".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב