דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למה לבחור בתעשיית השיווק הרישתי? 

מאת    [ 27/10/2013 ]

מילים במאמר: 549   [ נצפה 4092 פעמים ]

שלום לכולם!

הרבה אנשים ברחבי העולם מתחילים להבין שתעשיית השיווק הרישתי טובה להם,ובצדק!

היום אני ארשום למה בעצם אנשים בוחרים בתעשייה הזאת! כי הרי יש לזה סיבות מעבר להזדמנות ולמוצרים המדהימים!

 

אז נתחיל עם הסיבות,למה הרבה אנשים מצטרפים ומתאהבים בחברות שיווק רישתי:

1.חופש- הרבה אנשים עובדים היום מאוד קשה כל יום, צריכים אישור מהבוס שלהם בשביל לקחת יום חופש, או אפילו לצאת לחופשה, בשיווק רישתי אנחנו הבוס של עצמנו, ויש לנו את האופציה להרוויח יותר כסף בפחות שעות עבודה. הרבה אנשים מבינים היום שאי אפשר לסמוך על הכלכלה, ומחפשים דרך לייצר ביטחון בהכנסה שלהם. אם מפטרים אותנו מחר מהעבודה, אין הכנסה. שיווק רישתי נותן מענה ובעצם מאפשר לבנות תוכנית מגירה.

2.הכנסה פסיבית- הדרך היחידה בחיים היום לצאת לחופש פיננסי היא ע''י הכנסה פסיבית,ובשיווק רישתי זה אפשרי והרבה יותר קל יחסית מהאופציות האחרות. כאן אתם מצטרפים אנשים לעסק שלכם, הם משכפלים את זה הלאה ואתם מניבים את העמלות.

3.זה כייף!!-כדי לבנות עסק נכון בשיווק רישתי אתם צריכים לעשות כייף,אל תשכחו שזה עסק של אנשים! בשביל שאנשים ימשכו אליכם וירצו להיות בסביבתכם,אתם חייבים להממה שאתם עושים,אחרת אתם עושים משהו לא נכון. אתם תגלו סביבה שתתמוך בכם לא משנה מה יקרה בדרך, לעומת מקומות עבודה אחרים שאנשים נלחמים על הכסא שלהם, כאן זה חברותי מאוד ואמיתי. אנשים בעסקים כאלה באמת רוצים לעזור לכם להצליח! יותר מזה לי אישית עזרו אנשים שנמצאים בחברה אחרת!! 

4.אימונים והדרכות- אתם לא תמצאו באף מקום אחר אימונים והדרכות מצויינים כמו בשיווק רישתי! חברות שיווק הרישתי משקיעות הרבה באימונים והדרכות שלהם,לאו דווקא בשביל שתוכלו למכור יותר טוב ויותר הרבה, אלא בשביל שתהיו אנשים יותר טובים וככה הסגנון חיים שלכם ישתנה,בלי קשר לכסף שאתם מרוויחים!! בגלל זה הרבה אנשים לא עוזבים חברות שיווק רישתי כזה מהר כי הם מקבלים כל כך הרבה ערך לחיים האישיים שלהם,שבספק אם היו מקבלים במקום אחר. יותר מזה, אתם זוכים ללמוד מאנשים פשוטים שהתחילו את העסק הזה בדיוק כמוכם וכרגע נמצאים בחופש פיננסי וחיים את הסגנון חיים שרוב האנשים רוצים. לפגוש וללמוד מאנשים כאלה זאת זכות ענקית!

5.המוצרים- הסיבה שהמוצרים של החברות שיווק רישתי לא נמצאות על המדפים,או נמכרות בשיטת שיווק הידועה,היא בגלל שהאיכות של המוצרים כל כך גבוהה יחסית לשאר המוצרים בשוק. 

6.אתם יכולים לעזור לאנשים- כל המוצרים של החברות עוזרות לכל כך הרבה אנשים לשנות את חייהם, יש לכם את האופציה הזאת באמת לעזור לאנשים להיות הרבה יותר מאושרים,אם זה בזכות המוצר או בזכות ההזדמנות לחופש פיננסי,ובמצב של היום הרבה מאוד משפחות אפילו זקוקות לזה.

7.כלי להגשמת החלומות- הרבה חלומות נכבים בגלל 2 סיבות עיקריות "אין לי זמן" ו"אין לי כסף". הרבה מתחילים עסק שיווק רישתי בגלל שהם מבינים שזהו כלי שיוכל לעזור להם להגשים לעצמם את כל החלומות. זה מענה ל2 הסיבות שאמרתי קודם. 

8.אתם אחראים לפנסיה שלכם- הרבה אנשים מבינים מאוחר מידיי שהפנסיה לא מספיקה לכלום, הרבה אנשים מחכים לגיל 65 בשביל להפסיק לעבוד ויותר גרוע מזה,הרבה אנשים נאלצים לעבוד אחרי שהם עברו את גיל הפנסיה. בואו נצא מנקודת הנחה שהכסף של הפנסיה כן מספיק לנו, נהיה מציאותיים לרגע ונבין שבגיל 65 אנחנו לא יכולים לעשות את הדברים שרצינו לעשות בגיל 30-40, אז שיווק רישתי באמת נותן מענה לאנשים שרוצים לצאת לפנסיה מוקדמת,לדאוג לעתיד שלכם,של הילדים והנכדים שלכם,בעצם להשאיר מורשת!

 

 הנה סירטון חדש על התעשייה,ועל מה שהיא עושה בעולם http://youtu.be/-rzyF6WOZf0

אלו הן הסיבות העיקריות ללמה אנשים מתאהבים בתעשייה הזאת! כמובן שיש עוד מלא מלא סיבות אני נותנת לכם את האפשרות לגלות בעצמכם את השאר :)

 

היי אני שירן פרחי בת 26 מרעננה,יזמית,מוזיקאית. המטרה העיקרית שלי היא לעזור לכמה שיותר אנשים להגשים את עצמם ואת החלומות שלהם!  למדתי המון על השכלה פיננסית,התפתחות אישית ויזמות! ואני מאמינה שזו הדרך להצלחה ובכל אחד טמון הכוח הזה להצליח,רק צריך להשתמש בו!  אם תרצו לשאול אותי שאלות,או כל דבר אחר זה המייל שלי  shiranfarhi@walla.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב