הרושם הראשוני הוא רושם שנשאר. בין אם אתם מודעים לכך או לא, טיפוגרפיה מסייעת ליצור חוויה למשתמשים לפני שהם אפילו קראו מילה או לחצו על כפתור. יש לטיפוגרפיה הפוטנציאל ללכת מעבר לסיפור פשוט - היא מראה למשתמש מי עומד מאחורי האתר.
אתה צריך לשאול את עצמך, מה אתה רוצה להגיד ואיך אתה רוצה להגיד את זה? קחו את המשתמשים בחשבון: מה אתה רוצה שהם ירגישו ויחוו בעת טעינת הדף? טיפוגרפיה קובעת מצב של תקשורת, ואת אישיותו של אתר האינטרנט.הבחירה של הגופן תקבע איך אנשים יגיבו לאתר האינטרנט שלך.
טיפוגרפיה אינטרנטית טובה לא אמורה להיות רק טיפול חזותי יפה, אלא גם מהיר, מעצבים רבים את הביצוע לחלוטין.
כדי להתחרות בהצלחה בנוף התקשורת החדשה של היום, להיות בעלי אתר מותאם זה לא מספיק. כעת עליך לשקול מספר גורמים חדשים בעת תכנון אתר האינטרנט שלך. גורמים אלה כוללים עיצוב מודרני ותוכן, שימושיות והמרה וחיפוש ומדיה חברתית.
לא רק ששוק ה- SEO הטכנולוגי השתנה, הדרך בה הצרכנים רואים תוכן השתנתה גם כן. אסתטיקה חדשה ומודרנית, עיצוב, ושיקולי ניווט נבנים לתוך הארכיטקטורה של אתרים חדשים שנבנים.
חלפו הימים שבם יזם אינטרנט בונה אתר, יועץ SEO מייעל את האתר, מומחה המרה נראה באתר, ולאחר מכן לבעלי העסקים בודקים את האתר.
כדי לגרום לאתר החדש שלך לעבוד בשביל העסק שלך הכרחי כי גישה שיווקית מיושמת. ובה צוותים טכניים, חיפושיים, חברתיים, ועיצוביים.
מטרות נקבעות על ידי העסק, כך שהאתר שלך ישקף לא רק את המותג שלך, אלא גם יעמוד ביעדים העסקיים שלך ובמטרות ההמרה.
הבנת השוק שלך, לקוחות, משתמשים פוטנציאליים, וסביבה תחרותית היא משימת ניהול פרויקט גדולה שצריכה להרים את העיצוב שלך ואת תהליך בנייה ולהבטיח שהאתר שלך תואם את מה שלקוחות / משתמשים פוטנציאליים מחפשים.
כמה פעמים ראית אתר מעוצב להפליא שפשוט לא עושה את מה שאתה צריך שהוא יעשה? המידע לא שם, המבנה הוא לא שם, הוא איטי, הוא קשה לניווט, והוא אינו מופיע בתוצאות החיפוש.