דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ניתן בקלות וללא השקעה כספית לשדרג את עיצוב הבית 

מאת    [ 20/10/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 3227 פעמים ]

כל משפחה (או יחידים..) שגרים כבר זמן מה באותה הדירה ומזמן לא שדרגו אותה או רעננו אותה מתעצלים מעת לעת לשדרג קלות את עיצוב הבית ועיקר החסמים הינם פסיכולוגים ומנטאליים. אינספור תירוצים כמו: אני לא יודע מה לעשות, אין לי את היכולות הכספיות או האומנותיות הנדרשות לביצוע וכד'.. אנו כאן כדי לתת לכם זריקת ביטחון ומספר טיפים קלים איך לשדרג פינה בבית, להפיח בה רוח חיים ועל הדרך להרוויח יתרון משמעותי – פתרונות אחסון יקרים תחת הנטל ההולך וגובר של אוסף הפריטים שאנו צוברים.

מדפים פשוטים כבר מזמן לא מהווים פתרונות אחסון יצירתיים ולמען האמת גם בסופו של דבר ניתן לאחסן עליהם מעט חפצים, ולכן יש צורך ביציאה מחוץ לקופסא.

צעד ראשון – המעז מנצח: החליטו על הנישה אותה אתם רוצים לייעל ולשדרג בבית. בואו ניקח דוגמא, למשל חיבור בין קירות בפינת הסלון. אספו מספר חתיכות עץ מהרחוב (כמובן שניתן גם לקנות בזול) והרכיבו ארגז מעץ. הרכבת הארגז פשוטה וכלולה בתוכה ניסורים פשוטים של עץ וחיבורם באמצעות מסמרים או ברגים וניתנים לביצוע על ידי כל מי שהחזיק פשטי ומסור בחייו. לאחר הרכבת הארגז לפי גודל הפינה של סלון הבית התחילו לצבוע את הארגז בצבעים אותם אתם הייתם רוצים. אל תלכו לאו דווקא על הסגנון הרגיל והשמרני של צביעה – אלא התפרעו והעזו. צבעו את הארגז באמצעות סגנונות צביעה שונים באמצעות גזרי נייר עיתון, ספוג פשוט או חולצה קרועה. נסו להשתמש ביותר מגוון אחד ואל תפחדו לצבוע ולנסות מספר שכבות של צבע. מדפים ניתן לצבוע בשלל צבעים וצורות, אז למה שלא ניתן יהיה לעשות את אותו הדבר לארגז? לאחר שהצבע התייבש ואתם מרוצים מהתוצאה – מקמו את הארגז בפינה אותה אתם משדרגים.

צעד שני – לתת מראה חי לפינה: מעבר לעובדה כי כעת הרווחתם פתרונות אחסון נהדרים, הרי שיש לכם עכשיו ארגז נפתח למטרות אחסון פריטים בבית, ויש לכם עכשיו את היכולות לתת מראה חי לפינה חשוכה ואפלה. הארגז שיצרתם אומנם מונח על הרצפה, אך תקרתו מתרוממת לחצי מטר (בערך) מעל גובה הרצפה. שימו מנורה יפה שיש לכם בבית או רכשו אחת כזו (כמובן שגם מנורה ניתן להכין בקלות – אבל זה לפרק אחר) והניחו אותה על גבי הארגז. הניחו ליד המנורה מספר חפצים קטנים אותם אספתם במהלך השנים ושאתם מאוד אוהבים – והנה לכם פינה מדוגמת שהכניסה רוח חיים חדשה לסלון.

שיהיה בהצלחה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב