דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פתרונות אחסון יצירתיים לבתים קטנים 

מאת    [ 20/10/2013 ]

מילים במאמר: 383   [ נצפה 2103 פעמים ]

כל בית קטן או דירה בעיר מכירים את בעיית האחסון אשר מטרידה את כולנו. מי מאיתנו לא ניסה פעם לאחסן מזוודה גדולה בבית קטן וגילה כי המשימה הופכת להיות מורכבת מתמיד. החשיבה הסטנדרטית שבדרך כלל תמשוך אותנו תהייה לכיוון אחסנה פשוטה ורגילה על גבי מדפים או בארון כלשהו בבית, אך הבעיה שבדירה קטנה אין את המקום לאחסון פריטים גדולים ואין הרבה מקום לאחסון בכלל. אז מה עושים? בשביל זה אנו כאן על מנת לתת לכם מספר טיפים וכלים נחמדים, פשוטים ויעילים כיצד ליצור בעצמכם פתרונות אחסון בבית שלכם או בדירתכם הקטנה בעיר.

קחו לדוגמא את בעיית אחסון הספרים בבית שלכם. בעיה מוכרת ונפוצה לכולנו. שוב, רובנו היינו חושבים כיצד ניתן לאחסן את הספקים על גבי מדפים בבית שיתנו פתרונות אחסון למצוקת האחסון. אך למה לא לצאת קצת למחוץ לקופסא? למה שלא נשתמש בחסרון (מצוקת אחסון הספרים) ונהפוך אותו ליתרון? – לדוגמא, קחו את הספרים ותהפכו אותם למדפים על גבי מדפים. איך עושים זאת: התקינו מדף בקיר והניחו עליו את הספרים כך שהם ישכבו. עשו זאת עם מספר ערימות שיונחו אחת לצד השנייה. צרו משטח ישר ושטוח על גג הספרים על ידי כך שתניחו שם חתיכה של עץ, פלסטיק או כל דבר אחר. ניתן אף לאסוף חומרי גלם מהרחוב ופשוט לחתוך אותם לפי המידה הרצויה. הניחו בד יפה על גבי המשטח שהנחתם על גג הספרים והנה קיבלתם מדפים חדשים לחלוטין בבית שלכם שגם פתרו בעיית אחסון קטנה ומציקה לכולנו.

דוגמא נוספת שניתן לחשוב עליה הינה בעיית האחסון בחדרי הילדים בבית שלנו. לא רק שאין לנו סנטימטר של מקום לאחסן משהו בדירה – הרי שבחדרי הילדים בדרך כלל המצב אפילו גרוע יותר. ילדים אוהבים צעצועים ועוד הרבה מאוד דברים, ילדים לא אוהבים לזרוק דברים לפח – והנה לכם מתכון פשוט לבעיית אחסון בחדריהם. בדרך כלל מדפים כבר לא מספקים לנו פתרונות אחסון כמו שאנו רוצים וצריך לצאת מחוץ לקופסא עם חשיבה יצירתית. בקלות ניתן להרכיב ארגז (או כמובן לקנות אחד פשוט), לצבוע אותו ולקשט אותו. זאת אף פעילות מומלצת ביותר לילדים. תיזמו איתם את הרעיון ותהיו יצירתיים יחד איתם והרווחתם גם שבת של כייף ויצירתית על הדרך. הארגז ישמש כפריט נחמד ונעים בחדר הילד וייתן גם לחדר ביטוי יצירתי של הילד. ניתן לאחסן מספר רב של דברים בתוך הארגז וגם על גבי הארגז – ובכך לחסוך מקום אחסון רב בבית.

שיהיה בהצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב