דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


4 סיבות למה שיווק מפה לאוזן לא עובד?... 

מאת    [ 20/10/2013 ]

מילים במאמר: 428   [ נצפה 2538 פעמים ]

האמת ששיווק מפה לאוזן עובד מעולה, אלא אם כן אנחנו מפריעים לו....

כמו הרבה דברים בחיים, גם הצלחה בשיווק מפה לאוזן היא שיקוף מדוייק של האמונות שלנו. אותן אמונות גורמות לנו לבצע או להימנע מפעולות מסויימות אשר יתרמו להצלחתנו או יעכבו אותה.

אספתי למאמר זה את הטעויות העיקריות והחוזרות אשר אני מזהה אצל לקוחותי וחברי קהילת התוכן שלי, אם אתם מזהים משהו שקיים גם אצלכם – זה הזמן לשנות, ולשפר משמעותית את התוצאות!

טעויות נפוצות שאני רואה אצל בעלי עסקים, ומפריעים לשיווק מפה לאוזן שלהם לעבוד:

1 – לוודא שהלקוחות מרוצים זה מספיק!

תפיסה רווחת היא שאם תדאג שהלקוחות יהיו מרוצים, השאר כבר יקרה מעצמו.... הם כבר יספרו עליך הלאה. למרבה הצער, בעולם האמיתי דברים עובדים קצת אחרת, הלקוחות מרוצים אבל אם לא ישאלו אותם מה השירות או המוצר בו הם משתמשים הם לא יעלו על דעתם לשתף אחרים ביוזמתם.
וודאו שכל תקשורת שלכם עם הלקוח בכתב ובע"פ מסתיימת בהנעה לפעולה!

2 – צריך להשקיע בעיקר במשיכת לקוחות חדשים!

עסקים רבים בוחרים להשקיע משאבי זמן וכסף רבים במשיכת לקוחות אשר אינם מכירים אותם, זאת למרות שהעובדות השיווקיות קובעות חד-משמעית שקל יותר וזול יותר למכור לאלה שמכירים אותנו. יותר קל לשכנע מישהו שכבר קנה מאיתנו בעבר לרכוש מאיתנו שוב, מאשר למשוך מישהו ששומע עלינו לראשונה.
שימרו על קשר עם הלקוחות, טפחו אותם ותנו להם סיבה לרכוש שוב!

3 – אין שום דרך לשלוט בתדירות של שיווק מפה לאוזן!

חשוב להבין ששיווק מפה לאוזן קורה כשאנחנו נמצאים באופן שוטף במודעות של הלקוח, אם הקשר בינינו מסתכם בעת רכישת המוצר או השירות הנוכחות שלנו במודעות הלקוח בירידה מתמדת תוך זמן קצר מביצוע הרכישה וסיום הקשר.
על מנת להישאר במודעות, עלינו להמשיך ולתחזק את הקשר באמצעות דיוור בעל ערך (לא רק מכירה), מדיה חברתית ועוד. המשך הקשר יגרום ללקוח לקבל מסרים שונים מאיתנו אשר יאירו לו צדדים שונים בפעילות העסק והערך שמייצר המוצר או השירות.

אל תקחו את הקשר עם הלקוח כמובן מאליו!

4 - לחשוב ששיווק מפה לאוזן יקרה רק כאשר מישהו חווה את המוצר או השירות שלך!

הכלים האינטרנטיים היום כבר אינם מגבילים את השיווק מפה לאוזן וההמלצות עליך לכאלה שחוו את המוצר והשירות בלבד. עולם תוכן הכולל תוכן מקצועי, סרטונים ועבודה במדיה החברתית יכול ליצור חוויית משתמש, תדמית עליך כאיש מקצוע, ותדמית של המוצר או השירות עצמו.

השתמש בכלי שיווק אינטרנטי להפצת התוכן, ויצירת התדמית וחוויית המשתמש!

שימוש בכלי השיווק האינטרנטי בצורה נכונה ושיווק תוכן אפקטיבי,
משפרים משמעותית את משיכת הלקוחות באמצעות שיווק מפה לאוזן!

עירית שריר - ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי


מגנט - חשיבה שיווקית אחרת!


info@magnet-market.co.il


http://www.magnet-market.co.il


ייעוץ ממוקד: http://goo.gl/zSknaM




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב