דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד לבחור עורך דין פלילי? 

מאת    [ 19/10/2013 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 2507 פעמים ]

תחום המשפט מורכב מענפים שונים המצריכים התמקצעות בכל אחד מהם. עורך דין אשר אינו בקי ברזי המשפט הפלילי, לא יוכל להעניק לך שירות מקצועי וייתכן שיצא שכרך בהפסדך. אדם הניצב בפני אישום פלילי צריך לבחור בקפידה עורך דין פלילי שייצג את האינטרסים שלו אל מול זרועותיה הארוכות של המערכת השלטונית בישראל. אז איך עושים את זה? כיצד יודעים שבחרנו בעורך הדין המתאים? להלן מספר טיפים בבחירת עו"ד פלילי.

תחום המשפט הפלילי

המשפט הפלילי עוסק בעברות על חוק העונשין של המדינה. עברות פליליות הן לרוב עברות חמורות, ולרוב המדינה היא זו שמעמידה למשפט עבריינים פליליים, ללא צורך בתביעה ישירה של אדם שנפגע. העונשים הקבועים בחוק על עברות פליליות הם עונשים חמורים, בהתאם לחומרת העברה שנעשתה. לעיתים קרובות מדובר על עונשי מאסר וכדומה.

עורך דין פלילי

כל אדם שנאשם בעברה פלילית זו או אחרת, זקוק להגנתו של עורך דין מתחום המשפט הפלילי. תפקידו של עורך דין פלילי הוא להגן על מרשו מבלי לשפוט אותו, בין אם הוא אשם בפועל ובין אם הוא חף מפשע. עורך דין פלילי אמור לנסות למנוע מבית המשפט להטיל עונש על מרשו, עם הדבר מתאפשר, ובכל אופן להוריד מן העונש המושת עליו ככל שאפשר. אדם שנאשם בפלילים חייב לספר את כל האמת לעורך הדין שלו, על מנת שזה יוכל לעזור לו, גם אם מדובר בהודאה באשמה. ישנו חיסיון על מה שנאמר לעורך דין, ושום דבר ממה שנאמר לו אינו יכול לשמש נגד הנאשם בבית המשפט.

הסיוע של עורך דין פלילי

כאמור, עורך דין פלילי אמור לנסות להוציא את מרשו זכאי בבית המשפט. עם זאת, גם במקרים שבהם אשמתו של הנאשם ברורה ומוכחת, עדיין יש תפקיד משמעותי לעורך דין. עורך דין טוב יוכל לסייע לנאשם להפחית מעונשו, להפחית סעיפי אישום שונים מן התביעה, להקטין בעיני בית המשפט את חומרת המעשה וכדומה. ככל שעורך הדין מומחה יותר, כך יוכל לסייע לנאשם להפחית יותר מעונשו.

הכינו את עצמכם לפגישה הראשונה עם עורך הדין היטב. זכרו שעליכם לשדר אמינות ולהיות הכי אמיתיים שיש, לא לשקר, לא לסלף גם אם האמת כואבת, ברגע שיהיה לעורכי הדין שלכם את כל המידע, בייחוד הרגיש והכואב, זה שנוהגים לטאטא ולהסתיר, יהיה לו קל יותר לייצג אתכם מקצועית ולהיות מוכן מראש לכל תרחיש או ראיה שיציגו נגדכם בבית המשפט

איך בוחרים עורך דין פלילי?

כאשר אדם נאשם בפלילים, עליו לבחור עורך דין טוב, ולא להסתפק בעורך דין זול. כל נאשם בפלילים זקוק לעורך דין פלילי ממולח, יצירתי ורצוי גם בעל ניסיון בתחום. לכן ככל שידו של הנאשם משגת, מוטב שיפנה לעורכי דין מקצועיים ככל האפשר. עם זאת, ישנם גם עורך דין פליליים אשר עובדים כסנגורים מטעם המדינה.

דבר נוסף, היזהרו כמו מאש מהבטחות סרק ורושם מטעה – עורך דין שלא יבטיח כלום כבר בשלבי ההיכרות הראשונים, יהיה זה שבסופו של דבר ישיג לכם את התוצאה הטובה ביותר.

עורך דין פלילי אסף דוק עוסק בייצוג חשודים ונאשמים בדין הפלילי על כל רבדיו וערוך למתן מענה מיידי ומקצועי 24 שעות ביממה. למשרד התמחות מיוחדת בעבירות מחשב ואינטרנט, לרבות פשיעה קיברנטית. טלפון להתקשרות: 052-6885006.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב