דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בואו לראות איפה אפשר להשיג, חוויה יפנית אמיתית במסעדה משובחת. 

מאת    [ 17/10/2013 ]

מילים במאמר: 471   [ נצפה 13599 פעמים ]

 

בתל אביב יש הרבה סושיות אבל כדאי לדעת איך לבחור אותן. אתם יכולים להסתפק עוד פעם באיזה רול סתמי עם אורז שנשאר במקפיא אחרי שהכינו אותו ומרק פטריות שקורא לעצמו מיסו. אבל, אם אתם באמת אוהבים אוכל יפני, אנו ממליצים על לפחות אחת מהמסעדות האלו.

מסעדת אונמי נחשבת לאחת הסושיות הטובות בתל אביב על ידי רבים. המסעדה ממוקמת ברחוב הארבעה ומתמחה בפיוז'ן ומנות יפניות מסורתיות. כמה דקות ליד הבר ותרגישו ממש כמו בטוקיו. מסורתית מזכירה את אלו בטוקיו הכבוד לאיכות במסעדת אונמי עומד מעל הכול. הדגים תמיד טריים טריים, האצות תמיד קלויות כמו שצריך והסלט חמוצים פשוט אבל משובח. כשאתם מגיעים לאונמי לכו על חלום אונמי בתוך לחמנייה עסיסית עם תערובת מענגת של שרימפס טמפורה, סלמון, שיטאקי, טמאגו וירקות מוחמצים. למשל ניתן לראות סושיות מעולות בלינק הזה.

מסעדת פו סושי נמצאת באחד הרחובות המבוקשים ביותר בתל אביב ,באזור הצפון הישן של העיר. ברחוב ירמיהו. למסעדה יש מרפסת ענקית,וקרבה לחוף הים אשר מספקת אווירה קלילה ורוח נהדרת בכל ימות השנה. במסעדת פו סושי, התפריט המגוון מציע מנות יפניות מסורתיות לצד תפריט סושי ענק שאליו התווספו מנות פחות מסורתיות. הדג תמיד טעים וסופר טרי והמחירים סבירים. יש גם מבחר של לחמניות מיוחדות וגדולות במיוחד, גם כן במחירים מצחיקים. רול הטונה ארוגולה כולל טונה העטופה סביב אבוקדו, ארוגולה וצלפים. הנגיסה הקלה של הצלפים מנטרלת את הרגישות של הטונה בצורה מושלמת. המסעדה עצמה הוא די מרווחת אף כדאי להזמין מקום מראש.

מסעדת אוקי נאווה סושי בר, משנה את פניה פעמיים ביום כך שבשעות הצהריים ניתן לראות בה את אנשי העסקים מהסביבה וכן עוברי אורח אשר חשקה נפשם בארוחה עיסקית משתלמת וברייק באמצע היום מהקצב המטורף של העיר.
אך בשעות הערב, כשהאורות מתעמעמים הופכת המסעדה לבר יפני אמיתי. בזכות המיקום המושלם, האווירה הרגועה והמדליקה גם יחד והשירות האישי והמעולה לו זוכה כל לקוח, המקום אידיאלי לפגישה בין חברים, דייט רומנטי במיוחד או אפילו חגיגה של אירוע משמח. והכול בנווה צדק הקטנה.

מאז נפתחה מסעדת אוקינאווה היא הפכה לסושי בר שכונתי ומזמין עם תפריט המתאים את עצמו לטעמו האישי של כל לקוח ובזכות כך רחשה לה קהל לקוחות קבועים אשר נהנים משירות אדיב וטעמים נפלאים בכל פעם מחדש. בכלל, כדי לקבל רשימה נהדרת של מסעדות בירושלים בתחום הסושי, ניתן פשוט להיכנס ללינק.

 אויאמה היא מסעדה אסייתית עם צביון יפני שמגישה סושי כמו שסושי צריך להיות. השירות מצוין והטבחים מהירים אפילו כשמדובר במנות מורכבות. כל מי שיגיע למסעדה חייב לנסות את הרולים המיוחדים, המרקים והירקות המוקפצים כי אין עוד מקום שמתייחס בכזה כבוד לשורשים של האוכל. יש רולים עם מלבנים של סלמון, טונה, ילוטייל, אבוקדו, בטטה , בצל ירוק, וטמפורה. כרגיל וכמובן, אטריות שמוכנות במקום וגם דים סאם איכותי.

אם נפתח לכם התיאבון זה סימן שאתם מבינים ברולים שלכם. אל תדחו לפעם אחרת מה שיכולה להיות חוויה טעימה ומקסימה. בתיאבון!

אם נפתח לכם התיאבון זה סימן שאתם מבינים ברולים שלכם. אל תדחו לפעם אחרת מה שיכולה להיות חוויה טעימה ומקסימה. בתיאבון!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב