דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה אפשר לעשות כדי להיפטר מהרכב הישן? 

מאת    [ 13/10/2013 ]

מילים במאמר: 381   [ נצפה 12943 פעמים ]

 

אם יש ברשותכם רכב ישן, אתם בוודאי הייתם רוצים להיפטר ממנו. אף אחד לא היה רוצה שהרכב הישן שברשותו היה נשאר אצלו בחצר, או לחילופין שהיה עומד ברחוב ופשוט כל הזמן הייתם מקבלים התראות מהרשות המקומית לפינוי הרכב, ואף בשלב כלשהו ניתן להתחיל לקבל קנסות שונים, כך שככל שהרכב עומד יותר ללא מעש ככה מפסידים כסף.

כמובן שאם מדובר ברכב ממש ישן, חשוב לזכור גם כי הסיכוי למכור אותו הוא הרבה יותר נמוך מאשר רכב חדש ולרוב הקונים ינסו להערים כמה שיותר קשיים במכירה וינסו לרדת למחיר כמה שיותר נמוך במשא ומתן שתנהלו איתם, כאשר כל פגם או בעיה ישמש אותם על מנת לגרום להם כעוד סיבה למה אתם צריכים להוריד את המחיר.

אבל אפשר להירגע, לא חובה לשבור את הראש יותר מידה וממש אין צורך להיסחף בנושא הרכבים הישנים, שכן כיום יש פתרון קל יותר והוא בא בדמות קונה רכבים לפירוק. תתפלאו לשמוע, אבל יש אנשים שישמחו מאוד לקנות את הרכב הישן שלכם וזה בעצם כל קונה רכבים לפירוק שמתפרנס מהסיפור הזה.

מה העניין?

קונה רכבים לפירוק, לרוב קונה רכבים לפירוק מאנשים שברשותם רכב ישן ומעוניינים להיפטר ממנו. בלי שום טריקים, בלי שום טריקים ובלי משא ומתן ארוך ומתיש שכולל גם את לקיחת הרכב למוצב ובדיקת מצבו. כאשר תיצרו קשר עם קונה רכבים לפירוק הוא מבחינתו ישמע מכם באיזה רכב יש לכם וייתן לכם הצעת מחיר ראשונית בטלפון.

במידה וזה ישמע לכם כמחיר הוגן, ישלח אותו קונה רכבים לפירוק נציג מטעמו על מנת לבחון את הרכב מבחינה חיצונית ואז תקבלו הצעת מחיר סופית. במידה ותסכימו, עוד באותו היום תקבלו כסף מזומן ביד עבור הרכב ויותר מכך, עוד באותו היום ייגרר הרכב על ידי הקונה רכבים לפירוק.

טיפול בבירוקרטיה

יותר מכל, שמקבלים את הכסף המזומן ביד והרכב נגרר, הקונה רכבים לפירוק כמעט בכל המקרים בנושא טיפול הניירת והעברת הבעלות על הרכב מול הרשויות הרלוונטיות. כך שמבחינתכם כלקוחות, זהו מצב שכולם מרוויחים בו: אתם מקבלים מזומן, חוסר כאב ראש מבירוקרטיה וכן גם את פינוי הרכב והצד השני מקבל את הרכב עצמו כמובן.

ככה, שאם אתם מרגישים חסר אונים עם הרכב הישן שלכם, דעו כי יש פתרון מעולה בנושא וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות לקונה רכבים לפירוק וכפי שציינו יכול להיות שעוד באותו היום, כל הנושא של הרכב יהיה מאחוריכם ואתם תוכלו לחייך מעט.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב