דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם לבעלי העסקים מגיע חופשה רגועה 

מאת    [ 10/10/2013 ]

מילים במאמר: 405   [ נצפה 3211 פעמים ]

העיתונות מלהיטה אותנו! אנשי הציבור, חברי הכנסת, ראש הממשלה, כולם בחו"ל, רובם לוקחים את משפחותיהם, או היועצים, או העוזרים, ישנים בבתי מלון, אוכלים במסעדות, ורחמנה ליצלן "ראש הממשלה האריך ביום את שהותו בניו יורק והלך לראות הצגה" "שוד ושבר" "אסון לאומי" "כספי הציבור התבזבזו" "העולם עמד מלכת"!

כמי שנותן ייעוץ עסקי לחברות לעסקים האם עובדי חברת החשמל מקבלים חשמל חינם? האם עובדי הנמלים מקבלים תנאים והטבות? האם עובדי אל על טסים חינם? האם נהגי קואופרטיב דן ואגד נוסעים בתחבורה הציבורית חינם? האם אנשי עסקים לא לוקחים איתם לפעמים עוזר או אולי את האישה למסעות עסקים בחו"ל וחדר המלון משולם ע"י החברה, או המסעדה כבר מתחלקת לשני אנשים ומוכנסת להוצאה, או אפילו שכירות הרכב המשרתת את המשפחה כולה לא נרשמת כהוצאה בחברה?.

למה לנו להלין על ראש ממשלתנו, "שהלך לראות הצגה בברודווי" אנחנו לא הולכים להצגות? מה לעשות שראש הממשלה הוא אישיות מאובטחת וכול יום השארות שלו בחו"ל עולה כסף! אבל ראש הממשלה הוא גם בנאדם! בשר ודם! וזכותו לבלות עם רעייתו כשאר בני האדם בעולם.

כ יועץ עסקי זה באמת לא מעניין אותי עם ראש ממשלתנו שילם מהונו עבור הכרטיסים להצגה, או שקיבל הזמנה ממפיקי ההצגה שיכבד אותם בנוכחותו, העלות תועלת מה שאני רואה שביקור בהצגה כזאת ואחרת כאטרקציה תיירותית ונשיפה תרבותית מתאימה לכול אזרח וגם לראש הממשלה. כפי שהייתי מבקש מאיש עסקים או מבעל עסקים לעשות אתנחתא ממצוקות ומתחי היום יום באיזה סרט טוב או מסעדה טובה או פעילות כזאת ואחרת כך אני לא חושב שאנו צריכים למנוע זאת מראש הממשלה שלנו אשר טרוד בענייני המדינה לא פחות מאתנו הטרודים ומדירים שינה מענינו בגלל עסקנו.

כמי שנותן ייעוץ אסטרטגי למגוון מאד רחב של עסקים קטנים כגדולים אני יודע כי המילה "חופשה" לא כלולה בתוכנית שלהם, קשה ללכת לחופשה כאשר בעל עסקים או איש עסקים טרוד בשרידותם של עסקיו, אבל האם אנו יכולים למנוע משרים או מעובדי ציבור לנצל את חופשתם גם לעשייה ולקידום האינטרסים של המדינה וגם ליהנות מחופשה.

כול איש מקצוע יאמר לנו כי חופשה מחויבת המציאות, והנפש והגוף חייבים מנוחה וחופשה, מי כמוני יודע איזה נזק בריאותי מצטבר מגיע כאשר אנשי עסקים או בעלי עסקים לא מסוגלים לקחת חופשה אמתית לא רק פיזית אלא גם מנטלית, מיטב המחלות והתחלואות יגיעו אליהם בבוא היום. לכן בואו ולא נתקנא באף אדם אחר אשר תפקידו או עיסוקו כזה או אחר ובטח לא נשפוט אותו גם עם חופשתו ממומנת כביכול ממיסי הציבור. הכותרות העיתונאיות המכריזות "חופשות על חשבון הציבור" מיותרות וחסרות משמעת. 

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב