דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לתזונה נכונה 

מאת    [ 09/10/2013 ]

מילים במאמר: 361   [ נצפה 3146 פעמים ]

בעיות לב הינן מבין המחלות הנפוצות בימינו. המונח "כואב הלב" זאת אומנם אמירה צינית בימי היום יום, אך עם זאת יותר ויותר מאוכלוסיית העולם סובלת כיום מהבעיות גופניות שהקשורות לאיבר זה. אבחון בעיות לב מתבצעות על ידי קרדיולוג. בעיות לב יכולות להיגרם על ידי גנטיקה, אולם גם על ידי אורח חיים לא בריא. לבעיות לב כמה פתרונות; פעילות גופנית, נטילת כדורים וכמו כן שינוי הרגלי תזונה. לתזונה בריאה ישנה השפעה מרכזית למניעת בעיות לב, ויכולות לשנות את אורח חייכם מקצה לקצה. במידה והגעתם לבדיקה אצל קרדיולוג, הוא יבחן את סדר היום יום שלכם וזמני הארוחות השונות. חשוב לתזמן בשעות קבועות את הארוחות ולהימנע מאכילה בשעות הלילה. וכמו כן כמויות קטנות וקבועות, אשר לא ישביעו אתכם מעל ומעבר. אכלו לאט. השתדלו ללעוס לפחות עשר פעמים לפני בליעה, כך תחושו שבעים יותר ופעולת העיכול תהיה קלה יותר עבור גופכם. התרכזו אך ורק בפעולה עצמה ולא במטרדים סביבתיים, אל תאכלו מול טלוויזיה או ספר, אשר יכולים להסיח את דעתכם.
אם אתם חובבים משקאות מתוקים, המלצת קרדיולוג תהיה להשאיר אותם לתחום; שימו לב להרגלי השתייה שלכם. משקאות מתוקים, שתייה מוגזת או כל משקה אשר מכיל תרכיזים מכילים כמו גבוהה של סוכר ואינם בריאים ללב שלכם. רצוי להרבות בשתיית מים, שתו לפחות עשר כוסות מים ביום. 
על פי קרדיולוג, מקור הכולסטרול במזון הוא מן החי. המעיטו באכילת בשר (בעיקר איברים פנימיים כגון טחול וכבד, אשר רווים בשומן), פירות ים, ומוצרי חלב, אשר רמת הכולסטרול בהם גבוהה. קרדיולוג אף ימליץ לכם לצרוך פחות קמח לבן וסוכר לבן, אשר מכילים כמות גבוהה של חומצת אמינו, בעלת תכונות רעילות שאינן מומלצות לגופכם. איכלו מוצרי מזון אשר דלים בכולסטרול, כגון דג ועוף ומוצרי חלב דלי שומן, מוצרים אשר מכילים סיבים ותרכובות נוגדות חמצון, כמו ירקות ופירות, מוצרים אלה מפחיתים דלקות ומעודדים את תהליך העיכול.
שמרו על משקל גוף מאוזן ורצוי. במידה ואתם צורכים אלכוהול, הגבילו את המינון לאחת ביום. עם זאת יין אדום אינו נחשב כיתר המשקאות ואינו מוגבל בצריכה.
הימנעו מפגישה עם קרדיולוג, השינוי הראשוני שתוכלו לבצע עוד היום הוא שינוי באורח חייכם והרגלי האכילה שלכם. קרדיולוג ימליץ לכם כיצד לטפל בבעיה, בעודכם יכולים למנוע אותה מבעוד מועד. ככול שתתמידו בתזונה נכונה, כך יקטן הסיכוי לחלות במחלות לב.

סנונית שיווק ברשתות

http://snunitcontent.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב