דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אנטנה לעידן פלוס 

מאת    [ 06/10/2013 ]

מילים במאמר: 411   [ נצפה 6750 פעמים ]

החלטתם להפסיק להשתעבד לחברות הכבלים והלוויין ולעבור לעידן+, מזל טוב! הגיע הזמן להפסיק לשלם כל כך הרבה כסף על מה שמגיע לכם בחינם, והחינם הזה כיום הוא שישה ערוצי טלוויזיה (הערוצים הבסיסיים: ערוץ 1, ערוץ 10, ערוץ 2, ערוץ 33 ערוץ החינוכית - הילדים 23 וערוץ הכנסת) ו 13 תחנות רדיו, והיד עוד נטויה.

הבאתם ממיר דיגיטלי הביתה, פתחתם את האריזה בזהירות חיברתם את כל הכבלים, הוצאתם אתם האנטנה הקטנה, ממש כמו שכתוב במדריך המצורף, ביצעתם סריקת ערוצים עם הממיר והופ...אין קליטה..no signal, מה עושים עכשיו ? אז....ממש כמו שמתחיל ספר בישול טוב במרוקאית במשפט "קודם כל תירגעי!" אז ממש ככה, לא קרה כלום, בתים רבים ברחבי הארץ אינם מצליחים לקלוט את הערוצים באמצעות האנטנה הרגילה ולכן לפני שאתם מתקשרים להתנצל בפני הוט על ניתוק הטלפון בפנים ומבקשים הזדמנות נוספת (עאלק) כדאי שתכירו את סוגי האנטנות שיפתרו כליל את הבעיה.

סוגי אנטנות מומלצות :

אנטנת סטיק - אנטנה סטנדרטית המצורפת למארז הממיר, גודל האנטנה כ 12 ס"מ ומיועדת לאזורים ללא בעיות קליטה, האנטנה הינה פנימית ומוגדרת כאנטנה פסיבית, תחתית האנטנה מגנט וניתן להצמידה לממיר, ע"מ להגיע לתוצאה מירבית יש להצמידה סמוך לחלון.

אנטנת יאגי - אנטנה גדולה יותר מהאנטנת סטיק הרגילה, משמשת בעיקר לשיפור הקליטה בבתים שיש בהם קליטה נמוכה, אנטנת היאגי נקראת אנטנה פסיבית פנימית מכיוון שאינה מחוברת למקור מתח חשמלי. ניתן גם להתקין את האנטנה מחוץ לבית.

אנטנה מוגברת אקטיבית - בכוונה לא מצוין דגם ספציפי, מספר הדגמים של האנטנות בעלי המתח החשמלי הוא רב, מניסיוננו אנטנות אלו לא תמיד מוצלחות מה גם אנטנה שנתנה תוצאה במקום מסוים לא בהכרח תיתן תוצאה טובה במקום אחר. האנטנה האקטיבית מתחלקת ל-2 סוגים אנטנה מוגברת חיצונית ואנטנה מוגברת פנימית. במידה והחלטתם לשפר את קליטת ערוצי עידן פלוס באמצעות אנטנה מוגברת חשמלית וודאו שניתן יהיה להחזירה לחנות במידה והיא לא תספק את הפתרון הדרוש. 

אנטנה חיצונית UHF - אנטנת ברזל גדולה המיועדת לאזורים בעלי קשיי קליטה חמורים במיוחד, האנטנה מומלצת להתקנה ע"י בעל מקצוע בלבד, את האנטנה יש למקם על גג הבית או הבניין. שימו לב, אע"פ שמדובר באנטנת ברזל גדולה, לא מדובר באנטנות הברזל הגדולות שנמצאות לרוב על גגות הבתים ונשארו כאנדרטות עוד מתקופת הקליטה האנלוגית הישנה, האנטנה יחסית אליה דיי קטנה (גודל של 4 בלטות קטנות) ואינה בולטת או מכערת את הסביבה כמותם.

מחירי האנטנות נעים בין 100 ל 300 שקלים לא כולל התקנה, תלוי כמובן בסוג האנטנה,ישנם בשוק סוגים רבים של אנטנות לשיפור הקליטה, חלקם מוצלחים יותר וחלקם פחות, אם אינכם רוצים לבזבז זמן מיותר על ניסיונות, מומלץ להזמין איש מקצוע אמין ומנוסה שיתאים עבורכם את האנטנה הטובה והאיכותית ביותר.

 

לורי רולנד


מנהל באתר : עידן פלוס


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב