דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אי איכות בים של כמות 

מאת    [ 05/10/2013 ]

מילים במאמר: 737   [ נצפה 2375 פעמים ]

קידום ושיווק העסק שלך מוגדר כסך כול הפעילויות השיווקיות, קד"מ וובי, אינטראקציות, שת"פ וכדומה, הנערכים מדי יום ביומו אל מול הלקוחות הפוטנציאליים והחוזרים שלך. חלקם כבר שבעים ורוויים משלל, מגוון, מבחר ההיצעים שישנם כיום בשוק, אלו המאפשרים להם ומבטיחים קידום, שיווק, הצלחה, עוד לקוחות וכמובן, השורה התחתונה, הגדלת ההכנסות. רבים נוטים כיום לחשוב שכמות הפעולות הנערכות היא היא הקריטית. היא זו התניב תוצאות, תביא לקוחות חדשים, תשמר את הלקוחות הקיימים, תעורר את אלו ה"רדומים"  ובאופן כללי, תפיח ותצית בעסק את האש בכול יום מחדש, כולל הגדלת נפח המכירות והרווחים. האמת העובדתית כיום היא שהעולם הולך לכיוון האיכות. לפחות בתחום הקידום והשיווק. תם עידן הפצת המסרים בכול מקום אפשרי, פעילויות לא חוקיות או על גבול האפור, נאסרות באופן חד משמעי, ובגינן, מענישים גוגל והרשתות החברתיות המובילות, את בעלי העסקים או מי מטעמם, המבצע פעילויות אלו, בין אם בשיווק ממומן או זה האורגני. המגמה הנכונה והיעילה ביותר לקידום העסק שלכם היא לבחור בשיווק איכותי. בין אם זה יעשה על ידכם או ע"י בחירתו של איש/ אשת מקצוע המתמחים בתחום. תוכן איכותי יגרום למשיכת לקוחות חדשים (פוטנציאליים) ולקוחות חוזרים. תוכן ענייני, שיווקי, נעים לקריאה ואיכותי, יגרום גם ללקוחות ה"רדומים" לחזור לפעילות והתעניינות במוצרים או בשירותים שיש לעסק שלכם להציע. באופן כללי, הטראפיק (תנועת הגולשים) האורגני, הישיר, החיצוני והמחרוזות יגדלו משמעותית וכתוצאה מכך גם האופן שגוגל ועולם ה- WEB תופס את העסק שלכם, את המותג שבניתם. טיפים ועצות לשיווק איכותי:

1) פוסטים איכותיים, ענייניים, הנוגעים ישירות למוצרים או לשירותים אותם הנכם מעניקים ובנוסף, הקשורים גם למוצרים ושירותים משלימים. היו ערניים ועקביים לגבי שינויים בתחום העיסוק שלכם, ועדכנו את לקוחותיכם, הם יודו ויעריכו את השירות, וזה יבוא לידי ביטוי בנאמנות ובפרגון שיגיעו מכיוונם.

2) מאמרים. דובר רבות על מאמרים והפצתם ברשת. הדבר נכון ויעיל כול עוד הוא נעשה בצורה איכותית תוך הקפדה על שימוש במילות מפתח, שפה תקנית, הגהה, שימוש במידע היכול להביא תועלת ללקוחות שלכם ועוד. באם המאמר עמוס מדי, או מלא בשגיאות כתיב, סוטה מהנושא או פשוט לא נעים לקריאה, הוא יכול לגרום יותר נזק מאשר תועלת.

3) שימוש ברשתות החברתיות, באתרים, בפורומים ובבלוגים ה"נכונים". זה אומר, לבחור לאחר התייעצות או בחירת איש / אשת מקצוע את המקומות הנכונים להימצא ולהראות בהם בעולם ה- WEB. אם הינכם עורכים את פעילותכם באתרים בהם ה- PageRank (הדירוג של האתר עפ"י גוגל) נמוך או שגוגל סורק את האתר ובו באגים רבים, פעילות בעייתית ודיווחים לא ראויים, הנכם חותרים בביצה עמוקה השוקעת לאיטה. זהו בזבוז זמן ויכול לגרום אף נזק לפעילות השיווקית וקידום העסק.

4) קידום טכני הוא רכיב חשוב, אך חשובה ממנו היא ההבנה שתכנים יוצרים את הקידום. מחשבים ומכונות לעולם לא יוכלו למוח האנושי, החושב והיצירתי. הם בהחלט רכיבים שלא ניתן ורצוי להתעלם מהם כשבאים לדון בשאלת שיווק וקידום איכותי, אך חשיבותם של התכנים האיכותיים במגמת עלייה מתחזקת וגדלה.

5) לא רצוי להפיץ ול"הפציץ" תכנים, איכותיים ככול שיהיו, בצורה אגרסיבית, שיביאו בסופו של דבר לפעולה הפוכה מזו שתכננו. הצפת הלקוחות במידע שיווקי הוא אינו נכון ואינו יעיל, פשוט לא עובד!  סמכו על הלקוחות שלכם, תנו להם מעט קרדיט. בעולם בו כמות המידע, הפידבקים, הגירויים, הפרסומות מכול עבר הוא בלתי נדלה, הם מחפשים קצת "שקט". תנו להם את השקט הזה בדמות תוכן מעניין, איכותי, שייתן להם תועלת, יעשיר אותם (בידע או באופן כספי), יגרום להם להיזכר בכם בכול פעם מחדש, בצורה בוטחת, רגועה ושתגרום להם לחייך, לסמן אתכם במועדפים ולחזור בכול פעם מחדש.

6) שמרו על קשר עם הלקוחות שלכם. ענו על שאלות בפורומים איכותיים, שתפו מידע, ידע וניסיון באתרים טכניים ומקצועיים הקרובים לתחום עיסוקכם, פתחו בלוג ושתפו בו תכנים. בנו לכם מערך לקוחות שיהיה נאמן לכם (מועדון לקוחות), עמדו בהבטחותיכם, אם נפלה טעות, דעו להתנצל ולפצות. התנהגות בוגרת, אחראית, הנעשית באופן נעים ואקטיבי (גם מאחורי המסך ניתן לראות את החיוך :-) ) היא חלק משירות לקוחות אפקטיבי, וירטואלי אמנם, אך עדיין שירות לקוחות. 
7) פרגון למתחרים, שת"פ הדדיים, עריכת פעילויות עם עסקים נוספים בעלי אינטרסים משותפים או הנושקים לתחומי הפעילות והעיסוק. היכולת לפרגן ולערוך קשרים עסקיים וירטואליים היא חשובה ביותר כיום. לקוחות אוהבים לראות את הצד היפה, המפרגן, התומך, המשתף, הצד המעורה והנוטל חלק גם בפעילויות שנוגעות ללב ולא רק לכיס.  

המגמה היא איכות על פני כמות. חד משמעית. ובהמשך לפוסט הקודם, על פעימות לב העסק, הנכם קשובים ויודעים מה הוא צריך. במידה ואינכם יודעים, מחובתכם לבדוק, לברר, לבחון ולבסוף לבחור את איש / אשת המקצוע שיראו בעסק שלכם את שאתם רואים בו. עסק בעל איכויות, יתרונות, מתן פתרונות והענקת השירותים שלמתחרים שלכם אין. בעל/ת מקצוע המתמחים בתחום המדובר, ידעו וישכילו להאיר את העסק באופן ובדרך הזו. היו קשובים ללב הפועם, לעסק שלכם, ומצאו את אי האיכות המתאים והיעיל עבורכם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב