דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


זיהוי מוקדם של תקלה במקרר והזמנת טכנאי בזמן 

מאת    [ 02/10/2013 ]

מילים במאמר: 487   [ נצפה 3841 פעמים ]

מקרר הוא אחד ממוצרי החשמל העיקריים והחשובים ביותר בכל בית, שמירה על תקינות המקרר ותשומת לב לתקלות אפשריות חשובה מאוד להארכת חיי המקרר ככל האפשר. שכן, מלבד מוצר חשמלי שימושי המקרר הוא גם מוצר חשמלי יקר ואין ביכולתנו להחליפו אחת לשנה - שנתיים, לכן נרצה לשמור על תקינות המקרר לאורך הזמן המקסימלי ביותר שניתן.

תשומת לב לתקלות נפוצות יכולה להדליק נורה אדומה ולהזהיר מפני תקלה אפשרית במקרר, במידה ואיתרנו תקלה במקרר והזמנו טכנאי מקררים בזמן יכול מאוד להיות שעצרנו את היתדרדרות התקלה וחסכנו תיקון יקר או אפילו קניית מקרר חדש.

תקלות נפוצות במקררים :

1. מקרר מרעיש - תקלה נפוצה מאוד של מקררים היא תקלת הרעש - המקרר מרעיש ללא הפסקה או בקטעים קצרים.
ממה זה נגרם? רעשים סבירים לבקוע ממקרר ישן, מומלץ לשים לב לתדירות הרעשים ולוודא שאלו אינם רעשים חריגים או יוצאי דופן, לעתים רעשים במקרר נגרמים בעקבות קרח או לכלוך התקועים בכנפי המקרר או אם רגל אחת של המקרר עומדת באוויר, אך במידה והרעשים חריגים ולאורך זמן רב מומלץ מאוד להזמין טכנאי מקררים לזיהוי תקלה אפשרית במקרר ותיקונה.

2. המקרר לא מקרר מספיק - עוד תקלה נפוצה אך מטרידה, במקרה שהקור במקרר לא מספיק בכדי לקרר את המוצרים ניתן לזהות זאת בכך שנראה טיפות הפשרה במוצרים (על קופסאות הגבינה או על בקבוקים).
ממה זה נגרם? תקלה זו יכולה להיגרם ממספר סיבות, הסיבה העיקרית לכך היא בריחת גז - כידוע פעולת הקירור עובדת על גז ובמידה ואין מספיק גז במקרר או שהוא בורח נוצר חוסר יכולת של המקרר לקרר כמו שצריך.
בתקלה כמו איבוד גז מומלץ מאוד להזמין טכנאי קירור במהרה למילוי גז או גילוי המיקום ממנו בורח הגז ותיקון התקלה - איבוד גז (איטי או מהיר) יגרום למוצרים להתקלקל ולמקרר לא לבצע את עבודתו כראוי.

3. דלתות המקרר לא נסגרות כראוי - מצב בו דלתות המקרר נסגרות אך לא עד הסוף הוא לא תקלה של ממש ואינו מעיד על תקלה במקרר אלא על גומיות שחוקות או רופפות בדלתות, מצב בו דלתות המקרר לא נסגרות עד הסוף גורם לבריחת קור ולעבודה מיותרת של המקרר - לאלו המבינים דבר ניתן להחליף את הגומיות בדלתות המקרר אך טכנאי מקררים יבצע עבודה זו ביעילות רבה (וגם יספק את הגומיות המתאימות) ויבטיח סגירת דלתות מוחלטת.

4. נזילות מהמקרר - תקלה כמו נזילה מהמקרר ניתן לזהות באופן גלוי בכך שמים פיזית נוזלים החוצה מהמקרר או בסמוי במבט אל צלוחית האידוי הנמצאת מאחורי המקרר - במידה והצלוחית מלאה במים דבר זה מעיד על נזילה מהמקרר - נזילות מהמקרר יכולות להיגרם מסתימה בצינורות המקרר, מומלץ להזמין טכנאי מקררים מוסמך לתיקון התקלה בהקדם האפשרי.

5. הצטברות קרח במקרר - מצב בו מצטברות שכבות קרח על מוצרים במקרר או על דפנות המקרר מעיד על תקלה, שכן, המקרר הוא לא מקפיא ואינ ו אמור לייצר קרח, הצטברות קרח יכולה להעיד על סתימה שנגרמה מלכלוך ויש לשחררה בהקדם.

הזמנת טכנאי מקררים בזמן :
זיהוי מוקדם של תקלה במקרר יכול למנוע תיקון יקר או החלפת מקרר כליל, מומלץ לשים לב לתקלות נפוצות ולסימני אזהרה מהמקרר המעידים על פעילות לא תקינה ולהזמין טכנאי בזמן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב