דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטבחים כפריים 

מאת    [ 02/10/2013 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 1440 פעמים ]

המטבח הוא לב –ליבו של הבית .

 

המטבח שלכם משווה לביתכם את האווירה הייחודית לו, בין אם אתם נמנים על חובבי הבישול ובין אם אתם מסתפקים בבישולים בסיסיים וסטנדרטיים. יחד עם זאת, על המטבח שלכם להיות מותאם לכם ככפפה ליד, ועיצובו חייב לתת מענה לסגנון החיים שלכם, להרגלים הקולינאריים שלכם, ולשימושי המטבח עבורכם- מעבר לבישול, טיגון ואפייה. חלק מכם אוהבים לבלות בו עם כוס הקפה של הבוקר וקריאת עיתון או ספר, חלק מכם אוהבים לסעוד בו עם בני המשפחה ועבור חלק מכם המטבח הוא המקום בו אתם אוהבים לנהל שיחות פרטיות או אינטימיות עם בני משפחה או חברים. במילים אחרות, על המטבח שלכם להיות מעוצב באופן כזה שיעניק לכם אווירה נעימה ונינוחה במקביל להיותו פרקטי ופונקציונאלי.

 

מטבחים כפריים- שילוב מנצח של עיצוב עתיק עם פונקציונאליות מודרנית.

 

מטבחים כפריים משלבים בעיצובם את כל המותרות והנוחות המודרנית בצד עיצוב בעל חותם אישי ועמוק. מותרות אלה באים לידי ביטוי באקססוריז משוכללים, במנגנונים מתקדמים ובפתרונות אחסון מתוחכמים. במילים אחרות, במאקרו- המטבח עתיק,  במיקרו - הוא משוכלל.

מטבחים כפריים מקנים אווירה חמימה, ביתית ואינטימית. הם מתאימים במיוחד לאלו מכם שאוהבים  את הסגנון העתיק, המיושן, המבוסס על שימוש בעץ מלא כחומר גלם עיקרי.

 

סגנונות שונים של מטבחים כפריים:

 

קיימים שלושה סוגי מטבחים כפריים עיקריים: מטבח כפרי בסגנון פרובאנס מאופיין בעיצוב גס וכבד, ומשלב עץ בעל גוון כהה למדיי עם ברזל ונחושת. חלק אינטגראלי בעיצוב מטבח כפרי זה הוא הריהוט המאסיבי: שולחן עץ כבד וגדול, כסאות מאסיביים וחפצים נוספים כגון קערות נחושת גדולות. הריהוט המאסיבי והחפצים הגדולים מדגישים ומעצימים את עיצובו הייחודי של סגנון זה. עמודי התווך של עיצוב כפרי זה מחייבים חלל מטבח גדול בעל תאורת יום טבעית. כאשר תנאים אלה מתקיימים, התוצאה היא מטבח אינטימי, בעל צביון אישי ומיוחד המעניק תחושה של מרחב בצד חמימות. כאשר שטח המטבח העומד לרשותכם הוא קטן ו/או חשוך למדיי, אזי סגנון זה עלול לאבד את האפקט המיוחד שלו ותחת זאת לייצר תחושה של צפיפות ועומס.

מטבח כפרי בסגנון טוסקנה מעוצב על טהרת העץ המלא. גוון העץ בהיר יותר מאשר זה של סגנון פרובאנס, ועיצובו רך, מעוגל ועדין יותר. סגנון זה יכול להתאים למטבחים גדולים וקטנים כאחד. העיצוב הרך משולב עם צבעים חמים ו/או עזים כגון אדום, חום או כתום, ויחד עם תאורה נכונה אתם נהנים מאווירה חמימה, ביתית ואינטימית.

מטבח כפרי בסגנון אנגלי שואב את קווי העיצוב שלו מהתקופה הויקטוריאנית ומייצר אווירה רומנטית, מאווררת ומרווחת. סגנון העיצוב האנגלי מתבסס על שילוב עץ מלא, צבעים עדינים וסולידיים בעלי גוון בהיר ורך, וריהוט בסגנון עתיק המעוצב על טהרת הקווים המעוגלים / המגולפים.

 

מטבחיים כפריים מעניקים תחושה טבעית, נינוחה ונעימה, והם משרים בכל הבית אווירה אינטימית ומרגיעה.

אלי לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב