דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מושגים בסיסיים בבחירת חברת אחסון 

מאת    [ 01/10/2013 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 4211 פעמים ]

כל מי  שיש בבעלותו אתר אינטרנט נדרש לשירותיהן של חברות אחסון אתרים בישראל או בחו"ל, המספקות שרתים חיצוניים עליהם נשמרים, מאובטחים ומאוחסנים הקבצים השונים. חשוב לדעת כי סוג חבילת האחסון ומאפייני השרתים משפיעים רבות על יעילותו ותפקודו של האתר, כך שעל מנת לבחור באחסון הנכון ביותר עבורכם עליכם להכיר את האופציות הקיימות בשוק.

 

אחסון אתרים בשרתים מתאימים

לא כל שרת אחסון תומך בכל שפות התכנות וניהול התוכן, כך שלפני בחירת החברה יש לוודא כי היא תומכת בשפות שעליהן מושתת האתר שלכם. לדוגמא, ג'אווה הינה משפות התכנות הנפוצות ביותר עבור יישומים שונים ברשת האינטרנט, ואילן אתרים המבוססים על ג'אווה חייבים להיות מאוחסנים על גבי שרת התומך בה. אתרי אחסון בשפת התכנות PHP (כמו למשל וורדפרס או ג'ומלה) או המשתמשים בסקריפטים מסוג CGI, יידרשו לשרתים בעלי מערכות הפעלה של לינוקס, ואילו אתרים בשפת התכנות ASP או בשפת SQL יידרשו לשרתים בעלי מערכת הפעלה ווינדוס.

 

אחסון אתרים עבור  דיוור אלקטרוני

שירותי אחסון אתרים לעיתים מציעים גם תמיכה מלאה בצרכי דיוור אלקטרוני, כולל שם הדומיין של האתר המאוחסן. אופציה זו מקנה אחידות של מאפייני מיתוג העסק, וכמו כן מקלה על ריכוז פעולות ניהול האתר תחת קורת גג אחת. ישנם שרתי אחסון שמאשפרים תשלום לבחירתכם גם רק עבור אפשרות הדיוור ללא בניית אתר. השתמשו באפשרות זו כאשר אין לכם צורך כרגע באתר אינטרנט.

 

חוות שרתים

חוות שרתים הינן המיקום הפיסי של שרתי אחסון ייעודיים. מדובר בשרתים חזקים מאוד, מגובים ובעלי רמת אבטחה גבוה במיוחד, המוחזקים בתנאים אופטימאליים ומפוקחים עשרים וארבע שעות ביממה על ידי צוות טכנאים מקצועי. לכן שרתים אלו מבטיחים רמת תפקוד גבוהה ורציפה של האתר לאורך זמן. יחד עם זאת, פיתרון אחסון זה מתאים בעיקר לאתרים גדולים בעלי תנועת גולשים ערה וגבוהה, הנדרשים לטכנולוגיות מתקדמות ולרמות אבטחה גבוהות.

בבחירת חברת אחסון כדאי לשים לב לרמת האבטחה והגיבוי של חוות השרתים.

 

אחסון שיתופי לאתרים

שיטה חסכונית, יעילה ונפוצה עבור אחסון אתרים בעלי גודל, תנועה ונפח ממוצעים, הינה רכישת שירותי אחסון עבור מספר אתרים של על שרת אחד חזק במיוחד. בשיטה זו מוגדרת לכל לקוח חבילת אחסון ספציפית המתייחסת בין היתר לנפח האחסון, משאבי עיבוד הנתונים, מערכות ההפעלה, מספר הסאב-דומיינים ומספר תיבות האימייל. יש לציין כי ניתן בכל עת לשדרג את חבילת האחסון ולהתאימה לצרכיו המשתנים של העסק. בדרך כלל חבילה של אחסון שיתופי תספיק לרוב מוחלט של האתרים בתחילת דרכם.

 

אחסון אתרים מרובה דומיינים

אחסון אתרים מרובה דומיינים מאפשר לספק מספר כתובות שונות, המובילות אל אותו האתר או אל דפי נחיתה בחינם של העסק. כמו כן, שירות זה מאפשר לאחסן מספר אתרים בעלי כתובות דומיין שונות במקום אחד ומורכז. בדרך כלל חברות האחסון בחו"ל מאפשרות ריבוי דומיינים ללא עלות נוספת, ואילו בארץ לרוב הדבר כרוך בתשלום נוסף.

 

 

הכותב הנו מנהל עמוד ההשוואת בין חברות אחסון שונות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב