דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה זה תטא הילינג 

מאת    [ 24/09/2013 ]

מילים במאמר: 387   [ נצפה 3490 פעמים ]

תטא הילינג

תטא זהו גל במוח, יש לנו 5 גלים במוח אלפא, בטא, גמא, דלתא ותטא ההבדלים ביניהם באורך הגל וכיצד הוא משפיע על חיינו לדוגמא: דלתא במצב שינה עמוקה ואורך הגל 1-4 הרץ. תטא הוא 4-7 הרץ ואנו נמצאים בו בין ערות לשינה (מס' שניות לפני ההרדמות), גל תטא מתחבר לתת-מודע. הילינג זה ריפוי באנגלית ולכן השם תטא הילינג ריפוי בגל תטא.

האמונות של בני האדם מורכבים מ-12% מודע. כל היתר, 88% מהמחשבות והאמונות שלנו, נמצאים בתת-המודע. כל האמונות שרכשנו מרגע לידתנו ועד היות מנהלות את חיינו ועשויות לחסום, לתקועה ולהגביל אותנו מבלי שנהיה מודעים לכך.

אמא אמרה לבנה "אתה לעולם לא תהיה טוב כמו אחותך" = אמונה שנוצרה כמשפט סתמי של אמא, הילד הזה יגדל באמונה שהוא לא טוב ולעולם לא יהיה טוב כמו אחותו...

דוגמא נוספת לגבר שנכשל בכל מערכת יחסים זוגית שהייתה לו כיוון שבגיל 4-5 אמא השאירה אותו שניה לבד, כיוון ששכחה מצרך שקנתה בקופה, אמרה לבנה "חכה פה שניה" ביציאה מהסופר, הילד נכנס לחרדת נטישה שהתעצמה עם השנים כיוון שלא טופלה, לכן כל מערכת יחסים זוגית נהרסה ולא החזיקה מעמד עקב כך. אף אחד מעולם לא העלה על דעתו שזה בגלל השניה הזו שאמא חזרה לקופה לקחת את מה שהיא שכחה. בטיפול בתטא הילינג מתחברים לתת-מודע הכל עולה וצף כל הדברים שחוסמים אותנו ותוקעים את חיינו.

ידע, חוויות וזיכרונות שנמצאים בתת המודע יכולים להשפיע על הרגשות, הבריאות וכל תחומי החיים - ניתן לגשת אליהם באמצעות התטא הילינג.

למעשה התת-מודע מנהל את חיינו הוא "הבוס" בבית שלנו, הוא שולט.

ישנם רבדים לא מודעים, רבדים אלה לעיתים מכילים טראומות ישנות במערכת גוף-נפש, מחלות לעיתים מגיעות מהתת-מודע, אם אני חולה אני לא צריך ללכת לעבודה, אני לא צריך לקבל אחריות, מטפלים בי, דואגים לי, אני אהוב, מקבל תשומת-לב וכדומה. במקרה כזה ניתן ללמד את התת-מודע לקבל את כל זה מבלי להיות חולה, האדם מבריא ומחלים לחלוטין.

מטרתנו היא להציף את המידע שקיים בתת מודע ולסנכרן אותו עם המודע, ולאתר את השורש/ המקור הראשוני לאמונה, עושים "טיפול שורש" וחוקרים את מקור האמונה שחוסמת ומגבילה אותנו בחיינו, שולפים אותה מהמערכת ומחליפים אותה באמונה חדשה שתשנה את חיינו. במקום ההגבלה תפתח אותנו לשינויים במצבים, אנשים, מערכות יחסים, שפע, זוגיות, הורות, פרנסה כל דבר שנחפוץ.

בתטא הילינג יודעים להתחבר לאנרגיית הבריאה, למקור ולהוריד למטופל ידע, רגשות, זימונים לחיים וכמעט כל דבר שבורא עולם יוצר כל יצר.

 

כתבה: ענבר ליכטמן  עיני  מטפלת בתטא הילינג    אתר באינטרנט -  http://ithetahe.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב