דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שרצית לדעת על פסנתר סיילנט (הפסנתר השקט) 

מאת    [ 24/09/2013 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 3100 פעמים ]

בין אם ברשותכם פסנתר כנף או רגיל, הפסנתר האקוסטי הינו כלי נגינה עוצמתי המפיק צלילים עשירים, חזקים ועמוקים. ואולם, כל מי שמנגן עליו להנאתו או באופן מקצועי נדרש להתמודד ולפתור את בעיית עוצמת הצלילים שמפריעים לדיירי הבית ולשכנים. למעשה, במרבית המקרים נאלץ הפסנתרן להתפשר ולהפחית משעות אימוניו ונגינתו. חשוב לדעת כי בעיה זו ניתנת לפתרון מושלם בעזרת פסנתר סיילנט, המהווה שילוב ייחודי של פסנתר אקוסטי ביחד עם פסנתר חשמלי דיגיטאלי חכם.

 

מה זה בעצם פסנתר סיילנט?

 ,silent piano המכונה גם פסנתר שקט, הינו כלי נגינה ייחודי המאפשר להשקיט לחלוטין את המנגנון האקוסטי, להמשיך לנגן באופן רגיל ובתוך כך להאזין לנגינה בעזרת אוזניות. במצב השקט הופכים פסנתרים אלו להיות פסנתרים חשמליים, אשר פועלים על טכנולוגיה מתקדמת המורכבת מחיישנים אופטיים מיוחדים שמותקנים מתחת לקלידים. במצב השקט נפרדים פטישי הקלידים מהמיתרים, ועוצמת הלחיצה עליהם מתורגמת על ידי החיישנים לצליל שנשלף ממאגר גדול של דוגמאות צלילים איכותיות שהוקלטו מפסנתרי כנף. צלילים אלו נקלטים באוזניות לצד אופציה להגביר או להחליש את עוצמת השמיעה, כך שמצב זה מאפשר לפסנתרן להמשיך ולנגן כרגיל אך ללא כל רעש.

 

silent piano - נגינה איכותית בכל מצב

פסנתר סיילנט מאפשר לנגן ליהנות מנגינה איכותית בכל מצב, רגיל או שקט. במצב הרגיל מדובר למעשה בפסנתר אקוסטי לכל דבר, המפיק צלילים בהתאם לאיכות המנגנון המכאני שלו. מאידך, במצב השקט מופעלת המערכת הדיגיטאלית באמצעות חיישנים דינאמיים הרגישים לעוצמת הלחיצה על הקלידים, ולכן חוויית הנגינה במצב זה דומה באיכותה לנגינה במצב הרגיל. המצב השקט מעניק  לנגנים את ההזדמנות להתאמן בכל שעות היום ברמה מקצועית גבוהה ומבלי שיפריעו לאף אחד, מה שמאפשר לקדם את ההלחנה והכישורים ללא עיכובים או חיכוכים עם אנשים אחרים.  

 

פסנתר סיילנט עם היתרונות של פסנתר חשמלי

silent piano מספק למשתמשים בו את היתרונות הטכנולוגיים של פסנתר חשמלי, המאפשר לשלב אמצעים מתקדמים של עריכה והקלטה. זאת באמצעות חיבורי MIDI ו- USB למחשב הביתי, וכמובן מבלי להפחית מאיכויותיו ותכונותיו של פסנתר האקוסטי שלכם.

 

רכישת פסנתר סיילנט

פסנתר סיילנט חשוב לרכוש בחנויות כלי נגינה מובחרות ואמינות, בין אם כפסנתר חדש או מיד שנייה, וכמו כן פסנתר יד שנייה ניתן לרכוש גם מלקוחות פרטיים. בנוסף, קיימים אנשי מקצוע שיש בידם הידע והכלים להסב את מרבית סוגי הפסנתר האקוסטי הרגיל לכדי silent piano, וזאת באמצעות התקנת מגנון סיילנט בתוך הפסנתר הרגיל. בעת רכישת פסנתר שקט חשוב לבדוק את איכות הצליל המופק במצב הרגיל ובמצב הדיגיטאלי, לברר מהן אפשרויות חיבורי השמע שהמכשיר החשמלי מציע, וכמו כן לרכוש פסנתר המסופק עם אחריות מלאה. כך תבטיחו לעצמכם הנאה מושלמת מגינה בכל שעה שמתחשק לכם, ולאורך שנים ארוכות.

פטר גרויסמן, הבעלים של חברת "פסנתרי הצפון". בוגר האקדמיה למוסיקה בירושלים, דור שני למכווני פסנתרים. בעל נסיון של כ-25 שנה בכיוון פסנתרים.בקרו באתרי פסנתרי הצפון
אשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה או בקשה בטלפון: 054-9988948

(המאמר מוגן בזכויות יוצרים - העתקתו מותנית במתן קרדיט לפטר גרויסמן בתוספת לקישור פעיל לאתרו www.piano4u.co.il
)




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב