דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לבחור אטרקציה ליום ההולדת 

מאת    [ 24/09/2013 ]

מילים במאמר: 484   [ נצפה 1819 פעמים ]

במאמר זה נדבר תחילה על סוגי אטרקציות ליום הולדת לילדים, לאחר מכן ניתן טיפים לבחירה של מה שיכול להתאים לכם.

אטרקציות ליום הולדת זהו תחום מגוון מאוד, נעבור על כל סוגי אטרקציות ליום הולדת אבל הדגש הוא על האטרקציות החמות ביותר בתחום כיום.

דוכני מזון- נתחיל בחשוב ביותר אוכל!! דוכני מזון זו אחת אטרקציות ליום הולדת הכי חזקה בתחום היום, הסיבות הן רבות אבל החשובה ביותר היא כי כולם אוהבים לאכול בכל הזדמנות למסיבה במיוחד אנחנו הישראלים אוכל הוא אומדן חשוב לכל מסיבה, אז מה זה בעצם דוכני מזון? כמו שזה נשמע כל מיני דוכנים של מאכלים שונים, לדוגמא בכל ימי ההולדת לילדים הכי חזקים הם דוכני מזון של המבורגרים, פיצות, תירס חם, צמר גפן מתוק, בעיקרון כל סוגי האוכל שילדים אוהבים ובינינו גם המבוגרים, פעם בתור ילדים הסתפקנו בחצי פיתה עם חומוס או שוקולד וכמובן חטיפים, היום הזמנים השתנו לכן היתרון החשוב ביותר בדוכני מזון הוא שתמורת הכסף שלנו אנחנו קונים לעצמנו שקט וזמן, במקום לשבת לחשוב מה להכין, זמן ההכנה של האוכל, הניקיון, הסידור לפני ואחרי לפעמים שווה להשקיע כסף ולקבל שקט לפחות בתחום הזה שבנינו חשוב מאוד להצלחה של כל מסיבה.

אטרקציה ליום הולדת חשובה לא פחות במיוחד שמדובר ליום הולדת לילדים היא מפעיל ליום הולדת- בואו נודה, הילדים כיום מאוד תובעניים ובעלי דעה נחרצת במיוחד שמדובר בהפקה של יום הולדת שלהם, פעם ההורים שלנו היו המפעילים בימי ההולדת שלנו היינו משחקים במשחקים כמו: החבילה עוברת, נר לבקבוק, הליכה עם ביצה בכפית בפה, לפוצץ בלונים תוך כדי חיבוק, בזמנו זה היה כל מסיבת יום הולדת וכולנו היינו מחכים לכך בקוצר רוח, היום הזמנים השתנו וילדים רוצים יותר, ולנו כהורים אין את הזמן הזה לשבת ולחשוב ולתכנן איל נפעיל את הילדים ביום ההולדת, לשם כך יש מפעיל ליום הולדת, התפקיד שלו הוא להפעיל את הילדים, הוא מגיע עם הרעיונות, משחקים אביזרים  וכך למעשה מוריד מההורים את הזמן והאחריות של לבדר את הילדים במשות שעתיים שלוש.

מה יש לקחת בחשבון כאשר אנחנו מזמינים כל סוג של אטרקציות לימי הולדת?

דוכנים של מזון- כאשר אנחנו מזמינים אטרקציה מסוג זה יש לבדוק את הדברים הבאים: אישור של משרד הבריאות או תעודת כשרות, יש לבצע חוזה מול אותו נותן שירות שמפרט כל מה שאנחנו מקבלים תמורת התשלום שקבענו, מספר עמדות, סוגי המזון, האם אותו נותן שירות גם מביא עימו סכו"ם חד פעמי, צלחות, כוסות וכו', אם האתר מפורסם באינטרנט סביר להניח שיש שם תמונות של איך נראים הדוכנים, לבוא בדרישה שמה שמוצג באתר זה מה שנקבל.

מפעיל ליום הולדת- גם כאן חשוב לזכור שמדובר בנותן שירות וגם פה חשוב שהכל יהיה רשום בחוזה, מהו הזמן שהוא מתחייב להפעיל את הילדים, מה זה כולל מבחינת אביזרים שהוא מביא עימו, איזה סוגי פעילות כלולים? פה חשוב לתת למפעיל את גילאי בילדים על מנת שיכול להתאים הפעלות מתאימות, כאשר מדובר בילדים אולי אפילו כדי ללכת לאירוע שבו המפעיל נמצא שנקבל איזה רושם על סוג הפעילות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב