דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שירה- על עדכונים ושינויים באתר 

מאת    [ 19/09/2013 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 1917 פעמים ]

אחת לכמה זמן אני עורך שינויים באתר שלי, המטרה שלי היא לקדם את האתר ולהעניק לגולש חווית גלישה מתאימה. בסופו של דבר, לא רק התוכן שאני מציג לגולש חשוב אלא גם החוויה שלו כשהוא נכנס לאתר. זו הסיבה שמעת לעת אני נוהג לשנות את האתר , ולשדרג אותו.

את האתר שלי הקמתי בתחילת מאי. הכוונה שלי בהתחלה היתה להקים אתר שיהווה מסגרת בה אוכל לפרסם שירים וסיפורים. לא רציתי להתעסק בקידום שלו יותר מדי אלא יותר בכל מה שקשור לעדכון האתר מבחינת תכנים. כמה פעמים בשבוע להוסיף שירים וסיפורים , פוסט שבועי וזהו.

אך עם הזמן נמשכתי יותר ויותר לעניין של קידום האתר והשינוי שלו. במהלך החודשים האחרונים שיניתי את האתר , ויזואלית וטקסטואלית מהאתר המקורי שהקמתי, מתוך הבנה שהגולשים זקוקים לחוויית גלישה נעימה.

להלן דוגמאות מהשינויים שערכתי במהלך החודשים האלה. זה התחיל בתוספות כגון פורום בו אני כותב מספר פעמים בשבוע ומאפשר לכל גולש להירשם ולכתוב. בהמשך ערכתי פרויקט גדול של מילות חיפוש, מדובר על פרויקט בו הוצאתי 96 מילות חיפוש (הפרויקט נערך בשני חלקים, חלק ראשון 72 מילים והשני 24 מילים), מתוך השירים, סיפורים, יצירות אחרות וכן עמוד ביוגרפיה. הרעיון היה להוציא מילים שדרכן ניתן להגיע ליצירות ולמילים נוספות. כך קל למצוא יצירות והרבה יותר פשוט לגלות יצירות שונות. המילים נבחרו על פי השפעתם על היצירות וכמות הופעתן באתר.

בהמשך שיניתי את עמוד החדשות, יצרתי מלבד עמוד ארכיון גם עמודי חדשות לפי חודשים, כך שהעמוד המרכזי ועמוד הארכיון ייראו פחות עמוסים בטקסט ותהיה חלוקה נכונה יותר של ידיעות חדשותיות.

לאחר מכן שיניתי את עמוד הבית, הוספתי בו מלל, מתוך מחשבה שהגולש צריך לדעת בדיוק למה הוא נכנס וגם כדי להקל על הגלישה באתר. מאחר והתמונה שתפסה קודם לכן את המסך הראשי באתר, יצרה בעיה של האטה במהירות הגלישה. כעת הגלישה הרבה יותר נוחה.

לאחרונה שיניתי את העמודים המרכזיים של השירים, יצירות, סיפורים ועוד. תחילה קיצרתי את הרשימה בעמוד הראשי ליצירות מובחרות בלבד, כאשר הרשימה במלואה עברה לעמוד משני, שניתן להיכנס אליו מהעמוד המרכזי. בעמוד המרכזי יש כעת גם אופציות חיפוש על פי אותיות וחודשים. הרעיון הוא, שוב, להקל על חיפוש יצירות ומציאת חדשות.

אינני יודע מה יהיו השלבים הבאים בתהליך העדכון של האתר, אך תמיד אני שמח לקבל פידבקים ולגלות עוד כלים ואפשרויות לעדכון ושינוי האתר. כל מי שמעוניין , יכול לפנות אלי דרך האתר ואשמח לקבל הצעות , עצות והמלצות.

 

אני מזמין אתכם לבקר באתר של לירון תמם, כאן ניתן לקרוא שירים, סיפורים קצרים, פוסטים מהבלוג, להשאיר הודעות בפורום ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב