דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קמעונאית הרשת S and A Industries: הטכנולוגיה של מרקדו הישראלית הביאה לעלייה של 50 אחוז ביחס ההמרה באתרנו 

מאת    [ 27/02/2008 ]

מילים במאמר: 286   [ נצפה 2153 פעמים ]


S&A Industries האמריקנית, המפעילה אתרי מסחר מקוון, מדווחת על עלייה של 50% ביחס ההמרה ובכמות ההזמנות לאדם בעקבות השימוש בטכנולוגיה של חברת מרקדו הישראלית, ספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני. יחס ההמרה מהווה מדד לכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל של מוצר ברשת מתוך כמות סה"כ המבקרים/גולשים אשר נחשפו אל המוצר. בין אתרי החברה בהם יושמו הפתרונות של מרקדו ניתן למצוא את "קראטה דיפו" (www.karatedepot.com) המוכרת ציוד ספורט וקראטה ו"סקראבס גאלרי" (www.scrubsgallery.com) שמוכרת ביגוד לאחיות ורופאים.

כיום נעשים שימושים שונים במוצריה של חברת מרקדו באתרי S&A Industries. בעוד שבאתר של "סקראבס גאלרי" הדגש הוא על השוואה בתגובתו של הצרכן בין אפשרות לתמחור המוצרים לבין התמקחות על הצעות המשלוחים, זאת כדי לראות ולבחון את העדפותיהם של הצרכנים ולהתאים את המכירה לדרישותיהם. באתר של "קראטה דיפו" הדגש הוא על השימוש האוטומטי שמאפשרת מרקדו ליצירה והצגה של דירוגי מוצרים, כאשר בבסיס הדירוג ישנם פרמטרים שונים כמו: המוצר הכי נמכר, המוצר הכי נצפה, מוצרים שמלווים בקד"ם וכו'.

"מרקדו מאפשרת לנו כיום להתחרות במגרש של הגדולים וזאת ללא הוצאות שיווקיות אדירות", אומר אהרון רובין, מנכ"ל ומייסד שותף בחברה. "אחרי ההצלחה בשני האתרים הללו, אנו נמצאים כיום במגעים מול מרקדו לשימוש במוצריה בכל אתרינו ברשת."

מרקדו הוקמה ב-1997 והיא מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן. מאז שהוקמה, גייסה מרקדו 54 מיליון דולר, כאשר בסוף 2006, השלימה סבב גיוס הון, בהיקף של 11.5 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון הישראלית "אתגר".

לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב