דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חיפוי דמוי עץ 

מאת    [ 12/09/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 2772 פעמים ]

הבית שלכם אינו חייב לעמוד על תלו כפי שנבנה מלכתחילה. חיפוי דמוי עץ חיצוני מהווה כיום את אחת האפשרויות המומלצות ביותר ליצירת מראה דקורטיבי, אקסקלוסיבי ויוקרתי באיכות גבוהה ובעלות נמוכה. חזות הבית מספרת על תוכנו, מזמינה פנימה, משדרת אמירה עיצובית מיוחדת. לחיפוי עץ קיימים יתרונות נוספים פרט למראה היוקרתי. על כך במאמר הבא.

חיפוי חיצוני נובע מתכנון אדריכלי חכם

חיפוי דמוי עץ המובנה על גבי הבית נבנה על פי הוראות יצרן, תו תקן מחמיר והתקנה תחת אחריות אנשי צוות מוסמכים. בצורה זו מבטיח הלקוח את איכות המוצר ואיכות ההתקנה לאורך זמן. ייחודיות חיפוי דמוי עץ חיצוני מתורגמת לעלות נמוכה יחסית מכל סוג חיפוי אחר. חזות הבית הופכת מזמינה ואטרקטיבית יותר עבור בני הבית ומעלה את ערך הנכס בצורה משמעותית.

חיפוי זה עשוי ברוב המקרים חומר פלסטיק הנחשב קשיח במידה יוצאת דופן, ולכן עמיד בפני פגעי מזג האוויר, השמש הקופחת וכולי. להבדיל מחיפוי מסוג שונה, אין הוא זקוק לתחזוקה שוטפת או לטיפולים שנתיים. מראה החיפוי זהה למראה עץ ומעניק תחושה קלאסית טבעית. אין צורך בצביעה מחודשת, באיטום, בצביעה בשמן פשתן או בקרצוף מיוחד. הדבר היחיד שיש לבצע, במידת הצורך, הוא לשטוף במים ובחומר ניקוי פשוט על מנת להסיר אבק המצטבר באופן טבעי על כל חפץ הנמצא בחוץ.

חפוי כמבודד איכותי

חשוב לציין כי חיפוי דמוי עץ משמש כמבודד תרמי מצוין. הקרירות הקיימת בתוך הבית במהלך ימי הקיץ החמים נשמרת, ולחילופין, החום המופץ בבית בימי החורף אינו מתפוגג (החיסכון באנרגיה מורגש). חיפוי חיצוני זה מהווה פיתרון מושלם הן לדקורציה נדרשת והן להוזלת עליות חימום וקירור במהלך השנה.

כל סגנון מהווה אמירה ייחודית בפני עצמה

אופנתיות ומראה חדש, אחר, אותנטי ומיוחד אפשריים בכל בית באמצעות חיפוי דמוי עץ הן בשל ההתקנה הפשוטה והן משום העלות הנוחה לכל כיס, וכאמור, נמוכה משמעותית מכל חיפוי אחר.

מגוון האפשריות העומד בפני הלקוח רחב ועשיר. כך כל טעם אישי מקבל מענה מיטבי. מה הסגנון המתאים לכם? עכשווי, מודרני, קלאסי, אמריקאי, כפרי ועוד. חיפויים דמויי עץ מוגשים במרקמים שונים. ניתן לבחור מתוך מגוון דוגמאות וצבעים בהתאם לעיצוב החיצוני של הבית, בהתאם לנוף בו הוא ממוקם וטעמם של בני הבית. לעתים חזות השכונה משפיעה על הבחירה בחיפוי החיצוני משום צו האזור או בחירת התושבים. חיפוי זה יכול ליצור מראה אחיד או שונה וייחודי בהתאם לצורך.

דני אלון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב