דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד מארגנים חתונה בשרון 

מאת    [ 11/09/2013 ]

מילים במאמר: 376   [ נצפה 3054 פעמים ]

מתחתנים בקרוב ונמצאים בשלב הראשוני של ארגון החתונה שלכם? אם כן, הנה כמה נקודות חשובות שכדאי לכם לקחת בחשבון במסגרת הארגון:


    • סקר שוק הבוחן גני אירועים ואולמות שונים – כדי לוודא שמדובר בבחירה הנכונה, ובמקביל גם כדי להיחשף לכמה שיותר אפשרויות, מומלץ לבצע סקר שוק ראשוני הבוחן כמה גני אירועים ואולמות שונים בשרון. במסגרת סקר השוק הזה כדאי להתייחס אל האווירה שבמקום, אל העלויות השונות וגם אל המתקנים המוצעים בכל מקום ומקום. חשוב לבדוק את הגישה אל גן האירועים או אל האולם ואת מידת הפרטיות שהוא מציע.
    • הזמנת המקום המתאים כמה חודשים מראש – אם אתם מעוניינים לערוך את החתונה שלכם בחודשי הקיץ, הנחשבים ל"עונת החתונות", חשוב שתדאגו להזמין את המקום שבו אתם מעוניינים לערוך את האירוע מספר חודשים מראש. בחודשי הקיץ גני האירועים ואולמות החתונה נחשבים למבוקשים מאד, ובמיוחד אלה, הממוקמים באזור השרון והמרכז. כדי שתוכלו להבטיח לכם מקום, ובמיוחד אם זה מקום שבו אתם מאד מעוניינים, שריינו אותו כמה שיותר מראש.
    • שליחת ההזמנה לחתונה לפחות חודש לפני האירוע – ההזמנה לחתונה מאפשרת למוזמנים להיערך מראש ולשריין את תאריך האירוע, כך שלא יפספסו אותו. כדי לוודא שכל המוזמנים שלכם אכן יגיעו לאירוע ויוכלו גם להיערך בהתאם לקראתו, הקפידו לשלוח את הזמנות החתונה לפחות חודש לפני האירוע. כדאי לכם גם לצרף פיתקית קטנה המבקשת את אישורם של המוזמנים באשר להגעתם אל החתונה. כך תוכלו גם אתם להיערך נכון ולהתכונן מראש, בהתאם למספר המוזמנים הצפויים להשתתף בחתונה.
    • קבלת המלצות וטיפים מחברים שהתחתנו לאחרונה – תכנון וארגון חתונה כוללים התייחסות אל פרמטרים רבים, פנייה אל בעלי מקצוע שונים וספקי שירות והתעסקות לא רבה הקשורה להכנות ולארגון עצמו. כדי שתעשו זאת נכון, כדי שתארגנו את האירוע שלכם באופן מוצלח, מומלץ לכם לפנות אל חברים שהתחתנו לאחרונה ולבקש מהם טיפים והמלצות באשר לארגון האירוע שלכם. אין חכם כבעל ניסיון, ולכן ניסיונם של החברים שלכם בהחלט יוכל לסייע לכם בתקופה לחוצה זו.
    • סגירת "קצוות" כמה שבועות לפני האירוע – בין אם מדובר על קביעת תפריט הקינוחים, רכישת הנעליים, המקום שבו תאכלו את ארוחת הבוקר שלכם ביום האירוע, או כל הפרטים הקטנים, הקשורים לחתונה שלכם ולתכנונה, מומלץ לכם לטפל בהם כמה שבועות לפני האירוע עצמו ולא להשאיר זאת לרגע האחרון. בימים הסמוכים לחתונה סביר שלא תוכלו להתפנות לכך וגם ההתרגשות והלחץ לא יאפשרו לכם לעשות זאת. דאגו לכך מראש וסגרו את כל ה"קצוות" מבעוד מועד. 

richkid, חברת קריאייטיב דיגיטלית מובילה בעיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט בשילוב תוכן ומדיה חברתית מאז שנת 2008.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב