דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחירי חוגי רכיבה על סוסים 

מאת    [ 10/09/2013 ]

מילים במאמר: 389   [ נצפה 3474 פעמים ]

אם אחד מילדיכם חולם ללמוד לרכב על סוסים, או אולי אתם עצמכם מעוניין להגשים חלום דומה, שמלווה אתכם כבר שנים ארוכות, זה הזמן להצטרף לאחד מחוגי הרכיבה על סוסים, המוצעים ברחבי הארץ. חוגים אלה, המיועדים לטווח רחב של גילאים, מאפשרים לפתח את כל המיומנויות הנדרשות לרוכב ומספקים כלים חדשים, שיעזרו להתמודד עם אתגרי הרכיבה השונים.

כמה זה עולה לנו

מחירי חוגי רכיבה על סוסים מושפעים מפרמטרים שונים, ולכן טווח המחירים שלהם רחב מאד. אם אתם מחפשים חוגים כאלה, תמצאו וודאי חוגים שמחירם זול במיוחד, בעוד אחרים, הנחשבים ליקרים. באופן כללי, מחירם של חוגים אלה מושפע מסוג החוג המדובר וגם ממועדון הרכיבה עצמו, או החווה המציעה אותו. קיימים סוגים שונים של רכיבה: ישנה רכיבת סוסים טיפולית, ישנה רכיבה אנגלית, ישנה רכיבה המיועדת למקצוענים וגם כזו לחובבנים, שאינם מתכננים לפתח קריירה מקצועית מהרכיבה, אולם מעוניינים בה כתחביב. מחירי חוגי רכיבה על סוסים יכולים לנוע בין 85 ש"ח ל – 150 ש"ח לשיעור. ההוצאה עבור חוגים אלה גבוהה, בדרך כלל, מההוצאה על חוגים אחרים אולם ללא ספק גם משתלמת מאד. במקרים בהם מדובר בחוגי רכיבה שהינם חלק משיקום או ריפוי בעיסוק, ניתן לקבל סבסוד חלקי בשל השתתפותן של קופות החולים בכך.

מגוון של חוגים לכל הגילאים

חוגי הרכיבה על סוסים מיועדים, כאמור, לכל הגילאים, אולם מומלץ להתחיל איתם בגילאים צעירים ככל האפשר. הגיל המומלץ הוא סביב גיל 8, ולא לפני כן. הרכיבה על הסוס מצריכה יכולת מנטלית מתקדמת ואפשרות ללמוד באופן הנכון את הפעולות השונות הנדרשות בעת הרכיבה. בסביבות גיל זה יכולתו של הרוכב מותאמת לדרישות אלו והוא יכול להתקדם עם הרכיבה עצמה ולפתח את המיומנויות הנדרשות לה. ילדים בגילאים צעירים גם נטולי פחדים או משקעים שונים ויכולים בקלות רבה להתמודד עם כל מה שמציבה בפניהם הרכיבה. כשמדובר ברכיבה טיפולית, הרי שכאן אפשרי כמובן להתחיל בגילאים צעירים במיוחד ואפילו בגיל 3.

למה לשים לב כשבוחרים את החוג

1. האם מדובר במקום מקצועי – כדי לקבל את כל הכלים הנדרשים חשוב לבחור במסגרת מקצועית, הכוללת מדריכים בעלי ניסיון והכשרה מתאימה.

2. האם מוצעים סוגים שונים של רכיבה – אפשר לבחור מתוך כמה סוגים של רכיבה, ולהתמקד בסוג שבו מעוניינים. אם לא בטוחים איזה סוג מתאים, כדאי לפנות אל מסגרת המתאימה כמה סוגים ובעזרת מדריכיה לבחור את האפשרות המתאימה ביותר.

3. היכן נערך החוג – כדאי לבחור מסגרת לימודית קרובה, ובמיוחד כשמדובר בחוגי רכיבה על סוסים המיועדים לילדים. סביר שלא תרצו לבזבז זמן רב בנסיעה הלוך חזור אל החוג או ממנו הביתה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב