דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היתרונות שבריצוף רצפה בדק 

מאת    [ 09/09/2013 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 2517 פעמים ]

רצפות עץ לאחרונה נהפך לשם דבר בתעשיית הבנייה ועיצוב בתים רבים בקצב הולך וגובר נתקלים במראה האותנטי אלגנטי ומהר מאוד מאמצים זאת לביתם. רצפות עץ מספקות חמימות ויופי, סגנון נהדר, תחזוקה קלה, עמידות לאורך זמן רב ומתן ערך מוסף לבית/עסק שלך. ישנם מספר יתרונות שריצוף פרקט יכול להציע בעוד שייתכן שמוצרים אחרים לא יוכלו להתאים.

אנו בע.ב מסחר בעץ סבורים כי ריצוף בעזרת פרקט מדגיש כל עיצוב אפשרי ומוסיף נופך מיוחד ואלגנטיות בין אם בסגנון שלכם, עכשווי או מסורתי. היופי והכוח משיכה הנצחי עם היופי של רצפות עץ איכותיות משתלב טוב ואף משפר את המראה של הריהוט שלכם ומאפשר לכם ליצור אווירה שאתם רוצים , חמה, נוחה, עכשווית, רומנטית. בשילוב תחזוקה פשוטה תוכלו להינות מרצפות עץ פרקט מדהימות ששומרות על אלגנטיות וכוח משיכה לאורך השנים.

כמוכן לא ניתן להתעלם מהיתרונות הרבים שבריצוף רצפה בפרקט, מעבר לפן העיצובי לחומר גלם עצמו יתרונות רבים המובאים לכם כאן:

אריכות חיים

הודות לטכנולוגיה כיום ולגימורים עמידים הם קלים לתיקון. רצפות עץ יכולות להחזיק מאה שנים או יותר. יש מעט מאוד חומרי ריצוף שהיו קיימים זמן רב כמו העץ. במשך מאות בשנים הוכח כי רצפת עץ היא הבחירה הנכונה ובר קיימא בעוד שלחומרים אחרים עדיין יש את חובת ההוכחה עליהם.

חום

לא רק שפרקט יותר נעים להליכה מכל שאר הציפויים הקיימים אלא גם שהוא חמים באופן טבעי. עץ הוא חומר מבודד מצויין הודות לאלפי תאי אוויר זעירים בסנטימטר מעוקב אשר מחזיקים בחום ולא נותנים לו לברוח.

היפו אלרגני - מה אם יש לי אלרגיה?

יש לכם אלרגיה? בניגוד לשטיחים, רצפת עץ לא לוכדת ואוגרת אבק בתוכה, קשקשים של בעלי חיים, עובש מוסתר ומשגשג באיזה פינה. ריצוף רצפה באמצעות דק פרקט הוא בחירה מצויינת עבור כל אחד עם סוג של אלרגיה סביבתית, ממש אין כל חשש.

קל לניקוי

קצת טיטוא ושטיפה ורצפת העץ החדשה שלכם תיהיה נקייה עם מראה חדש למשך זמן רב. אפילו משפחות עם כלבים וילדים מתחילים להבין כי יותר קל לנגב רצפת פרקט מאשר לנסות לרסס / לשפשף / לשטוף כתמים משטיח. יתרון נוסף הוא ששריטה כאן ושריטה שם רק מוסיפה לאופי הרצפת עץ!

הגדלת ערך הבית

אם אינכם מתכוונים להישאר לאורך נים רבות בביתכם ואתם מתכוונים למכור בשלב כלשהו, אתם צריכים לחשוב על בחירת הריצוף שתעשו היום ישפיע על המחיר שתוכלו לקבל עבור ביתכם במכירה. שטיח נוטה להיראות ישן ובלוי ומחזיק לשנים ספורות בעוד שרצפת עץ תחזיק מעמד זמן רב יותר ותוסיף ערך לבית. אפילו ריצוף לרבד שנראה דמוי פרקט הוא בחירה שנייה עבור רוכשי הדירות.

זן

כשאתם עושים סקר שוק ומתחילים להתעניין בתחום הריצוף עץ אתם רואים מה זמין בשוק של היום בתחום הריצוף פרקט איכותי, תופתעו מהיצע רב של אפשרויות, סגנונות, צבעים, רוחב לוח, סוגי העץ שלא היו קיימים בעבר. אחת התכונות הטובות ביותר של רצפת עץ שתאמצו לעצמכם היא אותה האחת הייחודית שתגרום לכם להחליט על הבחירה הייחודית שלכם.

   מקדם ומשווק אתרי אינטרנט להיות במקומות ראשונים במנועי החיפוש השונים עם ידע וניסיון רב בשיווק. כי לקדם עסקים צריכים להבין, ידע הוא כוח וכוח הוא עוצמה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב