דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ריטלין - מה ההורים יכולים לעשות 2 

מאת    [ 08/09/2013 ]

מילים במאמר: 330   [ נצפה 3131 פעמים ]

 

תפקידם של ההורים בסיוע לילד המאובחן בבעית קשב וריכוז הוא לא מבוטל, אל לנו לחשוב שאנחנו מוגבלים או חסרי אונים מול מצבו של הילד כהורים יש לנו תפקיד ויכולת לשפר ולהקל.
הורים יכולים להגביל צפיית מסך. לאפשר תזונה בריאה יותר, להתחיל את הבוקר עם פירות המלאים בסוכר טבעי, אותו המוח יכול לנצל מיד, יש להגביל צריכת סוכר מעובד, לתת תוספי ויטמינים במידת הצורך.  לא להתחיל ולא לסיים את היום עם מסך לאפשר למוח גירויים "עדינים"  כמו לקרא ספר. להעניק "שקט" פנימי.  לנסות להרגיע את הילדים ואת פעילות מוחם לפני השינה ולפני יום הלימודים. במקום לשלוח אותם גדושים במיליוני קשרים עצביים דקה לפני השינה או הלימודים.

כטיפול ניתן להשתמש באומגה 3 משמן דגים. תאי המוח זקוקים למעטפת וחומר זה מסייע לבנייה המעטפת ומצליח לאזן ילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז.

עוד אינפורמציה חשובה להורים שלא תמיד נאמרת , אבל היא חיונית ביותר : על פי הוראות משרד הבריאות חל איסור חמור על אנשי צוות בית הספר, להמליץ על ריטלין, לתת ריטלין או חלילה לחייב מתן תרופה. שמעתם נכון.. אני כהומיאופתית שומעת מציאות אחרת וסותרת לגמרי את הוראות משרד הבריאות. הורים נמצאים תחת לחץ אדיר ובלתי פוסק לטפל בילדיהם על ידי ריטלין. ולעיתים המשך לימודיו בבית הספר מותנה במתן ריטלין. ההורים לא תמיד בודקים את כל הפרטים, עושים אבחון אחד או שניים שבו נאמר להם שהתפקוד של ילדיהם מצוין עם ריטלין. ברור.. כל אדם שייקח ריטלין , קונצרטה ועוד , גם בלי בעיות ריכוז יצליח לחוות ריכוז טוב יותר והישגים ארוכים יותר כי הוא נוטל סם, סם מרץ, המשפיע על המוח.נטילה כמות גדולה של סמי מרץ, גדולה יחסית למשקל הגוף של הילד משפיעה וגורמת לתופעה הפוכה של הספיד שהיא הרגעה.

 ב 2010, הצריכה השנתית של ריטלין היתה 40 ק"ג... כל כדור מכיל מיליגרמים בודדים, בשנה שעברה נתוני הצריכה עמדו על 240 ק"ג. הצריכה הולכת וגדלה. המורים ולעיתים ההורים נהנים מיתרונות התרופה. עם הזמן תופעות הלוואי והחשש מההשלכות של התרופה יורדים ונטילת ריטלין הופכת לשגרה כמו צחצוח שיניים.  אני ממליצה לנסות פתרונות אחרים לעזור לילד הומאופתיה אחד מהם. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב