דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השינוי ככלי ריפוי - מיוחד לראש השנה 

מאת    [ 04/09/2013 ]

מילים במאמר: 589   [ נצפה 2698 פעמים ]

כל זמן הוא זמן טוב להתחיל בשינוי, אך חודש אלול הוא טוב במיוחד משום שחודש אלול הוא חודש של חשבון נפש, זמן מצוין לשאול את עצמנו שאלות, כגון:

מדוע הגוף שלנו "לא שמח"?

האם הוא מתפקד טוב ואם לא, למה?

האם הוא מפנה פסולת בצורה טובה?

למה הוא סובל מכאבים בכל יום?

האם אנחנו חיים בהלימה עם אנרגיות היקום?

 לכול אחת מאתנו יש כוחות ריפוי, כוחות ריפוי עצמיים של הגוף, כך נולדנו ללא יוצא מן הכלל. אצל כולנו התאים מתחדשים ומתחלפים, לכולנו מערכת חיסון ששומרת עלינו.

הריפוי העצמי הוא יכולת שהתפתחה זה מכבר. זו יכולת שקיימת עוד מימי קדם. כבר כאשר האדם הראשון שחי על פני כדור הארץ נפצע, התרחש בגופו ריפוי עצמי. הגוף ריפא את הפצע, סגר אותו כך שיפסיק לדמם, שלח אליו חומרי ריפוי וחיסון ובסופו של דבר – דאג לריפוי המלא של הפצע ולחידוש הרקמות שנפגעו.

מאז אותו האדם הראשון עבר המין האנושי תהפוכות רבות ובמהלכן יכולת הריפוי העצמי של הגוף השתכללה, וכיום גוף האדם יכול לרפא את עצמו ביעילות, הוא הרבה יותר עמיד מבעבר ומסוגל להתמודד עם כל מיני המחלות בעולם, החיידקים והבקטריות.

שינוי תודעתי מתודעת חולי לתודעת בריאות עוזר לגוף להתמודד עם המחלה, לרפא את עצמו ולהתגבר עליה בקלות כמעט ללא תופעות לוואי.

שום דבר בחיים אינו קבוע, איטי ככל שיהיה, הכול זז כל הזמן. שינוי בתודעה מאפשר לגוף לרפא את עצמו גם אם זה לא נראה על פני השטח. אנחנו יכולות להגביר את תהליך הריפוי אם נהיה מודעות אליו ונאמין בו. כשאני מאמינה שלגוף יש כוח ריפוי - אני מאפשרת לכוח הריפוי לפעול ומחזקת אותו.

ברגע שאנו חשות כעס, רגשות אשם או כל רגש שלילי אחר, אנחנו לא מאפשרות לגוף לעשות תהליך של ריפוי. לכן בעת מחלה לא מומלץ לצאת למלחמה נגד הגוף אלא לבדוק איפה אני פועלת לא נכון, האם אני נתונה בלחץ? כמה שעות שינה אני ישנה בלילה? מהי התזונה שלי? ואם אפשר וצריך - לשנות. תודעה חיובית בנוגע לריפוי ואמונה בו תאפשר לריפוי לעבור מהרמה הרגשית-רוחנית לרמה הפיזית.

הגוף לא משקר. הגוף שלנו אומר לנו מה הוא אוהב ומה הוא לא אוהב. הוא מסמן לנו בתסמינים שנפסיק להקשות עליו וכאילו מבקש שנעשה דברים אחרים, שטובים לו. גוף בריא אינו כואב ואין לו תסמינים. אין לו צורך להפנות את תשומת לבנו אליו. אם את סובלת מכאב כלשהוא כמו תשישות, כאבי שרירים או מיחושים בקיבה, משמע שהגוף שלך מסמן לך שיש משהו לא תקין ועליך לטפל בבעיה.

תסמינים פיזיולוגיים מופיעים מאחר ויש מחלה או בעיה כלשהי בתוך הגוף אולם גם מה שנמצא מחוצה לנו משפיע עלינו ועל בריאותנו. כל חוויה שלילית שאנו חווים, טראומה, יכולה להוביל למחלה או לתסמינים פיזיולוגיים שונים. טראומה יכולה להיות רגשית כמו צער בעקבות פרדה מאדם אהוב, הלם ופחד, או טראומה פיזית כגון פציעה, מחלה קשה או תאונה.

בכל מקרה התסמינים שיתעוררו בגוף בעקבות הטראומה דומים לתסמיני מחלה: כאב, תשישות, עייפות וכו' וכו'. והם יכולים להשפיע על כל תחומי החיים שלנו לאורך זמן, ונחשבים למחלה של ממש. לכן יש אנשים שאומרים: "מאז שקרה לי המקרה... לא היה לי יום אחד של בריאות, שלווה, נחמה או אושר".

אני רוצה להזכיר לכם, עם פרוש השנה החדשה שיש מקום לשינוי, הגוף יכול לעזור לעצמו ! אותו כוח שגרם לגוף לחלות, יכול גם לרפא. הבריאות אינה מצויה בגלולה, שיקוי, משחה, ניתוח, רופא או אפילו צמח. הבריאות באה מתוך חוכמה מולדת של הגוף לשרוד ומתוך האינטליגנציה הטבעית של הגוף עצמו.

אז בואי נתחיל את השנה החדשה בתודעה של בריאות.

אני לרשותכן -
כדי להדריך, לתמוך ולעזור לכן למצוא את הדרך לרפואה שלמה.

שלכן,

גבריאלה

גבריאלה חבויניק - נטורופתית וחברה בלשכת הנטורופתים בישראל.


מתמחה בפיברומיאלגיה ועייפות קלינית


מסייעת לביצוע שינוי בריאותי


 http://fibromialgia.biz


href="mailto:gabriela22@012.net.ilgabriela22@012.net.il">">gabriela22@012.net.il


052-3925938




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב