דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כמה עולה לתקן מוצרי חשמל ביתיים ומהן התקלות הנפוצות 

מאת    [ 03/09/2013 ]

מילים במאמר: 771   [ נצפה 4090 פעמים ]

מדוע מכשירי החשמל של ימינו נוטים להתקלקל לעיתים קרובות

כפי שידוע לכל שיטות הייצור ושיטות המסחר התקדמו מאוד העשרים השנים האחרונות. ניתן כיום לרכוש מכשירי חשמל ביתיים בחצי עלות לעומת המחיר שהיה נהוג לפני 10 או 15 שנים. בעקבות התחרות וירידת המחירים, היצרנים מנסים לחסוך בעלויות הייצור, והדבר מתבטא בניסיון לחסוך בעלויות של חומרי הגלם כמו המתכות השונות או חלקי הפלסטיקה והגומי השונים כמו רצועות או אטמים. היצרנים והמפעלים השונים נוטים להשתמש כיום יותר במתכות וחלקי פלסטיקה ממוחזרים. אמנם התרומה לאיכות הסביבה ניכרת, אך איכות החומרים הללו אינה חזקה ועמידה בדומה למתכת או גומי שלא עברו תהליכי מחזור. זה אחת הסיבות העיקריות לכך שהמקררים או התנורים של "פעם" שהיו מחזיקים 10 שנים ללא כל בעיה, שונים באיכותם ובעמידותם מהמקררים או שאר מוצרי החשמל של ימינו.

איך והיכן כדאי לחפש טכנאי לתיקון מכשירי חשמל ביתיים

במידה ונתקלתם בתקלה במכשירי החשמל הביתיים שלכם כמו המקרר, התנור, מדיח הכלים, מכונת הכביסה או אפילו המזגן עליכם לבחור את הטכנאי הנכון לתיקון התקלה. קיימים טכנאים רבים כיום בכל איזור, אך מעטים מהם הינם מקצוענים אמיתיים, שלא לדבר על אמינות, זמן תגובה מהיר, מחיר זול ותחרותי ולא פחות חשוב אדיבות.

חשוב לציין שלא תמיד הטכנאי הזול ביותר או מי שייתן לכם את הצעת המחיר הנמוכה ביותר, הוא באמת הזול ביותר בסופו של דבר. בדרך כלל טכנאי מקצועי בעל ותק של עשרות שנים לא יגיע לביתכם לאבחן את התקלה בחינם אלא ידרוש תשלום עבור הביקור (100-250 שקלים)

בנוסף, יש להתרשם מהטכנאי בטלפון ולא למהר ולהזמין אותו מתוך עמדה של חוסר אונים ולחץ. מומלץ לשאול מהן הסיבות האפשריות לתקלה, ומהי העלות המשוערת לכל תקלה שכזו. כמו כן מומלץ לשאול האם המחירים שנקב הטכנאי כוללים מע"מ והאם ישנה אחריות מלאה או חלקים על החלקים שהוחלפו. בנוסף כדאי לשאול האם החלק שהטכנאי מחליף הינו תחליפי או מקורי של החברה שייצרה את המקרר או התנור שלכם.

במידה ומדובר בחלקי פלסטיקה שונים שנשברו או נתלשו, כמו כפתורים שונים או מדפים במקרר, אפשר ומומלץ לצלם תמונה בפלאפון ולשלוח לטכנאי מוצרי החשמל להצעת מחיר ללא עלות הביקור. במידה ומדובר בחלקים שונים שאתם יכולים להחליף לבד, ולא מצריכים טכנאי, חפשו בגוגל: “חלפים למוצרי חשמל" או "חלקי חילוף למקררים" או בהתאם לתנור, מכונת כביסה או מדיח כלים.

את הטכנאי לתיקון מוצרי חשמל ביתיים ניתן למצוא בחיפוש בגוגל תחת הביטוי: "טכנאי תיקון מקררים" או "תיקון מקררים" בהתאם לסוג המכשיר. קיימת האפשרות לחפש גם בדפי זהב, או פשוט להתקשר לבזק 144. היו סבלניים, תשאלו כמה שיותר שאלות ואל תזמינו טכנאי חסר סבלנות שאינו אדיב, כי השירות והמחירים יהיו בהתאם בדרך כלל.

איזה טכנאי עליי להזמין ומהי ההכשרה הנדרשת לטכנאי כזה?

כיום קיימים טכנאים שמתקנים מוצרי חשמל ביתיים, מקררים ומזגנים. חשוב לוודא שהטכנאי שאתם מזמינים הינו מתמחה במכשיר הנ"ל ויכול לספק לכם פתרון קבוע לתקלה, ולא פתרון קסם זמני ללא ירידה וטיפול בשורש הבעיה. ניתן לסווג את הטכנאים לשלושה סוגים:
- טכנאי לתיקון מוצרי חשמל ביתיים: מתקן מכונות כביסה, תנורים, מייבשי כביסה, מדיחי כלים ומיקורגלים. ייתכן כי הוא בעל ידע בתיקון מקררים ומזגנים.
- טכנאי קירור ומיזוג: מתקן מקררים ומזגנים מכל הסוגים. ייתכן כי הוא בעל ידע בתיקון מוצרי חשמל ביתיים.
- חשמלאי מוסמך: מוסמך לתיקון והתקנת מערכות החשמל ולעיתים מטפל וממוקצע גם בקירור או מכשירי חשמל ביתיים.

מהן התקלות הנפוצות וכמה עולה תיקון מכשירי חשמל בדרך כלל

תיקון של תנור, מכונת כביסה או תיקון מקררים, אפשר להקביל לתיקון רכב במוסך מאחר ואין לנו את הידע או הכלים לתקן תקלות מסוג זה. ישנו פרט אחד מאוד חשוב שעליכן לדעת והוא ש 70% מהתקלות השונות אלו תקלות "פשוטות" יחסית ועלות תיקון המכשיר החשמלי תהיה בין 250-400 שקלים. תקלות אלו יהיו בדרך כלל סתימות בצינורות ניקוז או פילטרים, קריעה של רצועות, משאבות שונות שהתקלקלו, שימוש או תפעול לא נכון של המכשיר שזקוק לאיפוס, או החלפת חלקים שונים שעלותם תהיה בין 50 ל- 300 שקלים, כאשר העלות הכוללת של העבודה תהיה כולל הביקור וכולל מע"מ לא יותר מ-600 שקלים במקרים של תקלות שעלותן גבוהה. ייתכנו מצבים שונים שעלות התיקון תהיה יקרה יותר ותגיע עד ל1000-1700 שקלים, וזה לדוגמא אם נהרס או נשרף כרטיס הפיקוד האלקטרוני של המכשיר, מדחס למקרר שהפסיק לעבוד ודרושה החלפה או הרס של מספר חלקים שונים באותו המכשיר שזקוקים להחלפה.

לסיכום – מצאו טכנאי אמין, ישר, מקצועי וזול.. ושמרו את פרטי יצירת הקשר שלו

מאחר וישנם טכנאי מוצרי חשמל רבים בכל איזור הארץ, כולל טכנאים חובבנים שלא יהססו לספר לכם סיפורים ולחייב אתכם במחירים כפולים, עליכם למצוא טכנאי אמין, זול, והכי חשוב מקצועי, ולשמור את פרטי יצירת הקשר איתו. טכנאי מקצוען בעל ותק, צובר מוניטין והוא לא יסכן את שמו הטוב בשביל רווח קצר מועד. רוב הטכנאים ישאירו לכם מגנט למקרר או קבלה על השירות, מומלץ להדביק את הקבלה מאחורי המשכיר החשמלי לצורך התקשרות חוזרת במקרה של תקלה שחזרה ושימוש באחריות שקיבלתם מהטכנאי.

חשמל לירן - תיקון מוצרי חשמל ביתיים בבאר שבע ובדרום. שירות 24 שעות ביממה כולל שישי ושבת. טלפון: 052-5392743. אתר אינטרנט: http://tikunim.co. אזורי שירות: באר שבע, עומר, מיתר, להבים, אופקים, דימונה, ירוחם, נתיבות, שדרות וקריית גת. שירותינו כוללים: תיקון מקררים, תיקון מזגנים, תיקון מכונות כביסה, תיקון תנורים, תיקון מדיחי כלים ותיקון מייבשי כביסה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב