דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיפים לבחירת כריות איכותיות 

מאת    [ 01/09/2013 ]

מילים במאמר: 526   [ נצפה 2634 פעמים ]

כיצד בוחרים כריות איכותיות

המבחר הגדול של סוגי כריות הקיים היום בשוק, אינו מקל עלינו, הצרכנים, את הבחירה של הכרית המתאימה לנו ביותר. הוא רק ממחיש עד כמה שוק הכריות התפתח בתקופה האחרונה. בשנים האחרונות הביקוש עבור כריות אורטופדיות עלה באופן משמעותי, כשגם ילדים הפכו לצרכנים של כריות אורטופדיות, בדומה להוריהם ואנשים מבוגרים. בעת שניגשים לבחור כרית לילד או לאדם מבוגר, מתייחסים למספר נושאים, כמו, האם אתה סובל מאלרגיות, וזקוק לכרית עם בד "נושם", האם אתה רגיל לישון על כרית "גבוהה" או, אם אתה רגיל לישון על הצד או על הגב. לנושא האחרון, יש לייחס חשיבות רבה, בגלל המבנה האנטומי של הכרית, והמשקל שמופעל על הכרית כשהראש שלנו מונח עליה. בתוך המגוון העשיר של סוגי כריות הקיים היום בשוק, ניתן למצוא כריות שנועדו לתת תמיכה לצוואר, לכתפיים, לגב התחתון, ואפילו גם לברך.

אילו כריות מתאימות לאנשים שרגילים לישון על הצד

רבים מאיתנו רגילים לישון על הצד. מיד עם הכניסה למיטה, אנחנו נשכבים על הצד המועדף שלנו, ואם אנחנו עייפים, אנחנו נרדמים מיד. אלה הרגלים שקיימים מגיל ילדות, וקשה לשנות אותן. גם התנוחות שבהן אנחנו רגילים לישון בלילה, הן הרגל שקיים עוד מהיות האדם ברחם אימו, נכון, עוד מאז. גם לתנוחה יש חשיבות בעת שבוחרים כרית, במיוחד אם היא תנוחה שברובה, שקשורה לדרך שבה אנחנו ישנים, על הצד או על הגב. אנשים שרגילים לישון על הצד, עלולים לפתח בעיות גב וכתפיים שונות. מי שרגיל לישון על הצד, עלול לסבול במשך השנים מבעיות כמו, בעיית קשיות עורפית או מבעיית של כתף קפואה. אלו תופעות שנוצרות עקב הלחץ הקבוע הקיים על הזרועות והכתפיים בעת שאנחנו ישנים על הצד. כריות שמתאימות לאנשים שישנים על הצד, הינן כריות מקצף. מדובר בכריות המציעות נוחות וגמישות גבוהים במיוחד. הן מונעות פרליזה ומתח שרירים, מקלות ומפחיתות מהלחץ על הכתפיים ושומרות על קווי המתאר של הגוף בעת השינה.

כריות אורטופדיות המומלצות לישנים על הגב

באותה המידה שיש אנשים שאוהבים לישון על הצד או על הבטן, ישנם אנשים שאוהבים לישון על הגב. אנשים שרגילים לישון על הגב, סובלים מבעיות שונות מאלה הרגילים לישון על הצד או על הבטן. מי שרגיל לישון על הגב, עלול לסבול מתופעות כמו, בעיות בסינוסים, כאבי גב ונחירות. כריות שמאד מומלצות עבור מי שאוהב ורגיל לישון על הגב, הינן כריות אורטופדיות מוצקות אך רכות. אלה כריות, שמעניקות תמיכה לצוואר, לגב התחתון ולמרכז הגב.

אילו כריות מומלצות למי שאוהב לישון על הבטן

כריות שמומלצות במיוחד עבור מי שאוהבים לישון על הבטן, הן כריות רכות. ידוע שמי שרגיל לישון בלילה על הבטן, קם בבוקר עם כאבים בצוואר. על מנת למנוע את תופעת הכאבים, מומלץ לרכוש כרית אורטופדית רכה אך חזקה, שתמנע יצירת לחצים על הצוואר ועל הכתפיים. כריות אורטופדיות רכות במיוחד, ושטוחות מהוות פתרון מושלם עבור כל מי שרגיל לישון על הבטן וקם בבוקר עם כאבים בצוואר, שנמשכים שעות ארוכות, ולפעמים הופכים למטרד קבוע. תופעה מוכרת בכל העולם, היא של אנשים הרגילים לישון בתנוחות שונות וקשה להם להירדם על כריות שאינן הכריות הקבועות שלהם. כשהם יוצאים לנופש, הם לוקחים איתן את הכריות שלהם איתם ואינם מסכימים לישון על כרית אחרת. במיוחד, אנשי עסקים שחלק מהעבודה שלהם, כרוך בנסיעות עם לינה מחוץ לבית, לוקחים איתם את הכריות שלהם, ולא מסכנים את שנת הלילה בשינה על כרית שאינה מתאימה להם.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב