דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם אתם מודעים שלמים שאתם שותים יש זכרון, סביר להניח שאתם שותים את הכעס של השכנים שלכם ואתם לא יודעים. 

מאת    [ 28/08/2013 ]

מילים במאמר: 691   [ נצפה 1980 פעמים ]

המים בחיי האדם הרבה יותר משמעותיים משאפשר לדמיין. למעשה רב בני האדם לא יודעים אבל המים הם “אורגניזם סינרגטי”. המים חיים ובעלי תודעה שאתה ניזון ממנה ומזין אותה בחזרה, תודעה זו מוזנת ממך וממשיכה להזין כל צומח, דומם וחי על כדור הארץ.

המים הם תודעת מחשב אנרגטית אורגנית שמחזיקה בתוכה מידע, זכרונות, רגשות, חוויות ,אירועים הסטוריים ועוד… יתכן מאוד שברגע זה כשאתה שותה מים, אתה שותה גם כאב וזכרונות של אנשים שהזיכרון לכאבם נשמר במים.

קבוצת מדענים נפגשה ביפן לדבר על פרויקט . תוך כדי הפגישה החלו האנשים לריב להתווכח ולהשליך האשמות, גינויים, קללות ולרמוס אחד את השני. כשעשו מעט הפסקה, כולם שתו מקנקן מים שעמד במרכז השולחן. לאחר דקות ספורות הובהלו כל האנשים לבית החולים במצב קשה. כשבדקו את המים שהם שתו ראו שהמים רגילים לחלוטין, אך כשהסתכלו על מבנה מולקולת המים ראו את השינויים שמבנה המולקולה השתנה  והתעצב בהתאם לצעקות ולאנרגיה הקשה והשלילית שהיתה בחדר.

בתמונה: מבנה מולקולת המים בהתאם למילים שנאמרות לאדם לפי המחקר של המדען מאסורו אימוטו.

מחקר שנעשה בגרמניה גילה שהמים שומרים זכרונות. כאן תוכל לראות את תוצאות המחקר.

 

לא סתם רבים מהאנשים שלומדים איזוטריקה באחוות הסודיות מחפשים את “המים החיים” ..ואכן יש מושג כזה. בתקופה העכשווית ובמיין סטרים ,כשאומרים מים חיים מתייחסים למים שיש בהם מינרלים והם נקיים. אך בתחוםבמציאות האמיתית ולא במציאות האשלייה שרב האנשים חיים בה. מים חיים הם מים בעלי אנרגיה מגנתית עצומה שמחדשת את כל המים שיש בכל תאי הגוף.    בתרבויות עתיקות השתמשו במילים ” HOLY GRAIL. או מעיין הנעורים.

הסיבה לכך וכיום גם המדע יודע זאת , מים הם אילו שמעצבים את התנהגותך, המראה החיצוני שלך , אופייך , בריאותך ואפילו את היכולת לשלוט על דברים שתעשה או לא תעשה.

במחקר שנערך, שינו את המגנטיות של המים לכמה דרגות ,מתחת למגנטיות של כדור הארץ . לאחר מכן הכניסו דגים למים, לאחר מספר ימים כל הדגים קבלו נקודות כחולות על גופם, ימים מספר לאחר מכן, כל הדגים החלו להתנהג בצורה זהה לחלוטין כאילו דג אחד שולט במעשיהם. (ניתן לראות את המחקר בסרטון הבא בחלק מס’ 3)

במחקר נוסף , לקחו שתי צינצנות

המדען מאסורו אימוטו התמסר לחקר בנושא תודעה ומים. חשוב מאוד לצפות בסרטונים הבאים על מנת להבין את הקשר בין מים לתודעה . רק אחרי צפיית הסרטון תוכל להבין שאתה בעצם צ’יפ מיימי שמחזיק זכרונות שלך ושל אחרים , בהתאם לאיכות הזכרון כך נראים גם חייך מבחוץ ומבפנים.

כשאתם שותים מים מברז, למעשה אתם שותים מים שהם שבורים, שכן המים בטבע זורמים בצורה ספירלית. תוכלו לראות זאת בים שיש מערבולות, בבקבוק מים כשאתם מערבבים את המים, באמבטיה כשהמים מתרוקנים וכן בטבע כשהמים זורמים ממהרים על הסלעים ובנהרות ובאגמים. בנוסף, במי הברז מוכנס פלואור ובמים מינרלים מוכנס ליתיום שנמצא בכדורי הרגעה פסיכיאטרים. כיום מי הגשם מכילים כ20 אחוז אלומיניום בגלל המטוסים שמרססים כימטרייל בשמיים.

אך אל דאגה, מכיוון שאתם וכל מה שסביבכם בנוי 99.9999% ספייס , כולכם בסך הכל אטומים רוטטים, הכל בעצם זו רק אשליה שיש חומר. הכל זה רק אנרגיה, ולכן אנרגיה יכולה להשפיע על אנרגיה. צפו בסרטונים ולמדו כיצד לנקות ולשפר את האנרגיה הרעילה שיש כיום במי השתיה ובמים המינרלים בבקבוקים.

 

מכיוון שהמים מושפעים ממה שמתרחש ישירות ממחשבות האנשים , מרגשותיהם , ממילותיהם ומכוונותיהם, ניתן לראות את תוצאות אילו בנהרות ונחלים שהפכו ל”נהרות דם”, “גשמי דם” שיורדים בהודו ועוד…

מצבו של העולם כיום, לא טוב. ישנם המון דברים שאתם לא מודעים להם שקורים מאחורי הקלעים ומוסתרים מהמיין סטרים, זאת אומרת מהאנשים ברחבי העולם, וכמעט ולא ידווחו עליהם במדיה שנשלטת על ידי גופים שלא רוצים שהאנשים ידעו.

בסרטון: נהר בסין הפך ל”נהר הדם” הגדול בעולם

 

על מנת להשאיר את גופפכם נקי ומלא מים חיים:

1. יש לברך את האוכל והמזון לפי שאתם מכניסים לגופכם, מחקרים הוכיחו שזה משפיע רבות

2. קנו בקבוק זכוכית או כד מים מזכוכית, וכתבו עליו בעט לא מחיק  את המילים “אהבה” “הערכה”. כל פעם שאתם ממלאים מים מהברז או מים מינרלים. חכו כמה דקות ולאחר מכן ברכו את המים ושתו.

3. ניתן כיום לקנות מדבקות שניתן לשים על בקבוקי מים בצורות של “פרח החיים”

4. הכינו בקבוקי תרסיס ומלאו מים, כתבו עליו את המילים “אהבה” הערכה, הטענו את הבקבוק עם האנרגיה החיובית שלכם על ידי מחשבות חיוביות . וכל כמה ימים רססו את הבית במים אלו, יהיה נחמד אם תרססו גם את הצמחים והפרחים שבביתכם.

העולם האמיתי הוא דווקא מה שעינך לא רואות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב