דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כל מה שכדאי לכם לדעת על חלפים זולים לרכב 

מאת    [ 27/08/2013 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 2805 פעמים ]

שוק חלקי החילוף הינו מהענפים הגדולים והחשובים בעולם הרכב. בשוק זה מוצעים כל סוגי החלקים לכל סוג ודגם של רכב, העשויים להיות מוצרים מקוריים וחדשים של היצרן, חלפים מיד שנייה או חלפים שאינם מקוריים. חשוב לדעת כי מוצרים אלו נבדלים זה מזה באיכותם וכמובן גם במחירם, ומכיוון שרכישת חלפים עשויה להסתכם בהוצאות כספיות נכבדות, מציאת חלפים זולים לרכב מהווה משימה מרכזית.

חלקי חילוף תואמים לרכב

חלקי חילוף תואמים לרכב מיוצרים על ידי יצרני משנה המבוקרים על ידי היצרן המקורי, והינם זהים לחלק המקורי ברמת הבטיחות, אך זולים ממנו. הסיבה להבדלי המחיר נעוצה בהיות החלפים התואמים מיוצרים במדינות בעלות כוח אדם זול, מה שמוריד באופן משמעותי את מעלויות ייצורם.

חלפים לרכב

חלפים לרכב הינם חלקי חילוף שאינם מיוצרים על ידי היצרן המקורי אך בעלי מפרט דומה לזה של הרכב, כאשר השימוש בהם מצריך לעיתים התאמה או הסתייעות בחלק נילווה נוסף. חלפים אלו מוזילים באופן ניכר את עלויות הרכישה אך יש לדעת כי הם לא תמיד מסופקים עם אחריות של המוסך. החלפים משמשים בעיקר עבור רכבים ישנים וכן במקרים בהם אין בנמצא חלק חילוף מקורי.

חלפים מחודשים

חלפים מחודשים הינם חלקי רכב שעברו חידוש, בעיקר על ידי ניקוי, השחזה, ריבוד והוספת רכיבים. חידוש חלפים אפשרי במגוון גדול של חלקי הרכב כמו אלטרנאטורים, ציריות ובלמים, וניתן לביצוע עבור חלקים מקוריים של הרכב עצמו, וכן בחלקים מקוריים שנרכשו או בחלפים שכבר עברו חידוש. החלפים המחודשים מוזילים באופן משמעותי את העלויות, ומחירם משתנה בהתאם לסוג החלק שאותו יש לחדש, סוג העבודות שבוצעו, ובאם מדובר בחלק מקורי או חלופי.

חלפים משומשים

רכבים היורדים מהכביש עקב גילם או מצבם מועברים לפירוק בגריטה, תהליך בו מוצאים מהרכב חלקים רבים הראויים לשימוש חוזר. חלפים אלו עוברים רק הליך ניקוי והינם זולים במיוחד, אך חשוב לוודא על ידי השוואה כי אכן מדובר בחלק המתאים במדויק לרכבכם מבחינת סוגו והשנתון.

חלפים לרכב ? למצוא את האיזון

חלפים לרכב מיועדים להחליף חלק פגום שאינו מתפקד כראוי ושאינו בטיחותי. במרבית המקרים חלפים אלו נחוצים עבור המערכות הבסיסיות של הרכב, ולכן בעת חיפוש חלפים יש למצוא את האיזון בין חלפים זולים ובין כאלו שאינם פוגמים בבטיחות הנהיגה. על מנת להגיע למוצר שכזה מומלץ להתייעץ עם בעל מוסך שאתם סומכים על ידיעותיו, ואשר יכול לפרט את סוגי החלפים העומדים לרשותכם, את שם היצרן שלהם וכן את והיתרונות והחסרונות של כול חלף.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב