דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חברת אחזקה לבניין = שקט נפשי 

מאת    [ 27/08/2013 ]

מילים במאמר: 489   [ נצפה 3597 פעמים ]

אחזקת מבנים – תחזוקה נכונה לנפש

בעבר, כל נושא הניהול והאחזקה של בניין המגורים היה פשוט, והסתכם בדרך כלל בסבב דיירים שהתנדבו לנקות או לעיתים חריגות בהזמנת מנקה. בניין המגורים היה נמוך, והמקסימום שאליו היה מתנשא הוא ארבע קומות בלבד. החניה והגינה הקטנה מלפנים לא דרשו הרבה, וגם מלאכת גביית התשלום מן הדיירים הייתה די פשוטה. כיום, לעומת זאת, ההתפתחות הטכנולוגית שהביאה עמה בנייני ענק, גורדי שחקים, קניונים ועוד, בעלי מספר קומות בלתי מבוטל כלל הנוסק ל - 70, הפכה את התחום של אחזקת מבנים למורכב פי כמה. הקומות הרבות והמעליות דורשות תחזוקה שוטפת מבחינת ניקיון ותפעול, חדרי הכושר והבריכה גם הם דורשים תחזוקה נפרדת, והגינה הממוקמת בכניסת הבניין טעונה אף היא טיפוח הולם. מעבר לכך, יש צורך במערך גבייה שלם ומורכב בכדי לגבות מיסי וועד מהדיירים הרבים, ולהעביר לכולם דין וחשבון אחת לתקופה מסוימת על פעילות הוועד. בכלל נדרשת גם אוזן קשבת לתלונות ולבקשות של הדיירים והשוכרים, ובקיצור, העבודה רבה.

אחזקת מבנים ע"י חברה חיצונית וכאב הראש נעלם!

החיים השוטפים בבניין מזמינים בעיות קלות ואף מורכבות הכרוכות בטרחה ובכאבי ראש עבור דיירי הבניין, ובעיקר עבור וועד הבית. כל מי שאי פעם טעם את תפקיד וועד הבית, יודה בפה מלא כי זו הייתה חוויה מורכבת שדרשה ממנו הרבה מאד כוחות, זמן, ומשאבים. בדיוק בשביל זה קמו בשנים האחרונות חברות אחזקת מבנים שלוקחות על עצמן את תפקיד וועד הבית, כולל את כאב הראש הנלווה אליו. חברות אלה נותנות מענה מושלם ופתרונות הולמים לכל מערך תחזוקת המבנים, ואחראיות לבצע את כל הפעולות המבטיחות את קיומו ותפקודו של הבניין, שהיו צריכות ליפול על גבם של דיירי הבניין, כחלק מניהול וועד בית.

אחזקת מבנים ע"י חברה חיצונית ודי למריבות! 

כאשר ניהול ותחזוקת הבניין מתבצעים על ידי וועד בית המורכב מדיירי הבניין המשותף, הדבר גורם למריבות קשות בין הדיירים. במידה וקיימת אי הסכמה על נושא מסוים, והוא יכול להיות אפילו פעוט ושולי, אש המריבה ניצתת ומתלקחת למריבה בת שנים. אי ההסכמה יכולה להיות מהחלטות קטנות כמו איזה עצים כדאי לשתול בגינה, ועד להכרעות בנושאים גדולים יותר, כמו: אישור מרפסות חיצוניות לבניין, התקנת מעלית וכדומה. אין צורך להאריך בעוגמת הנפש ובאי השקט שנגרם כתוצאה ממריבות, עבור כל דיירי הבניין. חברת אחזקת מבנים חיצונית עושה סוף למריבות. חברת אחזקת מבנים אחראית על התחזוקה השוטפת של הבניין, הגינה, המעלית  וגביית הכסף. בצורה כזו נחסכות אי נעימויות מהדיירים, וצורת ההתנהלות של אחזקת מבנים ע"י חברה חיצונית, מביאה בסופו של דבר תחזוקה נכונה לנפש.

 אחזקת מבנים ע"י חברה חיצונית גם למשרדים להשכרה

חברת אחזקת מבנים פועלת בין השאר גם בגורדי שחקים, המורכבים ממשרדים להשכרה העוסקים בתחומים שונים ומגוונים. בכדי שהמשרדים יוכלו להתנהל נכון ולהתעסק כראוי בענייני המקצוע בהם הם מתמחים, חברת אחזקת מבנים לוקחת על עצמה את ניהול אותם משרדים. חברת האחזקה חוסכת מהם זמן רב ומשאבים, בכך שהיא מטפלת בכל ענייני התחזוקה השונים. מלבד משרדים להשכרה, חברת ניהול ואחזקה מתחזקת גם בנייני יוקרה או קניונים, ומטפלת בכל ענייני התחזוקה שלהם מניקיון, גינון ועד לגביית תשלום.

ספיר שירזי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב