דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צרכנות אינטרנטית, כדאי כן,לא? ואם כן אז איפה? 

מאת    [ 26/08/2013 ]

מילים במאמר: 624   [ נצפה 2514 פעמים ]

כפי שידוע מזה קניון או מרכז קניות, מושגים כמו חנות וירטואלית או קניות באינטרנט הפכו למושגים שגורים בשפה היומיומית של הצרכן בעולם המערבי. מה שבני בריתנו האמריקאים כבר הכירו וסיגלו שנים קודם לכן, כובש גם את השוק הישראלי בשנים האחרונות, ובגדול! מי לא שמע על איביי, אטסי או אמאזון כמעט ולא תמצאו אדם שכזה...

השאלה הנשאלת היא למה לא? לפי דעתי לקח לישראלים זמן רב מאוד עד שהצליחו לבטוח בשיטות הסליקה והשילוח שבקניות אינטרנטיות. קשה לבני האדם לשנות פרדיגמות בחיים באופן כללי, על אחת כמה וכמה שמדובר בכסף וברכוש..!

אך למרות זאת, אי אפשר להתעלם מן העובדה שהקצב ההולך וגובר של המצטרפים למסע הקניות הגלובלי והכל כך נוח, אינו משתמע לשתי פנים. המבחר, המחירים, הנחות והפשטות שברכישה מכוונת, הם התשובה לשאלת הכדאיות! נכון, שלפעמים אפשר לקבל כוויה מרכישה אינטרנטית, כי בכל זאת לא רואים את המוצר באופן מוחשי. אך אי אפשר להתעלם מהעובדה שאם נשים על כף המאזניים את כל היתרונות אל מול החסרונות, היתרונות והפעמים שהרכישה השתלמה בסך הכל, הן מבחינה פיננסית והן מבחינת המגוון, המקוריות והייחדויות, גבוהה בהרבה מהפעמים הלא מוצלחות המועטות.

בכל הנוגע לכספכם, אעשה סדר. מרבית מהאתרי הקניות באינטרנט מאפשרים אפשרויות סליקה שונות. בקרב המרכזיים שבהם ניתן למנות את חברות האשראי אותם כולנו מכירים מעולם הצרכנות הקלאסי. ההבדל היחידי שבין עסקה ברשת לעסקה פיזית היא העובדה שהסליקה נעשית במערכות שונות. נכון שאם האתר אינו מאובטח כראוי מספר הכרטיס עלול לזלוג אך אל תשכו שגם בחנות רגילה ניתן לעשות שימושים במספר הכרטיס ולהעבירו. יתר על כן כולנו מוגנים ומבוטחים על ידי חברות האשראי כך שגם אם נעשתה איזשהי פעולה או סליקה שלא מטעמכם כספכם יוחזר על ידי חברת האשראי. אפשרות סליקה נוספת הינה השימוש בגורם שלישי המשמש כבנק להעברת כספים באינטרנט, לדוגמא PayPal. לא אני נתקל באנשים שמאוד חוששים מהשימוש במערכת הזאת ועל כן אשמח להבהיר מספר נקודות:

1. ניתן לשלם בפייפאל בשני אופנים באמצעות חשבון פייפאל אותו צריך לפתוח או באמצעות סליקת כרטיס האשראי (בתוך פייפאל) - כך שאין מחוייבות לפתוח חשבון.

2. פייפאל היא חברה מאוד מבוססת השייכת לחברת ebay העולמית

3. כל טרנזקציה הנעשית בפייפאל מבוטחת על ידיה, כך שאם רכשתם מוצר באחמהאתרים ושילמתם באמצעות פייפאל ונניח המוצר לא התקבל ניתן להגיש dispute ולאחר חקירת הנושא כספכם יוחזר.

4. פייפאל אתר מאובטח ובטוח לשימוש, יתר על כן השימוש בו נעשה על ידי מרבית מתושבי העולם המערבי והעושה רושם שבעתיד מודל התשלום של חברת פייפאל יהוף להיות הדגם הדומיננטי של עולם הצרכנות.

אז החלטנו להצטרף למיליוני הקניינים האינטרנטיים, איפה קונים??? יש אינספור מקומות שבהן אפשר לרכוש מוצרים, ממגוון רחב של תחומים. כיום יש אתרים וחנויות בכל העולם לכל התחומים, כמובן שאי אפשר להתעלם מהענקיות שביניהם בין אם זה ebay  או אמאזון אך גם אפשר למצוא מלא אתרים אחרים שאינם יורדים מהמחירים ומהמבחר אותם הם מציאים...

לא צריך ללכת רחוק מדי גם בישראל תמצאו מלא חנויות אינטרנטיות המציעות מוצרים ממגוון תחומים כגון מוצרים לעיצוב הבית, ריהוט משלים, מכשירים חשמל חנויות לביגוד, אופנה ועוד הרבה...

 חנויות שהכרתי לאחרונה ולאו דווקא מחו"ל, הם אתרים שמוכרים כמעט ה-כ-ל ובזול, תוכלו למצוא בהם אביזרים לבית, שמלות לים, עיצוב לחדרי משחקים, פופים מעוצבים, הדומי רגלים, שמלות לקיץ, שעונים לקיר, עיצוב וינטג', מתנות, סטים לאמבטיה, מתקנים למברשות השיניים - והבנתם את הקטע - כפי שציינתי הכל! מה שיפה פה זה שהשילוח לא כל כך יקר וזמן האספקה קצר מאחר והמוצר נשלח מישראל, ובנוסף לכך המחירים נמוכים בהרבה ממה שאפשר למצוא בחנויות הרגילות. 

המחירים זולים יותר ואין שום טריק או משהו שעומד מאחורי זה, הסיבה לכך ברורה - אין לחנות המקוונת צורך בהוצאות שכירות אסטרונומיות מבחינת גודל ומיקום גיאוגרפי, אין לחנות האינטרנטית הוצאות שכר מרובות ולעיתים אין כלל צורך בהחזקת מלאי...

מקווה שהצלחתי לעשות קצת סדר לגבי אופן התשלום והכדאיות שבצריכה אינטרנטית, העולם כבר שם ועכשיו גם אנחנו. תעשו מספר ניסיונות ותדהמו כמה תהנו ותשמחו מהעולם החדש שתגלו אי שם ברשת.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב