דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תקלות שכיחות באייפון 

מאת    [ 20/08/2013 ]

מילים במאמר: 483   [ נצפה 3040 פעמים ]

העולם מתחלק לשניים: אלו שסוגדים לאייפון, על כל דגמיו (1-5, נכון לרגע זה), ואלו שמעדיפים כל סמארטפון אחר, לרבות אנדרואיד, HTC, ועוד.  נדמה כי עדת המעריצים של האייפון לעולם לא יעברו לצד השני, שכן, תהא זו בגידה של ממש. יחד עם זאת, כשזה מגיע לטיפול ותיקון הנכס היקר, לא היינו רוצים שכל אחד ייגע בו. במדריך זה אספנו עבור אותם מכורים שביניכם טיפים להתמודדות עם תקלות שכיחות באייפון.

ראוי לציין כי בכל מקרה מומלץ לגשת למעבדת סלולר המוסמכת לתקן כראוי את המכשיר, ובאחריות מלאה.

 

במקום הראשון: שבר בתצוגה

 

חרף כל הכיסויים והמגנים למיניהם, היינו מצפים שהאייפון שלנו ישרוד כל נפילה לא מכוונת, אך במציאות, שבר מסך או תצוגה באייפון היא התקלה השכיחה מכולן.  אין מישהו שלא נתקל ברגע הזה, שהמסך חשך, ולא ניתן למעשה לראות מי התקשר, לאן אתה מחייג, או חלילה וחס, מה כתוב בהודעת הwhats up ששלחו לכם לכבוד ראש השנה…

סממני התופעה: תצוגת מסך מרצדת או תקועה, מכשיר כבה לסירוגין, בעיה במגעים.

הפתרון: החלפת מסך לאייפון על ידי טכנאי מורשה. ההחלפה דורשת פירוק חלקו האחורי של המכשיר, רכיב המצלמה והרטט, ועל כן חשוב מאוד לוודא שהתיקון נעשה במיומנות ומקצועיות מובהקת. כמו כן, יש לוודא כי המסך המוחלף הנו מקורי, על מנת להימנע מתקלות חוזרות.

 

כפתור הבית אינו מגיב

 

תקלה קלה יחסית הניתנת לפתרון ללא צורך להגיע אל מעבדת סלולר בגינה. התקלה שכיחה ביותר במכשיר אייפון 4/4S. מדובר בלחצן חשוב ואקוטי לתפקודו של המכשיר, שמסרב להגיב באופן תדיר.

כאמור, תיקון כפתור הבית בדרך כלל אינו דורש מיומנויות טכניות של ממש, וניתן לתקן את הכפתור באמצעות ניקוי המקשים, בעזרת מקל צמר גפן ומעט אלכוהול, או מייבש שיער (במרחק וטמפרטורה סבירה מהמכשיר, כדי להימנע משריפה חס ושלום). במקרה ואין ברירה ויש צורך להחליף את הכפתור, תיקון המחייב פתיחה והרכבה של האייפון, זה הזמן לפנות אל מומחה לתיקון אייפון שיעשה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

 

קורוזיה (חדירת נוזל)

 

מי לא מכיר את הרגע הזה, כשהמשקה נשפך בדיוק על הסלולרי, או שהאייפון נשמט מבין הידיים, הישר אל האסלה… לא נעים בכלל. לקורוזיה רמות שונות, וחלקן ניתן לפתור באופן מיידי, אם כי אין ערובה שבעתיד הלא רחוק הנזק יתגלה, בכל זאת, מוצר חשמלי עדין ורגיש.

אם כמות הנוזל מזערית, ויש לכם כיסוי מגן (מדבקה המונעת חדירת נוזל למסך), אזי שיש סיכויי שייבוש קל בסמוך לתקרית יציל את נפשו של האייפון. אם המכשיר "טבע" באסלה, או "קפץ" לשלולית מי גשמים, אין טעם בניסיונות ההחייאה שציינו לעיל, פשוט גשו למעבדת התיקונים הקרובה בהקדם, וקוו לטוב. בער הלא רחוק נהגו להשבית כל מכשיר משהתגלתה בו קורוזיה, אבל כיום קיימים אנשי מקצוע שיעשו הכל כדי לתת לכם שירות תיקונים מועיל וינסו להציל את היקר מפז.

 

חשוב שתדעו שלא כל מי שמתיימר להיות טכנאי סלולרי, אכן הוכשר לכך, ועל כן יש לוודא שאכן קיימת תעודת הסמכה תקפה ואחריות למשך לפחות שלושה חודשים מיום התיקון.

 

רשת מעבדון סלדון הנה הרשת הגדולה והמקצועית ביותר בישראל לשירותי אחריות ותיקונים לכל סוגי הסלולר. תיקון אייפון וגלקסי, HTC ועוד. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב