דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיתופי פעולה חדשים בין מרקדו הישראלית ושתי רשתות קמעונאיות גלובליות: Ted Baker הבריטית ו-evo האמריקאית 

מאת    [ 25/02/2008 ]

מילים במאמר: 297   [ נצפה 2374 פעמים ]

סערת הקניות של עונת החגים הביאה עמה שיתופי פעולה חדשים בין חברת מרקדו, המספקת פתרונות חיפוש ושיווק בתחום המסחר המקוון לשתי רשתות קמעונאיות: רשת העיצוב הבריטית של Ted Baker לבגדים ואביזרים נלווים לכל המשפחה והרשת האמריקנית המתמחה בתחום ציוד המחנאות והסקי - evo.

"חלק מרכזי מהצלחתו של Ted Baker ברחבי העולם טמון בהצעות שהוא נותן ללקוחות ברשת", אומר מרטין ניומן, מנהל האי-קומרס ב-Ted Baker. "שיתוף הפעולה עם מרקדו בא במטרה לספק כלי חיפוש, ניווט ושיווק שיגבירו את האפשרות לחפש ולמצוא את המוצרים הרצויים באתר החברה. אנו רואים את ערוץ האון-ליין כמפתח למציאת לקוחות חדשים וזה תומך באסטרטגיית הגדילה שלנו", אומר ניומן. "חלק מרכזי בכך הוא שיפור של חווית הצרכן והאפשרות של הצרכנים למצוא את מבוקשם במהירות וביעילות. היינו מודעים להצלחה שכלי החיפוש והשיווק של מרקדו הביאו לחנויות קמעונאיות אחרות ברשת ולכן החלטנו לשתף עמם פעולה," אומר ניומן.

בחברת evo, נעשה שימוש בפתרון ה"יועץ השיווקי" של מרקדו, שמאפשר לאנשי השיווק של evo ליצור, לפתח ולפרסם 'עמודי נחיתה' מותאמים אישית לכל גולש למכירה וקידום מוצרים.
"ההתאמה האישית לחווית המשתמש עושה את כל ההבדל", אומר מנהל האי-קומרס ב-evo, נתן דקר. "הטכנולוגיה של מרקדו מאפשרת מאפשרת לאנשי השיווק שלנו לייעל במהירות ובקלות את עמודי הנחיתה שלנו כדי להביא לאופטימיזציה של מנועי החיפוש (SEO)".

מרקדו הוקמה ב-1997 והיא מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן. מאז שהוקמה, גייסה מרקדו 54 מיליון דולר, כאשר בסוף 2006, השלימה סבב גיוס הון, בהיקף של 11.5 מיליון דולר, בהובלת קרן ההון סיכון הישראלית "אתגר".

לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב