דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עצות לטיפול במכונית 

מאת    [ 15/08/2013 ]

מילים במאמר: 438   [ נצפה 2006 פעמים ]

1. החלפת שמן - כפי המומלץ בספר הרכב, זוהי אחת ההשקעות הטובות ביותר שלך על מנת להאריך את חיי המנוע!
 
2. ביצוע בדיקת בלמים כדבר שבשגרה- הדרך הטובה והבטוחה ביותר להבטיח אמינות ובטיחות של מערכת הבלמים. ולמזער עלויות טיפול בבלמים כשיגיע הרגע לטיפולם.
 
3. יש לוודאו כי הצמיגים ברכב מנופחים בלחץ המתאים להם- צמיג המנופח לפי דרישות הרכב יכול לשפר את היחס של מספר הקילומטרים שהרכב עושה על כל ליטר דלק בכיותר מ- 3% כאשר בדיקת הלחץ מתבצעת לעיתים תכופות.
 
4. לבצע כיוון פרונט באופן תקופתי- בדיקת יישור גלגלים (כיוון פרונט), הינם הדרך הטובה ביותר שלך על מנת להאריך את חיי הצמיגים של הרכב שלך ובנוסף כיוון פרונט מוודא שהרכב שלך יתנהג על הכביש בדיוק כפי שהוא תוכנן.
 
5. בצע כיוון מנוע ובדיקות ביצועי מנוע באופן שגרתי / תקופתי- הם יכולים להוות עבורך את תעודת הביטוח הטובה ביותר בנוגע לתפקוד מנוע יעיל וחיסכון בצריכת דלק.
 
6. ביצוע שטיפה ופוליש לרכב- הינה הדרך הטובה ביותר להגן על הרכב מפגעי מזג האוויר. (גללי ציפורים שנשארים תקופה ארוכה על הרכב יכול להוביל לקורוזיה וכתמי חלודה, זאת עקב רמת חומציות המצוייה בם).
 
7. רצוי לבדוק את מצב נוזל הקירור ברכב כל אביב וכל סתיו- על מנת לוודא שהתוספים שנועדו להגן מפני קורוזיה עדיין מתפקדים / פעילים.
 
8. כשיש ספק....אין ספק....! בעת החשד לדליפה של האגזוז לרכב- אל תתמהמה, גש הישר למוסך שלך לבדיקה. הפחמן החד חמצני הנפלט מהאגזוז הינו חסר ריח, וצבע והינו קטלני.
 
9. ובנימה זו, בעת חשד לנזילה כלשהיא מהרכב- מומלץ להגיע לבדיקה בהקדם. במקרה הטוב זה נזילה מהמזגן במקרה הפחות טוב זו נזילה של שמן מנוע. רכב שייסע עם מעט מאוד שמן מנוע...יחליף מנוע ויתרום סכום כסף לא מבוטל למוסכניק שלו.
 
10. השתדל להחליף את הפילטר (מסנן) דלק- כל שנתיים פחות  או יותר או כל 40 אלף. הכי טוב ומומלץ זה לראות מה רשום בהנחיות היצרן בספר הרכב בנוגע לכל טיפול וטיפול.
 
11. בדיקת תקינות אורות ברכב- באופן נורמאלי בעת נהיגה איננו מבחינים תמיד אם כל האורות של הרכב פועלים בצורה תקינה. על כן, מומלץ לוודא תקינות של המנורות ופנסים ברכב כל פעם שמחליפים שמן.
 
12. מומלץ לבדוק תקינות של מצבר כל סתיו-  אם המצבר ברכבך הינו בן 3 שנים ומעלה, שקול להחליפו! שכן, ככל שהמצבר זקן יותר הסיכוי לכשל גדל. ואף אחד לא אוהב להיתקע בלי מצבר ככה בבוקר קר ורטוב, שצריך להספיק לשים את הילדים בגן או בבית הספר ולהגיע גם לעבודה... זה תמיד קורה לנו תשאלו את מרפי.
 
13. הגבהה נכונה לרכב- אם רכבך מודבה בצרוה לא מאוזנת / לא שווה, דבר זה עלול ללהשפיע על זוויות היישור של הרכב (הרכב יהיה בזווית), ודבר זה עלול להוביל לשחיקה מוקדמת של חלקים הקשורים במערכת ההיגוי של הרכב והמטלים.


 

 

בברכת דרך צלחה ובטוחה
מוסך אוטו דן בע"מ | 04-8410371/2 | תובל 2, חיפה.

רותם הירשפלד- מנהל שיווק ופיתוח עסקי
מוסך אוטו דן בע"מ | 04-8410371 | תובל 2, חיפה




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב