דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם כדאי לפרסם באינטרנט, המלצות וטיפים 

מאת    [ 15/08/2013 ]

מילים במאמר: 391   [ נצפה 1878 פעמים ]

כ-יועץ עסקי מעניין אותי השאלה כמה קניות נעשות באינטרנט והאם הפלטפורמה באינטרנט היא העתיד הצרכני של תושבי העולם, או יותר נכון האם נצליח להעביר את חוויית הקניה מחוצות מרכזי הקניות והקניונים אל עולם האינטרנט המקשר אותנו מ הסמארטפון או מהמחשב והטאבלט.

כ- יועץ עסקי אני למד כי רף הקניות באתרי האינטרנט עומד כיום על טריליון דולר!

סכום רציני למדי בהשוואה לסל הקניות העולמי ולאופציות הקיימות היום ברכישה באתרים מאובטחים באינטרנט, מסתבר כי אם פעם חיפשו הקמעונאים מיקום אז היום זה פחות חשוב, אנשים נוסעים עם מכוניות לכול מקום ומעבר לזה שפע החנויות המוצעות באינטרנט בארץ ובחו"ל נותן מענה לצורך צרכני כזה או אחר.

 

כמי שנותן ייעוץ עסקי זה לא שהקניונים נגמרו, ההפך, ככול שהקניונים יספקו יותר בידור, אטרקציות, ומזון הנהירה אליהם תמשך וגם כפועל יוצא גם הרכישות מהחנויות.

 

כמי שנותן ייעוץ אסטרטגי אני יכול להעיד על שינוי המגמה בצרכנות הישראלית, בפרט לאור הנתונים כי בישראל יש למעלה מארבע מיליון משתמשי פייסבוק, מה שאומר כי צרכנים נמצאים ברשת, ומאחר והרשת פתוחה גם לקניות מאתרים בינלאומיים של רשתות נחשקות שעד היום היו נחלתם של הנוסעים לחו"ל יוצא כי אנשים רוכשים  באתרים הגדולים ALIBABA-AMAZONE-EBAY ואתרים של הרשתות עצמם בחול השולחות את המוצרים המוזמנים לכתובות חברות התובלה הבינלאומיות המעבירות את הקנייה עד לבית המזמין, מה יותר טוב מזה שעוד המוצרים נמכרים במבצעים מצוינים.

 

מה שמפחיד אותי כ יועץ עסקי היא העובדה שיותר ויותר אנשים הולכים למרכזי הקניות, מודדים, בודקים מוצרים, חוזרים הביתה ומזמינים דרך אתרי האינטרנט, פעולה אשר יכולה לגרום לקריסה של רשתות המשלמות הון עבור שטחי מסחר בקניונים ובמרכזי הקניות הפתוחים.

 

בכלל אני מאמין כי רשתות וחנויות במרכזי הקניות ולא דווקא שם יפתחו כלים שיווקיים אשר יגדילו ללקוח את החשק לרכוש בבית העסק ולא לרוץ למקלדת ולבצע את הקנייה, אלה לעשות קנייה דרך המשקפיים של גוגל שידריכו אותך לאפליקציה של הרשת שתדע לכוון את הצרכן למוצר שהוא אוהב או למוצר שרכש בעבר ועל סמך המיידע המצוי במאגר יציע לצרכן דברים דומים או משלימים.

 

שילוב של טכנולוגיה וצרכנות הינה חשיבה שדורשת עומק רב כי הכלים הטכנולוגים כבר כאן, אפילו עולם האפליקציות כבר כאן ויכול לתת את המענה הצרכני הנכון ללקוח, הבעיה זה שפע המוצרים, שפע האפשרויות, וחוסר היכולת של הצרכן לבחור מתוך כול ההיצע העומד מולו. אני מאמין שאם התקדמות חקר המוח האנושי נדע גם לפצח את הקודים האלה.

דורון עמית הוא מומחה בתחום ניהול עסקים, ייעוץ עסקי ושיווק, הבראת חברות, וכלכלה עסקית,מאחוריו עומד צוות של ביצועיסטים בתחום השיווק, העיצוב, הפרסום, המכירות להגדלת ההכנסות בעסק בחברה ובארגון




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב